Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Stinow

Buitensoortje

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik ben van zin volgend jaar een buitenkweekje op te zetten maar ik zoek nog een goed soortje.

Ik weet al zeker dat er volgend jaar lowriders komen te staan maar daarnaast zou ik nog een ander soortje willen zaaien.

Ik zoek dus nog een soort die liefst snel afbloeid, waar je weinig problemen ivm met ziekten etc. mee hebt, en die het ook goed doet in gewone grond, zonder dat je deze teveel moet opwarderen.

 

Veel moet hij niet opleveren, ik blow eigenlijk niet zoveel, het is meer voor de lol en om uit te delen aan vrienden.

ook de smaak moet niet perfect zijn, ik ben belgische brol gewoon dus het kan alleen maar beter worden :smoke

 

Dus bestaat er een soort die ongeveer aan mijn eisen voldoet en niet te duur is?

 

 

M.V.G. Stinow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was aan het denken aan een early soortje, is dit een goed idee?

hebben deze veel nodig en kunnen ze goed tegen ziekten etc. ?

 

grtz Stinow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens bij de outdoor kweekverslagen dan vind je zekers het soortje wat je graag zou willen hebben.bij sannieshop en endere shops zijn goede betaalbare zaden te vinden die aan jou eisen voldoen

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

iid kijk bij sanniesshop daar staan zat goede buiten soorten ... of kijk op growshopalien.com daar hebben ze een hughe zaden leverancier lijstje ... schrijf de soorten op die eind spetmeber ongeveer klaar zijn ( zo verklein je de kans op toprot !! ) en ga zoeken naar een lekker soortje !!!

 

hier een paar lekker soorten

 

double fun bij sannie

guarilla gusta te koop bij sensi seeds ( ook bij growshopalien )

mate hari te koop bij sannie

split ook te koop bij sannie

super skunk van niravan ( ook te koop bij growshopalien )

top44 van niravan ook te koop bij alien

k2 van niravna ook te ook bij alien

swiss mis nirvana ook te koop bij alien

khola dutch passion ook te koop bij alien

 

 

nou als je hier niets lekkers uit kan halen weet ik het niet maar ... het is zo'n beetje lekkerste outdoor wiet top 10 die ik gerookt heb :lol: en ook goed te telen buiten !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bedankt!

 

Ik heb gekozen voor double fun en ga deze halen bij sannie.

maar is dit een soortje dat je ook gewoon in de volle grond kan steken, beetje bemesten met duiven en kippenmest en verder weinig aan doen?

En dan krijg je er ook nog freebees bij, kunnen die ook buiten???

 

grtz stinow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...