Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fossa

Ola Beste Mesen

Recommended Posts

Hoi Beste allemaal

 

Ik zal me even netjes voorstellen zo als dat hoort, mijn "naam" is Fossa (voor wie het wil weten, naam van een aap / kat en hond die alleen leeft op het eiland Madagascar).

 

Al heeeeeeeeeeeeeeeeellll erg lang in de weer met alles wat met planten te maken heeft en met namen de planten die mijn intressen hebben uitraard, en daar van zijn er hier wel erg veel Hahahahaha.

 

Vindt het interesant, leuk, de technieken en de vooruitgang te zien bij het verbouwen van een leuk plantje.

 

Lees graag in de verschillende topics en geef af en toe mijn mening (soms een beetje ongezout volgens sommige mensen, maar wel helemaal waar).

 

Wietforum is en blijft voor mij voorlopig het nr 1 forum voor alles wat met groei en bloei heeft te maken, Bedankt oprichters en moderateurs voor jullie inzet Respet hoor.

 

Mocht je iets willen weten van me kan je altijd even aankloppen bij me prive box.

 

Groet Fossa ;) :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi welkom op de forum.

 

 

GR>LULLO ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat je je alsnog even voorsteld

 

Zolang je de mensen niet beledigd en in hun waarde laat,....mag en kan je je ongezouten mening geven.

De waarheid doet soms pijn, zullen we maar zeggen.

 

De mod's spelen maar een kleine rol hier op het forum, de leden zelf bepalen hier de sfeer ;)

 

Veel plezier op het forum !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...