Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kwkr

2 Maal Xxl Tent !

Recommended Posts

Hey Kwkr,

 

Druk baasje ben je :D lekker bezig hoor.

Tentjes zijn leuk spul, helemaal mee eens jammer dat ik nergens ruimte heb :lol:

Veel sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke kweek, waarom geef je ze volgende keer niet wat langer voorgroei? Wat voor voedingslijn gebruik je?

 

En top rot of niet ik haal er 0,7 gr per watt uit dus ik ben geen prutser !

 

Je kan er denk ik nog veel meer uit halen;). Waarom niet 2x600W geeft nl meer lumen dan 3x400 ( zie boek theodor roosevelt, kastwiet). je bent zoals de meeste hier op wietforum stronteigenwijs, en ook al staat die bak met water leeg, is het dan niet zonde als die VSA's naar beneden donderen?kwestie van een tafeltje boven die bak met water zetten en daar je stekkers/VSA op zetten en alles is ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WAT EEN DRAMA

 

Als ik dit zou zien maakt het me geen ruk uit in welke week je zit, ik keil het zo de straat op.

Door dit gekloot word het voor de verantwoorde kweker steeds moeilijker om z,n gang te gaan en krijgt de teelt een klote naam.

 

Ruim op en stop er mee Alstublieft!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit AS Grow : onnodig quoten, lees uitleg hier.

 

(Bij het antwoorden in een topic gebruiken we de add reply knop. )

 

 

Ehmmm kerel ... JIJ hebt haat dragende gevoelens????

Volgens mij ben jij niet echt een ervaren kweker dus ik stel je voor om mensen wat vriendelijker te behandelen je kan ze nog eens nodig hebben.

 

En anders RUIM JIJ JEZELF OP VAN DIT FORUM.

Achterlijk kinderachtig gedoe kan ik me zo kwaad om maken.

 

Groeten green

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar gaat het over ?

 

Buble

 

Helaas zie ik dit steeds vaker, jammer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greengold, @fossa heeft wel een punt.

hoe meer kwekers zo kweken, hoe meer ongelukken, hoe meer er jacht wordt gemaakt op de hobby kweker (zie prijs bij de cs).

b.t.w. mensen die op zo'n manier kweken, heb je niet nodig :lol:

 

deze reply is even geheel offtopic

 

@kwkr, je zegt je vat niet altijd gevuld te hebben, prima, maar wat als je op het moment van voeden het geval hebt dat er een stekker losraakt en over heel het zooitje kortsluiting veroorzaakt??

vat vullen, voeding laten oplossen, voeding bijsturen, voeding geven....hoeveel tijd??...uurtje of 1 á 1,5?

ongeluk zit in een klein hoekje.

prima dat jij het zonder boren en schroeven weet op te lossen, maar plaats dan wel je vat op een verantwoorde plaats.

voor de rest wens ik jou goede rondes en mooie opbrengsten.

 

@greengold, de ervaren kwekers hebben juist problemen met dit soort taferelen, dus wat zegt wat over wie :D

 

 

@GraveyardJunkie, eerst investeren om opbrengst te hebben.

als je voor het eerst begint, met tent of hok bouwen, moet je rekening houden met ca €1400,- per 2,5m2

indien je je goed voorbereid en goed laat inlichten, haal je dat er dubbel en dwars uit met de 1ste kweek.

heb hier voor een xxl met 2x600W en alle apparatuur 'n kleine €1400 betaald en dat was met korting en alweer even geleden.

hier en daar kan je al een hok laten opmeten voor €250-€350 per m2 inclusief materiaal/apparatuur, dus even kijken en er is voor elk wat wils.

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg ook niet dat fossa ongelijk heeft...

 

het is de manier van het benaderen van mensen.

Ik vind dat je mensen niet hoeft uitteschijten.. want zo kwam het bij mij over.. Mensen die zo praten kan ik niet respecteren.

 

groete!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Greengold.

 

Ik heb het inderdaad erg hard er op gezet, maar met een reden.

Al verschillende malen heb ik mee gemaakt bij mede hobbyisten wat de gevolgen zijn van 1 los snoertje of de comby water en electra en afzuigers die het op een mooie zonige dag niet meer kunnen bij houden.

 

Dan wil je echt niet zien wat er dan gebeurt, de gevolgen zijn zo groot.

 

Ik noem maar een paar: brandweer op de stoep als je er even niet bent, buren die bellen dat er een rare lucht hangt, verbranden handen (kan het zelf wel ff uitmaken), uithuiszetting en niet meer via andere woningstichtings een huis kunnen huren dus letterlijk op straat staan.

Een rekening van de Gemeente, Brandweer, Woningstichting en alle andere instellingen die ze maar kunne verzinnen om de scade op jouw te verhalen.

 

En weet je wat ze allemaal zijden voor dat het mis ging tegen me "JA DAT GEBEURD MIJ TOCH NIET ".

 

En dan vindt je van mij dat ik je (in eigen woorden) uitschijt........................

 

Nou jonge als dat je dan bezighoud mijn oprechte excuses!

 

Succes verder en blijf je topic volgen, altijd leuk om tezien hoe een ander in de weer is (en leerzaam)!

Share this post


Link to post
Share on other sites
exuseer !

 

Zoals ik al eerder zei, I think he's got the point....

Meer dan dit kan hij ook niet doen...

 

Start anders even een nieuw topic om verder te bekvechten.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja tentje kopen. Idd goed investeren. Ik heb gelukkig een hele fijne balkonkast van de perfecte afmetingen. Ik hoefde alleen te investeren in afzuiging en een mooie lamp. Maar ja... dit is behoorlijk off topic. Ik ga je verslag zeker volgen dude, succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...