Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Handel En Vragen Om Handel

Recommended Posts

Ten eerste denk ik dat dit wel mogelijk is (afhankelijk van forumsoftware, instellingen en plug-ins). Ten tweede kun je in de db tabellen de Md5 even wisselen en je kan zo als ene andere gebruiker inloggen, maak je geen illusies :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent van mening dat het niet mogelijk is? Of dénk je dat het niet mogelijk is? Wel, laat me je vertellen dat het voor admins mogelijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als moderator op een andere site kon ik niet de pmbox van leden lezen,zou ook raar zijn.

Maar de beheerder/admin kunnen dat wel eventueel,stel dat op een forum handel in vuurwerk is en het beheer wil dat stoppen dan kunnen pm's gefilterd worden :lol:

 

Voor behoud van een forum ja,anders nee natuurlijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet zo dat we gewoon gezellig eens gaan meelezen wat jullie allemaal kwekken. Alleen bij meldingen of ernstige aanwijzingen kan het natuurlijk wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is volgens de WET ( proest laat me niet lachen) verboden om PM berichten te lezen van leden op een forum.

MITS ik herhaal MITS dit in de algemene voorwaarden van de site staat. waar leden een accoord op moeten geven VOOR ze een account aan maken.

 

dus beste Admin , mocht je de PM berichten willen gaan lezen zou ik dit wel opnemen, mocht je dit nog niet gedaan hebben.

 

Dit alles in verband met de wet privacy.

 

it zelfde geld ook voor het zichtbaar maken van IP adressen. ook dit moet je in de algemene voorwaarden hebben staan.

Ik spreek uit ervaring .. je hebt er lastige rotzakken tussen zitten hoor en voor je het weet staat er een advocaat op de stoep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan mag de eerst volgende admin die dit leest, mijn PB box even in om mij te vertellen wat er instaat.

Ik geloof er namelijk geen ene K*T van....

 

Kom maar op...

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

neem van mij aan dat het kan !

Edited by Rich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede admin gaat niet zomaar even in de PM's kijken omdat jij het vraagt. Kijk even onderaan de pagina waarop dit forum draait, klik en lees.

 

Rare discussie eigenlijk... Eindelijk een forum waar admins open zijn en dan wordt dat in twijfel getrokken. 9 van de 10 keer is het andersom. Misschien wordt het wel tijd om wat extra regels in de AV te plaatsen :lol:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@admins en of de moderators

er is geen report knop in de PM :lol:

dat zou wel n hoop schelen denk ik

ik hou er ook niet van dat ze me n PM sturen van wil je nog dit of dat

bah moet klaar zijn ermee

wil je wat kwijt of wil je wat kopen :lol:

ga naar markplaats toe of iets ,maar val ons er niet mee lastig :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat vreemd...

In eens was ik uitgelogd en mijn login gegevens waren niet onthouden

toch niet gelukt om in mn box te komen? haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hetgeen men kan bouwen is altijd na te trekken.... van je pms tot je stroom..?

 

GR JUNK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het geen is na mijn mening gecodeerd, en onleesbaar voor admins..

 

 

Ach ja... eerst zien dan geloven..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ach ja... eerst zien dan geloven..

 

@gappie:je heb een pm van mij met een getal onder de 10.000....

 

rara welke is het... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja en jij denkt dat ik gek ben.

007 had je gestuurd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja lekkker dan :lol: ...jij hoeft niet te raden... he :lol:

 

iemand nog interesse in een lieve schoonmoeder :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en dan jij de admin via de pb of sms edit MSN zeggen dat je 007 heb gestuurd....

 

Schoonmoeders??

 

Nee ik pas :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 dagen later....

 

 

al een admin die het wel gelukt is mijn inbox te checken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff... Gappie. Wat wil je nou dat ik bewijs? Zoek je nog wel eens gruis/kleine topjes voor een mooie prijs Gappie? Kom je nog wel eens bij de McDonalds? Was het nou 80 of 100 euro? Of was je dat vergeten?

 

Wij proberen niet een account in te komen, dat hoeven wij helemaal niet want wij hebben toegang tot de admin kant. Verdoe mijn tijd niet, geloof me nou maar dat het kan.

 

@clown: wel een goede suggestie, zal eens kijken of dat in de nieuwe versie software mogelijk zal zijn :D

 

@privacy: Na een melding is het mogelijk om na te kijken of een pm echt verzonden is door de zender en ontvanger te selecteren uit de tabel. Daarmee blader je dus niet door alle PM maar kijk je heel gericht naar bepaalde berichten. Anders is het ook geen doen. Kwestie van een SQL statement. Het is anders wel erg makkelijk om van iemand zogenaamd iets ontvangen te hebben en dat te rapporteren. "Zo ontving ik onlangs nog de volgende pm. Ik heb het gelijk gemeld aan een mod":

 

Beste Whazzup,

 

Ik volg je nou al enige tijd op het forum en ik ben erg geïnteresseerd in je Anesthesia. Heb je nog een kilo of 10 voor me? Graag wel met een bonnetje.

 

Groetjes,

 

Gappie

 

not! :verrygood

 

Practical jokers moet je ook schiften, een ban is een zware maatregel. We gaan verantwoordelijk met privé gegevens om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahaha een kilo of 10? Hij bekijkt de zaken wel groot en dan nog een bonnetje, aftrek van Belastingen misschien whahahahahaha. :verrygood

Het is zo leuk om je eigen kweekje te doen, waarom dan andere leden lastig vallen om wiet te vragen.

Het is toch de bedoeling om te leren op dit forum, elkaar te helpen, kennis te verspreiden of op te nemen.

Gelijk hebben jullie, direkt optreden bij zo'n dingen!

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem nou maar van mij aan dat het kan.

 

Ik heb wel eens het kleine zweepje op m,n billengehad die Whazzie hanteerd :verrygood

 

Het mag niet dus gewoon niet doen :D

 

Simpeler kan het niet.

 

Werkze boys

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar daar was geen lol aan want dat vond je alleen maar lekker ert :verrygood

 

Nee echt, we doen het alleen als het echt om een belangrijke melding gaat. Het is niet zo dat we zomaar door alle berichten van iedereen heenlopen, verre van dat. Daar heb ik écht geen tijd voor hoor :D

 

en wat ert zegt: als het niet gebeurt wordt het ook niet gerapporteerd en hoeven we het ook niet na te kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pfff... Gappie. Wat wil je nou dat ik bewijs? Zoek je nog wel eens gruis/kleine topjes voor een mooie prijs Gappie? Kom je nog wel eens bij de McDonalds? Was het nou 80 of 100 euro? Of was je dat vergeten?

 

Whaha helaas pindakaas :verrygood

weer niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol wat een emoties, het mag niet KLAAR. Je hebt natuurlijk altijd van die uitzonderingen die de boel willen verzieken. Elimineren en hoppa geen lid meer. Probleem opgelost. (account elimineren he hahah)

Wat een admin kan is veel. lol. Alles is na te trekken, aangezien de admins verantwoordelijk zijn voor regels en naleving regels. Als er een gevaar is van sluiting of gerechterkijke vervolging bij dealen op forum, zullen ze gerust wel alles kunnen natrekken!

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whaha helaas pindakaas :verrygood

weer niet.

je hebt een kort geheugen gappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...