Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Handel En Vragen Om Handel

Recommended Posts

handel

zn m handel ( mv) [ˈhɑndəl]

1 aankoop en verkoop (van goederen en diensten)

de handel in fruit

2 bedrijf dat handel (1) drijft

een handel in antiek hebben

boekhandel

de hele handel

alle spullen;= alles

Ik wil die boeken en tijdschriften niet meer hebben, dus neem het hele handeltje maar mee.

iemands handel en wandel

iemands gedrag en handelingen

De handel en wandel van de voetbalbond begint me te irriteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het best wel oke dat er hier geen handel mag worden bedreven om zoveel mogelijk de website uit de wind te houden.

Waar geen geld te halen valt word niet gekeken.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je wel ff een naamswijziging aanvragen cannabusiness :D

 

EmTee

(Die het begrijpelijk, maar stiekem wel jammer vind)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zal ik doen............ :D

 

weetikveel!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mag je wel andere dingen te koop aanbieden, ik heb namelijk een 2x75watt Tneon van SJ liggen wat 1 ronde tijdens groeiperiode is gebruikt, waar ik graag vanaf wil,

 

is dit wel toegestaan?

 

haha goeie joh! vragen of je dat mag verkopen.. dat is hetzelfde als het gewoon te koop aanbieden. wellicht krijg je binnenkort toch gewoon een pm'tje van iemand die het wil hebben. SLIM!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen zullen er weinig mensen die op zoek zijn naar iets te koop in Mededelingen, suggesties en bugs kijken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moet je wel ff een naamswijziging aanvragen cannabusiness :P

 

Ach, ik ben maar een kleine armoedzaaier, ook bij mij valt niks te halen :D

 

Maar ik bedoel dus dat als er grootschalig gehandeld word hier op het forum dan word dit een doelwit voor de overheid om te sluiten als bron van illegale activiteiten, dat is hoe zei het zien.

 

Dit forum is een schat aan informatie zowat zonder grenzen, je kan het zo gek niet bedenken of je kan het vinden of vragen en geheid dat je antwoord krijgt en 9 van de 10 keer heb je er ook iets aan. Dit laatste mag niet ten koste gaan van gedreven handel in welke vorm dan ook.

 

Kennisverstrekking is de enige vorm van handel die tegen geen enkele vergoeding op welke wijze gedreven mag worden B)

 

Ik kan me nog herinneren dat ik begon met hennepdesk toen der tijd, ik was er ziek van toen die uit de lucht ging. Ik weet dat ik er ziek van ga zijn als met deze site hetzelfde zou gebeuren. Het is een doodzonde om deze site aan enig risico van sluiten bloot te stellen.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dames en heren gaarne on-topic alstublieft. aantal berichten onzichtbaar gemaakt. Persoonlijke berichten via pb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bump hem toch maar weer een keer.

 

Samples uitdelen via het forum dames en heren, ook bij de beroemde "raad de grammen" topics is NIET toegestaan. Iedere keer gebeurt het weer en we willen het gewoon niet. Niet in je topic, niet per PM, dat is een doodzonde op wietforum. Ik heb de mods gevraagd hier nog beter op toe te zien. Als je een dergelijk topic hebt lopen: blaas het feest maar af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had nog even een vraagje aan Whazzup, en evt aan andere forumleden.

 

Als ik nou op het zadenruil topic bijvoorbeeld zaden wil ruilen, maar meer zaden wil ontvangen dan ik zelf aan kan bieden, is het dan verboden om extra bij te betalen?

Of eventueel om een aantal zaden tegen vergoeding van iemand over te nemen?, in dit topic is wel genoemd dat online handel in zaden niet strafbaar is, maar het is mij nog niet helemaal duidelijk,

 

mvg,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope! Als we dat toestaan moeten we ook verkoop via het forum toestaan en dat doen we niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben van mening dat jullie NIET in de pb box van de leden kunnen komen.

Dat is volgens mij allemaal gecodeerd???

Heb nl zelf ooit eens een forum gehad, onderhouden en geinstaleerd, en de pb box is/was gecodeerd

en omdaar in te komen waren de passwords ook gecodeerd.. md5?

 

Grtz

 

 

Dan mag de eerst volgende admin die dit leest, mijn PB box even in om mij te vertellen wat er instaat.

Ik geloof er namelijk geen ene K*T van....

