Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Mijn Nieuwe Hokje In Aanbouw

Recommended Posts

Ey BBB als jij voor ons nou es allemaal zo'n prachtig/veilig mooi hokkie bouwt he.. ;) . nou dan is er geen blauwe die meer zeikt kan gewoon niet anders...dit is weer super netjes man...

 

Succes man...Ik ga der weer es voor zitten.... :smoke

 

Greetz Saen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bbb

 

dus je tentje draait ook nog gewoon door

k ben nu zelf ook zo iets aan het maken wel veel kleiner

om uit zaad te kweken

k was weer een nieuwsschierig

 

k heb nu ook nog een andere ruimte die ik deze week ga indelen

ik ben er nog niet uit wat voor medium ga gebruiken

 

daarom kijk ik eerst eens de kat uit de boom

want bbb probeert toch alles :smoke ;) :P

 

hehe als ik jou was zou ik bbb growroom bv op richten :rofl

ik heb ze zelde zo netjes gezien

 

 

scarr

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw ziet er echt heel super uit

 

helaas gaat dat bij mij thuis niet teminste niet van die oppervlakte

 

 

p.s mag ik je vragen waar je die brandblussers van daan hebt die zijn wel super handig

 

gooi maar ff in me posvak

 

ik ga dit wel ff volgen

 

 

 

Mvg GM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik 1 dagje weg, kan ik bijna mijn eigen topic gaan modderen :rofl B)

maar het is al weer opgelost,....klap, klap, klap ;)

 

@Jimmy80, weet dat je het niet zo bedoelde :P zand er overen. Leuk dat je het topic volgt.

 

@Mustang, ik heb redelijk veel vrijetijd, dus dat modden kan er ook wel bij.

 

@Wietvriend, Het mooiste onderdeel van de hobby, niet blowen maar bouwen !

 

@Saen, justitie zal wel zeggen dat er sprake was van een zeer proffesionele opzet :smoke

 

@Scarr, tentje draait nu niet, is de bedoeling om die staks als moederhok te gebruiken

 

@Groene monsters, automatische blussers kun je op diverse sites kopen

één van de vele shops,....link

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey BBB

 

moet het inderdaad met de rest eens zijn dat het weer een geweldig project is

en de berg kennis die je tot je genomen hebt de tijd dat je op het forum bent ....damn niet normaal ....hierbij niets dan lof

maar ga hem zeker weer volgen en idd het bouwen blijft altijd de mooieste uitdaging hey

ben zelf niet zo,n schrijver dus vandaar geen verslagen(dit ook omdat ik al eens bezoek heb gehad... :rofl maar alles ok :P

veilig en goed bouwen werkt dus voor bepaalde mensen wel, die zien niet enkelt CANNABIS ....en gaan dan helemaal losssss ;)

 

maar ga je zeker volgen en ben nu al benieuwd naar arjan,s haze .... :smoke

trouwens als hout bouw problemen geeft hoor ik het wel hey....(makkelijke handje,s) haha

en ook redelijk veel vrijetijd..

 

je zou bijna zeggen dat je ook bij de club hoort van de ADD ers hahaha

 

succes man en respect

greetz jeroen

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo bbb,

 

leuke set zo, dacht ik toch !!

 

erg nice, bijna net zo vet als de vorige:D

 

nu kan ik me herinneren dat je bij het vorige hok je je ook al zo'n breuk aan de aarde getild hebt.

 

moet je toch eens iets op gaan verzinnen :smoke mss is hydro iets voor jou, tja wel een hele andere manier van growen maar goed.

 

 

maar goed mooie set dus, mijn complimenten!!!

 

nu nog wat dames er in, weet je al welk soort?

 

 

 

High Regards

 

Purple Buddious

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist

 

zelf stekken maken ik ben benieuwd :smoke

heb ik weer wat om goed bij op te letten ;)

 

 

scarr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt zwaar heftig dit :lol:

 

Veel succes BBB,

 

en toen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan niet anders zeggen dat het er zeer gelikt uitziet ik zal nog wel een aantal jaartjes moeten klooien om zover te komen ..... :lol: succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bram wanneer gaat het hok draaien?

 

ff op schiete met die dikke reet :lol: :D

 

ben wel erg benieuwd!! succes

 

gr iri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste bericht was dat BBB met z`n kont in z`n voedingsvat gevallen was en er tot op heden nog klem zit en S.O.S. signalen uitgeeft, echter vanwege de onvindbare locatie van het signaal heeft de politie tot op heden BBB niet kunnen traceren. Tot het volgende politiebericht :lol: :D :D

 

Maar serieus BBB, kan je stekkenboer je niet leveren wat je ineens nodig hebt of heb je een andere reden dat je nog even wacht met het volpoten van de bakken??

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jeroen1981, tafeltjes timmeren lukt me wel :D

 

@Purple buddious, ik zou natuurlijk kunnen overgaan naar mapito :lol:

 

@scarr, ja zelf je eigen stekken maken lijkt me echt heel leuk om te doen

 

@TRAS, leuk dat je het topic bezocht hebt

 

@kweekneck, ben zelf net 1,5 jaartjes bezig :lol:

 

@A.C.A.B., Dank u, Dank u

 

@irezumi1, Je kent me een beetje, het heeft allemaal geen haast :lol:

 

@Mustang, Ik ben nog bezig met de aan & afzuiging. Heb eerst een stellage moeten bouwen om de softbox bovenop mijn lichtsluis te krijgen.

(dat zware ding is iedere keer weer een nadeel als je alleen werkt.)

