Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
suffie63

Potfather Prijsvraag

Recommended Posts

Spam in dit topic al uw ongenoegen over de afhandeling van de Potfather prijsvraag.

Ik vermoed dat de uitschrijver van deze prijsvraag helaas met de Noorderzon is vertrokken en vind dit persoonlijk een slechte zet.

Als radertje in het WF geheel kan ik hier persoonlijk niets aan veranderen, noch kunnen andere mods jullie verder helpen.

Stijlloze actie van stijlloos (vervelend te melden, maar we hebben afspraken gemaakt die je niet nakomt).

Vervelend, dat kan ik er nogmaals aan toevoegen!

Kom de afspraken na, ik heb je best hoog zitten en dat weet je.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn ze nu nog verzonden? hij heeft het misschien te druk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Suffie, ik heb begin deze week mijn zaden ontvangen, het was dan wel 1 pakje zaden, een pen en wat flyers... Wou ik tog even melden :D

 

Hoop dat de rest de spulletjes ook al heeft, of krijgt!

 

Gtrz JL

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, dat is goed nieuws.

Heeft iedereen zijn/haar zaden ontvangen ? Dan kan dit topic weer dicht.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook nog niks mogen ontvangen. Ik hoor het graag als jullie contact hebben met de eigenaar van die zaadbank.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat ze alle zaken correct afhandelen zoals ze gezegt hebben....mijn betaalde bestelling wil ik wel ontvangen

Een boom staat vast.....ik niet :)

 

Voor de rest laat ik het erbij.

 

 

een geluk dat ze me (een beetje) manieren hebbben geleerd als ik klein was!! :D ..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

nada here!!noppes

zou 6 pakkies moeten zijn volgens de regels!!

 

so spam!!

 

 

 

cheerio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap niet echt wat het motief moet zijn geweest aangezien ik in eerste instantie dacht dat het een actie was met marketingdoeleinden en niet zozeer om namen te verkrijgen. Omdat wat namen bedenken niet erg veel tijd kost.

Eén ding is zeker, een prijsvraag uitschrijven om je vervolgens niet eraan te houden is GEEN goede marketing.

Wettelijk gezien hebben wij een overeenkomst (schenking) die niet zomaar eenzijdig valt te ontbinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer !!!

Ik hoop voor jullie dat het als nog goed gaat komen.

suc6

 

Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

ik heb ook nog steeds niets ontvangen. nou vind ik dit nog niet zo'n ramp (wel jammer natuurlijk). wat ik wel erg vind is dat ik na 3 keer stijlloos een bericht te hebben gestuurd nog steeds niks heb gehoord over wat er aan de hand is.

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kwam er pas net achter dat Potfather seeds ook van stijlloos is. Door m'n gewonnen prijzen te bestellen zag ik dat het dezelfde begunstigde heeft als growshop.wietforum.nl.

Hij liet in de prijsvraag wel heel erg de schijn wekken dat potfather niet van hem was...

 

Via The Potfather kreeg ik het verzoek of hun konden/wilden helpen...

 

Omdat in Amerika de "war on drugs" nogal speelt is er de angst dat er claims/rechtszaken komen door de namen die hun(moet 'zij' zijn trouwens) voor de soorten gebruiken. Hierdoor kunnen ze de huidige namen niet meer gebruiken en willen deze graag veranderen. Omdat dit mij een uitgelezen kans leek voor jullie, de leden, om zelf wat input te geven leek het ons in overleg met The Potfather een leuk idee om hiervoor een wedstrijd uit te schrijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is niet stijlloos maar kansloos....

 

Ook bij mij zat je hoog stijlloos maar na deze actie, waarover nu al een 2e toppic is geopend en het zaakje al meerdere malen speelt trap ik je uit die hoge boom en ben ik alle geloof en vertrouwen in je verloren.

 

KANSLOOS!

 

groeten,

 

Fcgroningen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poehe wat een gedoe, ik zou zeggen mensen als je naar zaad opzoek bent er zijn genog zaadbanken in nederland en verdaar buiten waar je zonder problemen je zaad online kunt kopen en krijgt waar voor je betaald hebt. :smoke

 

 

 

GR>LULLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar wij hebben niet betaald, wij hebben dit gewonnen. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is het nog lulliger :smoke

 

 

GR>LULLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wacko: stijlloos komt binnekort wel terug, hij heeft het vast druk ofzo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook nog altijd niets gekregen, maak me er ook niet te druk om. Ik had nochtans bij kennismaking grote verwachtingen van The Potfather maar helaas...

Stel dat ze echt geen tijd hebben (het is nu toch wel al van midden juni 2008 geleden maar toch), dat kan ik altijd begrijpen maar het feit dat ze ons laten wachten zonder enig idee waarom en hoe lang nog, vind ik er een klein beetje over. Ik hoef mijn seeds zelf niet meer te hebben. ;)

Ik was dit ook al een tijdje vergeten, tot ik dit nieuw topic zag staan.

 

Ik heb een tijd gedacht dat ze zelfs niets zouden sturen, dat ze gewoon snel namen nodig hadden en daarom een fake contest opgericht hadden en ons zouden 'gebruiken' maar ik lees net dat iemand zijn seeds al heeft, maar echt vet lijken ze ook niet. :wacko:

 

Jammer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze ook niet ontvangen ,, Hoop dat stijlloos ok is ,,, Kan altijd iets gebeuren jah ,,,

Doe mij maar 1 big apple ( die naam heb ik bedacht !!! en 1 taliban afgan )

pm maar voor mijn adres ... BETER LAAT DAN NOOIT ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er wordt aan een fatsoenlijke oplossing gewerkt. In ieder geval zal iedere prijswinnaar z`n / haar zaad ontvangen.

Beschouw dit bericht niet als toezegging, wel ter geruststelling. Deze kwestie heeft de volle aandacht van mods en admins,

;)

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ik nog een keer m'n adresgegevens en gekozen soorten moeten melden bij stijlloos of heeft hij ze nog in z'n mailbox staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doe mij maar 1 big apple ( die naam heb ik bedacht !!! en 1 taliban afgan )

hehe taliban afghani, zo noemen we de taw afghaantje als jaaaaren, heb zelfs een stokje "Taliban Special" (er zit tenslotte skunk in) in mijn pot staan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...