Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabusinesss

De Ultieme Buitenplant

Recommended Posts

Maar stel ik zou een soort nemen die buiten veredeld is.. Ik moet met die paar zaden die ik aanschaf gaan kweken voor zaden, ik wil minstens 1000 zaden hebben tegen de tijd van het volgende buitenseizoen..

Is het dan niet zo dat er eigenschappen verloren gaan omdat ik ze binnen moet kweken voor het zaad?

 

Die Mata Hari van basicseeds spreekt me enigzins ook wel aan.. double fun lijkt me ook een goeie.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal wel meevallen denk ik , als ze 1 generatie onder lampen tot stand zijn gekomen maar dan zou ik wel de vroegst bloeiende mannetje gebruiken voor het produceren van het zaad , maar het ideaalst is het vroegtbloeiende mannetje en vrouwtje buiten maar dat zit er niet meer in , misschien een ideetje voor volgend jaar ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het lifste stekken hbben voor buiten maar ben nog geen gs tegengekomen die deze heeft. Iemand die wel een gs kent di deze wel hebben rond eindhoven? Wil ook perse een buitensoortje hebben voor volgend jaar. dus ik wil zaden halen. Ik heb niet de luxe van een hokje dus ik zal ze buiten moeten laten groeien. Hier wil ik dan een hoop zadenvaaf halen en deze gebruikenvor de gorilla. Is het nu te laat om nog buiten te kweken? Ze zulen waarschijnlik wel meteen in de bloei chieten maarged. Of kan ik beter volgend jaar optijd beginnen? wil begin juni de zaden die er vanaf komen planten. Wie heefter hie ervaring mee?

grtz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgend jaar ga ik sowiso een plek zetten voor het zaad, dan zet ik zo een stuk of 10 planten weg voor het zaad alleen. dan trek ik er wel genoeg vanaf.

Op deze manier kan ik ieder jaar doorgaan en hoef ik niet steeds naar de stekkenboer me geld uit te geven het is nu even een eenmalige uitgave voor materiaal en zaden maar als je dat goed onderhoud heb je er een lifetime plezier van.

 

Ik moet ze wel binnen breeden, om volgend jaar op tijd te zijn.

 

@steven1988; Je bent nu wel een beetje laat gap. Gaat nu niet meer lukken.. je zult net als mij binnen moeten breeden om volgend jaar weer van de partij te kunnen zijn. je kan ze wel zetten en kijken wat er van gaat worden maar voor je de zaden ontkiemt heb en boven de grond zijn gekomen ben je een week verder.. dan moeten ze nog een leuke hoogte krijgen, het zou in prenciepe nog wel kunnen als je het niet erg vind als je er misschien niks meer vanaf haalt.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bn er idd wl laat mee, maar het gaat me nu vooral om de zaadkjes die paar grammen zijn meegenomen. Dus het zou nog kunnen? Maar het zou toch ook moeten lukken om volgend jaar vroeg te beginnen buiten en dan in juni zaden hievan te hebben. Wanneer zou je dan het beste kunnen beginnen. Het zou evt ook nog op me kamer voor het raam kunnen als het een dag vriest ofzo. Wie doet het ooit op deze manier?

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

het wil misschien allemaal wel lukken maar heel moeizaam als je vroeg in het jaar begint, de plant kan niet optimaal groeien door weerstomstandigheden waardoor het allemaal net niet naar wens gaat.. dus stel dat je het wel zou doen en door middel van verduisteren (anders hoef je er al helemaal niet aan te beginnen) in juni je zaden geoogst zou hebben moeten deze nog een tijdje belegen worden. Dit omdat de zaden vers zijn en in deze status niet ontkiemen. Omdat je ze net geoogst hebt moeten ze eerst goed drogen en een aantal weken belegen zijn wil je ermee verder kunnen. dan heb je ze half juli in de grond op zijn vroegst.. Dit is echter WEL een periode waar zaailingen het nog steeds goed brengen.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het je gaat lukken omdat de lichturen in maart/april nog iets te kort zijn wat resulteert in sprietige plantjes.

 

Als je in juni wilt oogsten moet je begin maart zaaien, maandje groeien zit je in april dan 2 maanden bloei zit je in juni.. en dan hopen dat de zaden van goede kwaliteid zijn, ik denk dat je het bagger in je ogen schiet van teleurstelling.

 

Het nederlandse klimaat is niet geschikt voor je idee anders had ik het zelf ook allang gedaan. Dat zou dus betekenen dat ik het niet binnen hoef te doen en gewoon lekker al vroeg me gang kan gaan van het jaar maar die zon gaat letterlijk niet op.

 

conclusies die ik trek: -Of gaan voor de binnenbreed net als mij

-Of een jaar overslaan, voor de zaden gaan en volgend jaar de schade inhalen..

 

 

succes!!

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog ff gecheckt:

met de mata hari zijn binnen al verassende resultaten gehaald.

Zij wordt dus wel blij van in the spotlight staan.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar bij het verhaaltje staat dat ze in de eindfase goed gecontroleerd moet worden omdat budrot grote kans heeft.. weliswaar is dit bij elke soort maar als het er vermeld staat dan lijkt het me echter niet 'zo'n geschikte bij nader inzien. Ik denk dat ik het bij double fun ga houden.

Ik lees er goede revieuws over, de mensen zijn er zeer over te spreken. Goede resultatenmee behaald en voor de rest een degelijke soort.

