Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wietkieke

4x Rebel Shack Uit Stekken 400 W 1,2 X 1,2 Eerste Keer :p

Recommended Posts

Hallo,

Ik denk ook dat het met je voeding te maken heeft, misschien fout gegaan bij het mengen van je aarde beter de volgende keer bij de gs halen de prijs valt wel mee.

Ook zou je betere foto kunnen plaatsen kunnen ze je miss beter helpen.

 

Succes My.pp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stikstof tekort of maybe fosfor (de foto is onduidelijk). Maar als 'k mijn geld erop moet zetten zou ik voor N gaan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste lezers en raadgevers,

 

hier zoals beloofd een fotoupdate. Ik heb 25 dagen groei achter de rug en heb ze nu 2 dagen op 12/12 staan. Ik blijf groeivoeding geven tot de eerste verschijnselen van bloei te zien zijn. Of zou ik dit anders aanpakken?

 

Ik zat met bladproblemen maar aan de nieuwe blaadjes te zien is dat probleem van de baan. Het was toch me lamp denk ik. Nu met nieuwe lamp, wel maar een osram son-t, zijn ze er echt bovenop aan het komen.

 

De vochtigheid ging omhoog en de temperatuur omlaag. Deze durfde oplopen tot 32 à 34 ° C. Het moest dan al niet al te warm zijn buiten. De vochtigheid is nu zonder probleem 70/80% met lamp aan, met momenten dan.

 

Hier zijn de foto's, ze zijn van betere kwaliteit, alleen spijtig dat ze er zo lelijk bijstaan t.o.v. de dames van de meeste van jullie.

 

gallery_14622_6052_2431872.jpg

gallery_14622_6052_1222886.jpg

gallery_14622_6052_2207155.jpg

 

PS de fotos zijn genomen vlak voor ik ze water gegeven heb, dus het ziet er wat droog uit.

 

Zou dit nog goed komen? Ik denk van wel, maar jullie weten het wss beter.

 

Vriendelijke groeten wietkieke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, Ik geef mijn planten bloeivoeding als de lamp op 12/12 gaat.

 

Groet My.pp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet de eerste week nog groeivoeding geven omdat ze nog verdergroeien. Daarna kan je helemaal of geleidelijk met de bloeivoeding beginnen.

Ziet er uitstekend uit!

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee, kan er nog even teruggekomen worden op dat scrog verhaal? Ik zat me al te verkneukelen dat ik een mooi stukje had gevonden, maar ik heb er verder niemand meer advies over zien geven..

 

ruuzjerr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genoeg topics en stickies over te vinden ;)

Netje op 20-30 cm / alles binden / in bloei zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey zo te zien gaat het de goede kant op , hoge tijd om alles in de bloei te zetten :D

indd na eerste week pas geleidelek met bloei voeding beginnen , in de natuur gaan de lichttijden ook geleidelijk aan inkorten...

succes verder ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wietkieke hoe gaat het nu met je dames ?

zijn de blad problemen verbeterd of verergerd ?

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey K.f.K, en al de rest van jullie, de bladeren die getroffen waren door het probleem zijn geheel opgedroogd en afgestorven. Ze staan nu 20 dagen op 12/12 en zien er maar mager uit.

 

Ze beginnen al wel witte "plushkes" aan te maken. Ikzal wel zien wat er van komt. Volgende ronde grond van de growshop en nog andere aanpassingen.

 

Ik zal proberen zo snel mogelijk wat pics te posten.

 

Gegroet

Share this post


Link to post
Share on other sites

we zijn nu 11 dagen verder he :) en nog geen update te bekenen :)

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door BBB: leer quoten, aub, gebruik de t_reply.gif knop onderaan :)

 

Nee indd nog steeds geen update :j ,

het zou volgens mij goed zijn je grondje is te testen op ec + ph ( monster nemen en testen met gedistilleerd water > zie forum )

de vochtverdamper die jij gebruikt is eigelek niet geschikt voor de teelt .

de microscopishe druppeltjes zijn te dik - tussen 6 en 8 micron

je hebt eigelek een ultrasone verdamper nodig ( geen stoom zichtbaar ) waterdeeltjes +- 2 micron

btw die micorizzha zit ook in funky fungi ( bac ) , deze moet wel voor het planten in de grond gemengd worden

 

 

 

~~succes verder ~~ :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...