Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Redkill

Buitenplant?

Recommended Posts

Heeft er iemand ervaring met het kweken van Outsider,Durban Poision, Early Durban, Early Pearl, Hollandse hoop, KC33 of Mango in potten? K zou zelf graag één van deze soorten volgend jaar buiten/in serre zetten. Wat zijn julie persoonlijke ondervindingen? :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wou zelf ook in het voorjaar een plant buiten zetten. Wil wel graag een purple maar dacht dat die nogal moeilijk te krijgen waren? Alleen ben ik pas in april jarig is dat neit wat laat om nog een plant te buiten te zetten. word 18 en mag nu niet in de growshop wat halen

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik wou zelf ook in het voorjaar een plant buiten zetten. Wil wel graag een purple maar dacht dat die nogal moeilijk te krijgen waren? Alleen ben ik pas in april jarig is dat neit wat laat om nog een plant te buiten te zetten. word 18 en mag nu niet in de growshop wat halen

 

Wil j met stekken of met zaden werken? Stekken zijn volgens mij af te raden voor buiten. K begin meestal al mn zaden te planten halverwege februari begin maart en zet ze dan eerst onder TL tot wortels onder t potje uit komen (Diepe potten met een kleine diameter voor de penwortel te ontwekkelen). Dan verpotten zet k ze geleidelijk aan buiten als de zon goed schijnt en er niet te veel wind is (jonge stengels breken nl. makkelijk). J kan best in verschillende stappen naar een grote pot gaan. K heb z ook al eens uit noodzaak (zaden te laat besteld) later geplant (begin april) en dat is ook redelijk gelukt.(kwamen later in de bloei) Je kan trouwens heel makkelijk aan purple-soorten geraken door ze online te bestellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah ik wist niet dat stekken af te raden waren buiten. Gebruik je de lamp dan in 18/18 cyclus? Denk dat ik dan ook maar met een zaadje begin. Maarja dan is het wel weer afwachten of het een man cq vrouwtje word...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ah ik wist niet dat stekken af te raden waren buiten.  Gebruik je de lamp dan in 18/18 cyclus? Denk dat ik dan ook maar met een zaadje begin. Maarja dan is het wel weer afwachten of het een man cq vrouwtje word...

 

18/6 zal j bedoelen 18 licht en 6 donker=24u=1dag. Je kan ze ook onder 24u licht zetten maar dan heb j t risico da j plantjes gestrest raken. Over die zaadjes, je kan ook gefeminaliseerde zaden kopen. Dan heb je 99%-100% kans op een vrouwtje. Ze kosten wel dubbel zoveel. (+/-100Euro zover ik weet) en j bent beperkt in je keuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ICE planten.......bevalt me zeer goed, maar ik geloof dat je daar niet geintresseerd in bent...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb ICE planten.......bevalt me zeer goed, maar ik geloof dat je daar niet geintresseerd in bent...

 

Niet echt waar ik aan zat te denken.

 

Toch bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heeft er iemand ervaring met het kweken van Outsider,Durban Poision, Early Durban, Early Pearl, Hollandse hoop, KC33 of Mango in potten? K zou zelf graag één van deze soorten volgend jaar buiten/in serre zetten. Wat zijn julie persoonlijke ondervindingen? :?:

 

Mensen julie gaan me toch nie vertellen da er niemand is die één van deze soorten heeft gehad. :P Heb je ervaring met één van deze soorten, vertel m er dan aub alles over, alles wa je weet. K ben erg benieuwd. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
stekken af te raden voor buiten  :?:   :arrow:  onzin  :!:  :twisted:

 

Toch niet doen hoor, stekken zijn namelijk later oogstrijp dan zaden (dwz slechter weer, gevolg -> meer kans op ziektes vb:budrot). Daarom gebruik ik geen stekken buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry,maar daar geloof ik helemaal niets van.stekken zijn prima voor buiten.ze bloeien later omdat de stekken die je koopt meestal binnenplanten zijn.maar als je buitenstekken koopt heb je daar geen last van.en nu die andere vraag.heb k2 in mn tuintje gehad[sTEKKEN]en dat ging prima.ok zat wat toprot in,maar met een oplettend oog heb je daar geen last meer van.tis een uitstekend weedje geworden..daar ken die paarse rotzooi niet tegen op.

volgend jaar ga ik er white widow in gooien..dus gewoon binnenplanten.werkt bij mij goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorry,maar daar geloof ik helemaal niets van.stekken zijn prima voor buiten.ze bloeien later omdat de stekken die je koopt meestal binnenplanten zijn.maar als je buitenstekken koopt heb je daar geen last van.en nu die andere vraag.heb k2 in mn tuintje gehad[sTEKKEN]en dat ging prima.ok zat wat toprot in,maar met een oplettend oog heb je daar geen last meer van.tis een uitstekend weedje geworden..daar ken die paarse rotzooi niet tegen op.

volgend jaar ga ik er white widow in gooien..dus gewoon binnenplanten.werkt bij mij goed.

 

K zeg nie da stekken slecht zijn, heb nog nooit stekken gekocht, wel zelf gestekt. K heb nl. graag op voorhand wat meer zekerheid of k goeie planten zal hebben. Dit weet je nooit wanneer j j stekken koopt, ze kunnen j even goed bezeiken (soms winstgeile smartshopeigenaars). Wa die K2 betreft, heb j volgens mij volledig gelijk, veel binnensoorten zijn ook geschikt voor buiten. T wordt dan alleen iets meer opletten zoals j al zij. Heb j dr veel vanaf gehaald?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

kwaliteit heb er ook niks mee te maken.je kan idd slechte stekken kopen maar ook slechte zaden.gewoon bij vertrouwde address kopen.maak niet uit voor de rest maar zo komen de verhalen in de wereld :wink: ..heb een tegen vallende oogst van zo,n 5ons van 6 planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan je wel beetje over outsider vertellen, toen ik de zaadjes kocht wist ik niet dat het een buiten soort was en ik kweek ze dus binnen

heb ze wel een klein beetje verneukt door het buigen over gaas maar ze hebben mooie harde toppen en ruiken gigantisch lekker vaag zoet en ze zien ook mooi wit van de thc als je meer wilt weten moet je ff op http://cannabiskweek.tripod.com kijken

daar staat m,n log boek van die kweek hij is nog niet af dus zit in 5 en halve week bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...