Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Compostthee, Nu Gratis Proberen

Recommended Posts

mag ik alle leden er nogmaals op wijzen dat het nog steeds september is en dat de actie dus nog steeds loopt :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

komende zaterdag is er nog een extra reden om naar K.J. te komen, meer straks in De Meetings.. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft het nog zin om in de bloei thee te gebruiken? Zie mijn topic.. Hoeveel thee zou je aan planten van dit formaat geven, 10 liter water stelt hier niet zo veel voor :wave:..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer mooie verse thee gezet voor deze week!!

Mensen wees :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen als het earl grey is !

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor jou brouw ik hem met bacto :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Doc,

 

Wegens succes kom ik morgen nog even een beetje halen... Het is echt superlekker spul! Het gazon is een stuk mooier geworden en de planten zijn lekker gaan bloeien, een stuk gezonder allemaal! Het is echt lekker spul!

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan het niet gebruiken,....zou niet eerlijk zijn tov. de buffer tabletten test :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef je het toch aan allebei... veel van de stoffen die in compostthee zitten zijn hetzelfde als in de tabs. Dat vult elkaar prima aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...............zijn maar als ik het goedje meet kom ik ruim boven een EC van 3.0 uit.

De PH ligt ook dik boven de 6,0, wellicht richting de 7.0 (ff snel gemeten).

 

Woensdag weer even gezellig bij Jair geweest, wat gebabbeld en vertrokken met 2 liter thee.

Deze heb ik thuis meteen in de ijskast gezet omdat ik het pas de volgende dag kon toedienen.

Ik meet graag en ook deze nieuwe ronde thee heb ik gemeten en kom ik qua EC op een waarde lager dan de eerste ronde thee.

Toen lag de EC boven de 3,0 (als ik het goed heb richting de 3,3) en deze tweede ronde thee lag de EC op 2,5.

De PH was deze ronde rond de 7,0 en zal derhalve wel redelijk gelijk liggen aan de eerste ronde thee. Ik had de eerste ronde wat snel gemeten wat PH betrof.

 

Ik heb het goedje weer verdund in een verhouding van 1 op 10 met gewoon leidingwater en me plantjes hiermee lekker verwend :wave:

 

Jair,

bedankt weer man :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook Kees heeft gisteren nog even een paar flesjes thee gehaald en deze inmiddels rijkelijk over zijn gewas uit laten vloeien...

 

De vorige keer kon ik niets negatiefs opmerken, tenzij je versnelde topgroei negatief vind... Dus daarom proberen we het succes na 4 weken te herhalen!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik kan in ieder geval niets negatiefs ontdekken aan de thee.

Alleen kan ik erg moeilijk vergelijken omdat me stekkenboer me niet de vertrouwde pp-tjes heeft meegegeven maar een voor mij onbekende sativa :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

actie is bijna voorbij mensen... Wellicht dat Doc nog een keertje gaat brouwen deze week?

 

Als je het zelf eens wilt proberen: Ben met een micro brew bezig

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Drenthe wel, in Wijster.

 

Die shop heet VAM>>>>> :) :) :D :D :)

 

 

Groet, hjm

 

 

 

 

Is er al een spot in friesland of groningen ???Begin toch wel benieuwt te worden

 

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was afgelopen week bij KJ om wat golden mix op te halen, toen had een collega van doc t ook over die compostthee.

ik vroeg namelijk hoe t zet bij hergebruik van je grond, toen adviseerde hij op na wat aarde uit te pot te hebben gehaald en wat nieuwe erop om er wat van die thee overheen te gieten. bij nieuwe grond was dit niet nodig, of zou t toch goed zijn om bij start op 20-25L potten met gold mix ook nog een theetje te gieten?

ik wou verder 3 tabs van sannie toevoegen en kijken hoelang t goed gaat zonder bij te voeden.

 

ltrs

Share this post


Link to post
Share on other sites

GEEN compostthee over de specialmix, zeker niet in de eerste drie weken, daarna kan het wel. De Special Mix staat zo stijf van de biologische bemesting dat deze langzaam vrij moet komen, met de compostthee laat je alles in één keer vrij komen en dan heb je overvoeding...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een testje gedaan, waarbij ik wilde zien waarmee stekken het beste aansloegen.

De stekjes stonden in jiffies gevuld met enerzijds Golden Bag en anderzijds stekkengrond (ik zag nauwelijks verschil in het resultaat)

Pure compostthee werkte duidelijk het beste.

Hy Pro Wortelstimulator werkte ook goed, maar de winnaar was Compostthee puur.

Verdund (1 op 10 en 1 op 100) was al stukken minder.

 

zie http://www.wietforum.nl/Golden-Bag-and-Com...hee-t48390.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

in alkmaar heb je in 2 gs's waar je het verkoopt

 

als je het haalt let wel op dat je de professionele mix haalt

want je hebt een paar soorten.

in purmerend en schagen hebben ze het trouwens ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan jullie melden dat ik ook Thee zal gaan brouwen loop van de volgende week

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat je in het zuiden ook eens een paar flesjes bij testers belanden ?

 

Met vriendelijke dwang,

 

Doc. :rolleyes: :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt twinny komt zoek nog even een opslag medium voor gebrouwen thee maar hoop het 10jan. allemaal geregeld te hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...