 

Vandaag de slangen van de filters monteren, en 60 zakken aarde naar binnen sjouwen :D

en daarna ga ik wazzup lastig vallen met wat elektro vraagjes in de electro hoek :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey BBB,

 

ik zie dat ze je verlost hebben ahahha.

 

Ben zelf in de luxe positie van een heftruck :lol: maar heb je wel eens gedacht aan een stapelaar die je handmatig kan bedienen en hydrolisch op kan pompen?

Bespaar je erg veel werk mee en vooral je rug, en je kan hem ook nog als palletwagen gebruiken om je hoeveelheden materiaal en zand te vervoeren.

 

Was een lier anders geen makkelijke optie?? Wens je in ieder geval erg veel succes met de hitte, zal je lekekr zweten met deze tempraturen als je half Scheveningen naar binnen moet brengen pfffff.

 

Het is wel het mooiste als je alles in eigen beheer hebt, zo heb je altijd goede stekken, alles onder controle en weet je zeker dat wat je groeit het ook daadwerkelijk is wat het is. Leuke van een hobby is dat je het steeds verder en verder kan uitbouwen he!

 

Keep up the good work BBB

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er egt heel mooi uit allemaal.. hoop na een paar oogsten ook uit te gaan breiden en het wat groter aan te pakken .. :lol: ben al op zoek naar een geschikte locatie dus ondertussen heb ik nog genoeg tijd om veel te leren van dit topic! SUCCES

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jursey, ga jij maar lekker leren, kunnen we strak mischien een verslag van jou volgen :D

 

@Mustang, Helaas is een lier, palletwagen, enz geen optie. Kweekruimte is geen beganegrond :D

 

Afzuiger staat op zijn plek :lol:

gallery_9381_5899_1592966.jpg

 

Ik heb 2 balken tegen de lichtsluis geschroefd, en de afzuiger omhoog geschoven. Om te pauzeren heb ik 2 lijmtangen achter de afzuiger geplaatst, werkte perfect !!

Had geen puf meer om de slang te monteren na het sjouwen van 65 zakken aarde.

 

gallery_9381_5899_1502589.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respect hoor TripleB, dat is inderdaad ook een oplossing, gevaar is dan als er een tang losschiet je dat ding om de oren gezuild krijg ahha. Je haalt je wat werk op de nek, zou helemaal beroerd worden als blauw en co hier hoogte van zouden krijgen. Vind dit echt een museum stukje hoor! Naja je kan dadelijk lekker los in je zandbak BBB, kan je heerlijke rouwnagels krijgen hahaha!

 

I`ll be following it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo heee :lol: je heb je een bult gesjout.

 

als het maar gaat lonen straks ,ja toch

 

maar het schiet al op zie ik ,heb je je stekken al besteld :D

 

volgende keer cocoslabs voor bram :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sow NODE voor jouw brammie !!!

 

jij bent denk ik DE hokken bouwer van dit forum hier ECHT WAAR super veel respect capo !!! ik hoop voor je dat je hier nog vele jaren kan zitten !!! en dat we je niet in bas22 nieuwssectie gaan vinden ... maar wat jij doet is echt wel machtig en daar kan ik ( wie niet??? ) alleen maar van leren !!! je bespaard ook geen cent !!! ik had een aantal vragen nog ...

 

hoeveel planten ga je nou zetten ????

 

zo'n hok als dit wat kost dat uiteindelijk ( uit nieuwsgierigheid als je die niet beantwoord snap ik dat volkomen )

 

heb zeker geen werk :lol: ???

 

staan die lampen niet wat dicht op elkaar ??? een 600 watt benut tog 1,20 m2 licht het 'lijkt' erop dat jouw lampen 0,8 m2 per lamp belichten

 

uhmmm meer onzin vragen heb ik nu eigenlijk niet oww ja heb je binnen kort PLEASE nog een foto update :D en schiet maar op met grow verslagje :D heerlijk dit om te zien !!!

 

nog veel succes brammie

 

greetzzz masteryero

 

ps: met jouw moet ik ooit ook is een bakkie koffie gedaan hebben ( zoals er hier wle meerdere rond lopen :lol: )

 

greetzzz masteryero ( die nog altijd verbaasd is over dit hokkie )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Had geen puf meer om de slang te monteren na het sjouwen van 65 zakken aarde.

Dat doe je ook helemaal fout.. dat moet je láten doen :D

 

Ziet er weer toppie uit man :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

met zo kweek is haast niemand te vertouwen whazzup

 

daarom kan je het indedaad beter zelf doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb me laten vertellen dat BBB zelfs groepsrondleidingen geeft en een aantal bus-parkeerplaatsen voor de deur heeft irezumi :lol:

 

"goed dames en heren, als u nou ook gelijk een zakje meeneemt dan zijn we in één ritje klaar"

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat moet je láten doen :D

 

Helaas heeft mijn vriendin heeft een verstuikte enkel,... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik was je nog nét weer voor... split second!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha dan begin je een BV bram, Brams Groene VIngers B.V. dan kan je 3 maand voor niks van die intergratie mensen voor je laten sjouwen, knippen, plakken ,graven etc etc en na die 3 mnd neem je weer een nieuwe selectie. zo kan je een leuk tuincentrum beginnen met lage personeelskosten en een hoge turnover :lol:

 

Wil ik wel sponseren of stockholder worden hahahaah!

 

Bram, vind dat je je meissie dan wel wat discipline bij mag brengen hoor, sinds wanneer kan je met een zak op je nek en 2 krukken en een werkend been geen trap meer lopen......... :lol: :D :D Gein he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...