Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mr-bobo

Bigbud In De Tuin Wat Krijg Ik Ervoor ?

Recommended Posts

Geachte kwekers,

 

Een tijdje trug ongeveer 4 maanden geleden ben ik voor het eerst gaan kweken.

Ik kocht wat zaadjes oa: bigbud,early misty,afghaan.

Ik heb ze binnen laten op groeien onder een lamp early misty en afghaan hebben het helaas niet gered.

Tot mij verbaazing bleef 1 zaadje van de bigbud stevig door groeien. Ongeveer 1.5 maand terug heb ik die in de tuin gezet en het is gelukkig een vrouwtje! Maar tot mij verbaazing alweer hoorde ik van kwekers op de camping dat ik er zo 1200 euro vanaf haal is dat zo? De plant is trouwens ongeveer 1.20 meter en breedte 80 cm als het niet groter is

 

Mij vraag is dus : Krijg ik er 1200 euro vanaf?

foto's zet ik later deze avond er even op

 

 

 

 

 

 

Alvast bedankt! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geachte kwekers,

 

Een tijdje trug ongeveer 4 maanden geleden ben ik voor het eerst gaan kweken.

Ik kocht wat zaadjes oa: bigbud,early misty,afghaan.

Ik heb ze binnen laten op groeien onder een lamp early misty en afghaan hebben het helaas niet gered.

Tot mij verbaazing bleef 1 zaadje van de bigbud stevig door groeien. Ongeveer 1.5 maand terug heb ik die in de tuin gezet en het is gelukkig een vrouwtje! Maar tot mij verbaazing alweer hoorde ik van kwekers op de camping dat ik er zo 1200 euro vanaf haal is dat zo? De plant is trouwens ongeveer 1.20 meter en breedte 80 cm als het niet groter is

 

Mij vraag is dus : Krijg ik er 1200 euro vanaf?

foto's zet ik later deze avond er even op

 

 

 

 

 

 

Alvast bedankt! :lol:

In het allerbeste ideale geval zou dat mogelijk zijn, maar ik denk dat je blij moet zijn als je buren hem laten staan en er geen schimmel in komt en dus kan oogsten

 

Groeten Braam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is een hobby forum er word dus zekers neit over prijzen voor de verkoop gepraat.Hierbij wil ik het dus ook laten

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nog nooit een plant gezien waar geld aan groeit maar sta altijd open voor nieuwe dingen hahaha.

 

Snap niet waarom mensen zich zo blind staren op geld, ga je het vervolgens op een camping hahaha rondbazuinen waar nog meer kwekers zouden zitten, en jij denkt dat jou geldboom straks nog op z`n plek staat?? Zou zeggen maak er vast een foto van, kan zomaar de laatste zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze leren het niet af :lol:

 

 

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

UUuuu geld als ze er met de tengels vanaf blijven

heb je mss wel 100uurtaakstraf hahaha net als ikkes.

LOL

med_gallery_8811_2415_530265.jpg

deze staond half april verleden jaar.

greetz tayron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die gasten op je camping dat zeiden had je haar beter meteen kunnen verkopen voor de helft van de prijs :lol:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

High jongens,

 

Het noemen van prijzen van cannabis (in welke vorm dan ook) is niet toegestaan.

 

Topic is gesloten.

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...