 

Kom maar op...

 

het verschil zit hem in de scripting dit lijkt veel op een phpbb2 forum maar kan net zo goed een phpbb1 met een goede skin verder kan het ook nog een zelf gescript forum zijn

 

 

Het geen is na mijn mening gecodeerd, en onleesbaar voor admins..

 

 

Ach ja... eerst zien dan geloven..

 

geen enkel eigen forum is het zelfde en anders kijken ze gewoon in de php mysql naar de berichten die je heb verstuurd die zijn meestal niet gecodeerd en als ze het wel zijn zijn ze te decoderen omdat de gene die de site gescript heeft weet met welke codering het werkt en dus ook een decoder er over heen kan gooien

 

het zijn computers ! alles wat je doet is terug te vinden dat jij nou een leek ben met ja computer diploma voor leeks kunnen wij niks aan doen maar als er van verschillende kanten zelfde berichten komen kan je aan nemen dat ze het wel weten:) je wacht woord kunnen ze trouwens ook met 2 drukjes op de knop verandere <_<

 

ik zeg dit uit ervaring met dit soort forums zelf een paar jaar ict gestudeerd en wat eigen site's en forums gebruikt en geschreven

Share this post


Link to post
Share on other sites

De handel in stekken en wiet is verboden. Hoe zit dat met apparatuur? Lampen, VSA's, tenten, potten, enz?

 

Als beginneling kost het handen vol geld terwijl ik me goed kan voorstellen dat de gevorderden onder ons spullen "over" hebben die ze wel zouden willen verkopen?

 

Is een sectie voor deze handel een idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dope Joop,

de sectie van tweedehands-spullen te koop is jaren geleden al gesloten.

Het verhandelen van kweekspullen is op dit forum niet meer toegestaan.

Zoek maar op marktplaats. ;)

Daar heb je voldoende aanbiedingen.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee! ;)

En sterker nog,er was ooit een sectie hiervoor,die al in 2008 is gesloten. :D

 

Grtz. Aad

 

Ps Torsti was me net voor! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank heren voor de reactie. duidelijk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mensen ik wou dit ff kwijt ik was op zoek naar wat zaden voor mij nieuwe kweek ik had een mooie soort gevonden Shiskaberry om kweek je mee te doen 

dus ik ging ff kijken bij paar zaden shops ik keek bij zamnesia was ik voor 20 zaden 184.40 euro kwijt  toen keek ik bij seedsman betaalde ik 140.00 euro 

dus ik had bij zamnesia in de reviews gezet dat het op lichters zijn :) en de link van de seedsman shop geplakt dus ik kijk vanmorgen weer op de zamnesia site

hebben die flikkers mij account verwijderd en de prijs van de zaden naar beneden gedaan haha hoe diep kan je zinken :) 

onder tussen heb ik de Shiskaberry zaden besteld voor een nog mooiere prijs bij de original seeds store 

dus kijk goed waar je wat koop ;)  zamnesia kan van mij lekker de pot op  OPLICHTERS !

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoe durven ze geld te verdienen, eten en onderdak is natuurlijk compleet optioneel in nederland :innocent:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja zo bepaalt 99.9% van alle bedrijven gewoon hun prijzen op basis van waar ze het meest mee denken te kunnen verdienen. Marktwerking heet dat. Ze verplichten je niet om het bij hun af te nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een meerprijs vragen is wel iets anders dan oplichting, het is aan de koper om prijzen te vergelijken...

En dan ben je nog verbaasd dat je review niet geplaatst is omdat je een concurrent aanraad op hun site? (Dat je account gebanned is is misschien iets overdreven maar kan het wel begrijpen)

 

Edit: hoe durft Colruyt een hogere prijs te vragen dan de AH!!

IMG_20180717_131434.png

IMG_20180717_131412.png

Edited by alkaline
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 ik weet dat reviews altijd eerst gelezen worden voor ze geplaatst worden ik zij het gewoon als grap dacht misschien zegen ze wel je kan ze voor de zelfde prijs krijgen 

maar ik heb natuurlijk al een keer een aanvaring gehad daar met wat anderen zaadje s die ik daar had gekocht het is gewoon niet professioneel en zeker niet om niets te zegen en je account te verwijderen .

en ik vind het wel oplichterij als ze gewoon ff 40 euro uit je zak willen kloppen 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...