Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sjeepee

Allergisch Voor Koffieshopwiet

Recommended Posts

In verschillende landen is er een Amerikaanse bloeibooster (Brix+) in de handel, speciaal voor de cannabisteelt. Geoogste planten worden voor het drogen in de vloeistof ondergedompeld en daarna gedroogd. Het product is samengesteld uit suikers, aminozuren, hormonen (o.a. Triacontanol, een groeihormoon voor groene bladeren) en vloeibaar gemaakte synthetische stoffen die uitharden als ze aan de lucht worden blootgesteld. Het gevolg is dat je iets krijgt dat er uitziet als hoogwaardige wiet maar in feite pure troep is.

bron Jos Nijsten 2007.

 

Het begint zo n beetje op de afhaalchinees of Mc Donalds te lijken.

Troep is het, meer niet.

De trend van vandaag is wit liefst nog witter dan wit. Witte wel! Hoog THC, en overal dezelfde smaak. Scherp.

Het ergste is, we betalen hier makkelijk €8,00 de gram voor!!!

Met een beetje geluk krijg je er een pakje tipjes bij. Diefstal noem ik het.

Wat veel erger is we roken ons dus letterlijk de pleuris aan die troep.

Wat voorheen door de kleine thuiskweker met partijtjes van 600 gram goede met liefde gemaakte Thuiswiet aangeleverd werd, wordt tegenwoordig alleen nog maar van de grote jongens ingekocht. En die nemen het vaak niet zo nauw.

De weinigen onder ons, die het nog aandurven in deze paranoia wereld een kweekje te draaien met 20 -30 binnenplantjes, roken het liever zelf op.

Ik wordt hier doodziek van mensen en hoop dat er snel wat gebeurt.

Verder behelp ik me maar met wat marrokaanse hasj waarvan ik eerlijkj gezegd ook niet weet wat ze er hebben ingedouwd Haha.

Ojaa staat nog een dametje te bloeien tot half september.

 

Ben blij te horen hier op het forum dat jullie gelukkig ook het initiatief hebben genomen om het gewoon zelf te kweken. Kom op zeg er gaat niets boven een eigen wietje!

succes met de hobbie, zo mag ik het toch wel noemen, en allen veel rookgenot toegewenst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig is het tij een beetje aan het keren, er is ook al een site die kritisch wietjes test die uit coffeshops komen. Doordat vele kleineren en middelgroten opgerold worden slaan de echt grote jongens hun slag met vaak, niet altijd, bedenkelijke kwaliteit. Er is gewoon een grote vraag en te weinig aanbod.....

Persoonlijk denk ik dat je met pak m beet 500 gram GOEIE wiet best zaken kunt doen en er een goeie prijs voor krijgt.

 

[droommodus] Een wietforum coffeeshop met alleen maar wietjes van WF members [/droommodus]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vooral in de steden met 1 of 2 coffeeshops is het slecht.

Hoe minder concurrentie ze hebben,hoe meer ze de boel naaien.

Alles word in grote partijen nat en ongespoeld ingekocht en daarna versneld gedroogt.

Aan een lekker wietje word niet meer gedacht,geld is de enige rol die speelt :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moest iemand op het forum een coffeeshop beginnen, en iedereen z'n wietjes hieraan verkocht of kocht aan eerlijke prijzen... Zou binnen het jaar nog een zéér bekende CS kunnen worden, je moet het alleen juist aanpakken :P! Misschien een mod of forum admin die het touw in handen neemt!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...