Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
robdh

Toerist Overleeft Val Na Paddogebruik

Recommended Posts

Een Britse toerist is gistermiddag in de binnenstad van Amsterdam van een hoogte van 10 meter naar beneden gesprongen. De 18-jarige jongen was onder invloed van paddo's.

 

Hij heeft het overleefd doordat zijn val werd gebroken door een uithangbord en een tafel die op een terras stond. Het incident gebeurde even na vijf uur op de Nieuwezijds Voorburgwal, liet de politie vandaag weten. Het slachtoffer kan het ziekenhuis naar verwachting tegen de avond al verlaten. Afgelopen weekeinde kwam in Den Haag een jongen om het leven die onder invloed van paddo's uit het raam van zijn woning was gesprongen.

 

Bron: Fok!/ANP

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb veel paddoos op maar hoe komen die lui erbij he?

 

ik denk nooit dat ik kan vliegen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je maar eens voor een raam gaan staan op de tigste etage van een gebouw , het heeft een beetje zuigend effect maar nooit zin gehad om te springen

 

Kennis van me woont 23 hoog in delft ,paddo's eten en van het uitzicht genieten , sterren kijker erbij , echt space

Maar vliegen , nee nooit het gevoel gehad dat het kon

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Complottheorie! Ze worden betaald om te springen en dan de paddo's de schuld geven. Of heb ik nu zelf een portie teveel op?

 

Maar honestly, wat een onzin wordt er allemaal genoteerd. Kappen er mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rcT, dan moeten ze wel heel dom zijn... Zou jij jezelf dood maken voor 1miljoen euro ?

 

Hehe. Ehm, nee het is gewoon de combinatie: Jet-lag, bier, wiet etc. icm paddo's. Je kunt niet alles in één weekend proberen. Daarom liever een paddoverbod voor toeristen.

 

Maar alweeraan dit is een doodsteek voor de propaddo'lobby.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij gaan er nog altijd meer mensen (al dan niet procentueel) dood aan Alchohol/tabak/caffeïne dan aan paddo's per jaar... Maar elke keer als er iets ergs gebeurt waar paddo's bij betrokken zijn wordt het groot nieuws. Volgens mij wil de media c.q. de politiek gewoon de paddo helemaal zwart maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen moeten gewoon is goed en eerlijk voorgelicht worden over paddo,s voordat ze het uberhauBt in de handen krijgen vind ik , Er wordt nogsteeds teveel gedacht dat paddo,s "Gewoon" drugs zijn en hebben het respect voor trippen nog niet ondervonden totdat het telaat is , en ze daadwerkelijk midden in een grote stad staan te trippen

 

Daarbij zijn paddo,s nog niet meteen gevaarlijk maar met goede voorlichting EN begleiding is het juist een goede leermeester en juist niet een gevaarlijke " Drugs " , Dus Mits en is dat niet met alles :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...