 

Double fun it will be for me. Ik zal uiteraard een verslagje maken over hoe hetgeen verloopt :wacko:

 

Dit topic kan uiteraard gewoon doorgaan in de zoektocht naar de ultieme buitengenetica, laat de discussie voortleven ;)

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan volgend jaar ook een combi kweek maken door 1 top te bevruchten en de rest gewoon af laten bloeie

 

Ik heb dit jaar hele leuke ervaringen op gedaan met de Lowryders

Begin van het jaar 10 zaden gezet waarvan enkele vrouw en enkele man , mooi vrouwtje en de snelste man bij elkaar en 2 maanden later een handvol zaden , de rest van de dames natuurlijk gewoon afgebloeit en bij de mannen wat stuifmeel opgevangen en ingevroren

Van de verse zaden meteen weer kweekje opgestart en daar rook ik inmiddels van

Bij de nieuwe kweek ook meteen een plantje bevrucht met wat fem.stuifmeel en daar zijn ook weer mooie volle zaden van gekregen ,nu is het alleen de vraag of ze ook feminisd zijn

 

Conclusie : voor mij waren dit jaar de Lowryders de perfecte buiten plant

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben niet zo van de lowrider vanwege de low opbrengst.. Ik ga voor de bomen met trossen!

 

ik zet gewoon een plek met een aantal planten elkel voor het zaad.. Dan zit ik de komende jaren wel gebakken als dat goed gaat. En ieder jaar gewoon weer opnieuw. De liefde voor het strijden tegen het economisch beleid houd me niet te stoppen ;)

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je rotbestendigheid wilt, moet je voor de church van de GH gaan ;) Gaat niet snel de bloei in en smaakt ook niet fantastisch, maar dat was echt een rotbestendig soortje en best stevig stoned effect..

 

TJ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb nog ff gecheckt:

met de mata hari zijn binnen al verassende resultaten gehaald.

Zij wordt dus wel blij van in the spotlight staan.

 

greetz Weetje

 

Jep , bij de newbalance in zwolle staat ze op het menu , ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga voor purple, helaas weet ik niet welk soortje ik heb maar ze zijn buiten al lekker aan het bloeien. Nadeel de mijne is niet helemaal stabiel hermaas dus.

ik heb een verlanglijst gemaakt, voor volgend jaar

 

purple afghan

purple bud

purple haze

purple pops

purple tops

purple star (dutch passion)

purple pineberry (heeft paarsblad)

purple power

purple kush

purple shaman

purple widow

sweet purple (paradise seeds, seedsman)

blue tops (atmosphere)

bob marleys best

killing fields (sannie)

swiss kiss (snelle bloeier)

purple skunk (uit leeuwarden De os vond ik niet lekker)

 

groet tappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideale buitenplanten:

Ierdbei is veruit de snelste hier, gevolgd door Double Fun.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snelst bloeiende plant die ik tot nu toe heb gehad is de easy sativa! Strak plantje!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jep , bij de newbalance in zwolle staat ze op het menu , ;)

 

 

ojajoh?,........ :(

 

hehehe, ja daar zijn pioniers bezig geweest onder het lampje.

 

groetels weetje

 

ojah, een zeer persoonlijke keuze,

maar ja ook purple-gek.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb hier thuis ok een swiss kiss dame staan maar die bloeit helemaal nog niet

 

volgend jaar ga ik cker een durban proberen en een hele hoop lowriders

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lowryder... Misschien is dit wel HELEMAAL geen slechte keuze... Lowryders vallen totaal niet op... Je kunt ze overal guerilla zetten als je wil, en NIEMAND die ze zal vinden, tenzij bij enorm veel geluk... Als je 2 vrouwtjes bestuift, kun je toch makkelijk 400 zaden halen... een guerilla spot van 5x5 meter is al groot genoeg hiervoor (plantjes op 25cm van elkaar)... 200 vrouwtjes gemiddeld, 5 gram minimaal per plantje: 200x5 = 1000Gr

 

Veel werk, weinig kans op ontdekking, veel opbrengst, 2 oogsten op een jaar. Je kunt het nog veel grootser gaan maken, door meerdere spots te maken (meerdere wijfies te bevruchten).

 

Het probleem is gewoon dat iedereen die "biggies" stoer vind, wie wil nu gaan stoefen bij z'n maten met een lowryder... Wel, 200 plantjes hebben veel minder kans op veel beschadiging als 4 biggies die helemaal geruïneerd kunnen raken.

 

En trouwens, de lowryder2 bestaat ook nog... tot 50 gram opbrengst, laten we zeggen een 20 gram droog per plantje... Reken maar 's uit ;).

 

Veel succes voor volgend jaar!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ideale buitenplanten:

Ierdbei is veruit de snelste hier, gevolgd door Double Fun.

;)

 

Ik sluit me bij suffie aan, Ierdbei is aardig op weg, tegen mijn verwachtingen in. Nu heb ik verder nog geen buitenplanten gehad, maar deze heeft haar plekje voor volgend jaar al verdiend!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga toch voor de lowryder :P

denk volgend jaar ook weer, maar dan ook een autoflower mix zag hier iemand op het forum met een autoflower haze, denk dat ik die volgend jaar probeer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn K2 stekken bloeien nog steeds niet.. of beginnen. en ze staan nog wel in het maisveld ook. Ik denk dat dit een grote flop gaat worden als ze niet heel snel gaan bloeien tussen dat mais.

 

K2 is dus een afrader voor het maisveld..

 

Voor de rest is het een erg sterke plant die zich niet snel gewonnen geeft als het wat slechter gaat. alleen wel een verschrikkelijke laatbloeier..

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja voor mij heeft de Lowryder ook gescoord dit jaar , kijk ze staan lekker in de zon , de rakkers

 

med_gallery_5651_6217_74048.jpg

 

med_gallery_5651_6217_410544.jpg

 

Heerlijk weedje van smaak en zoals je ziet vol met kristallen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga voor double fun .

 

Double fun is een vroege bloeier en schimmel krijgt zo goed als geen kans.

 

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...