Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paffie

Shack / Bleu Kronic

Recommended Posts

Lo luitjes..

 

Zoals de meesten zullen weten was ik bezig met 1 van de 5 crosses die Sannie wilde maken. De cross die hier stond was Shack F2 x Bleu Kronic. Deze cross is inmiddels klaar, en ik wilde jullie de resultaten niet onthouden daar het me zeer goed bevallen is :)

 

Vanaf het begin af aan zag het er voorspoedig uit. Er zijn 11 dames overgebleven en deze stonden verdeeld over 2 90 ltr bakken met natuurlijk de schimmels en bacto. Verder hebben de dames de hele ronde gedraaid op 16 kalktabletten ( 8 per bak) en af en toe een heel klein beetje BAC PK-Booster (10 ml om de 3 dagen).

 

Na 9 weken constateerde ik 1 grote top met ROT, na de rest gecontroleerd te hebben besloot ik ze nog een weekje te laten staan aangezien de dames nog niet helemaal klaar waren. Vanmorgen na 9,5 week bloei vond ik weer een top met ROT en heb besloten de boel om te halen. In totaal ben ik 4 toppen tegengekomen waar het begin van rot te zien was vanuit de stam. Desalnietemin zag het er verder erg goed uit en ik denk dan ook dat we behoorlijk dicht in de buurt van de magische 1 gram/watt grens komen. :D

 

het natte gewicht van de geknipte toppen komt uit op een goede 2700 gram. Dit met 1 x 600 watt en een dag of 10 voorgroei in scrog...

 

Hier wat pics van het hele gebeuren...

 

445861-158.jpg

445861-159.jpg

445861-160.jpg

445861-161.jpg

445861-162.jpg

445861-163.jpg

445861-164.jpg

445861-165.jpg

445861-166.jpg

445861-167.jpg

445861-168.jpg

445861-169.jpg

445861-170.jpg

445861-171.jpg

445861-172.jpg

445861-173.jpg

445861-174.jpg

 

Al met al een veel belovend soortje voor de toekomst :D

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi clean hokje. Soortje heeft wel potentie, daar kan niemand over zeuren. :)

 

Wat hangt daar eigenlijk voor doosje ??? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Paf!

lekkere dikke toppen en het zal wel heerlijk ruiken :)

 

is het de bedoeling dat de zaden in sannie shop komen?

 

En ja wat is dat voor een doosje :D

 

groeten Power p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er super uit :D

 

Het is je ook zeker gegund, na al die pech van de afgelopen tijd..

 

 

 

Zijn er geen foto's van de rest van de kweek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er super netjes uit alleen jammer van de rotte toppen.

en ja, zoals de meeste ben ik ook wel benieuwd wat dat voor een doosje is.

 

groetjes Stampertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe paffie's white box mystery.. ik gok op de 'verborgen' thermometer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Paffie,

 

Ziet er dik uit, lekker gewichtje ook zo te zien.

Prachtige foto's

 

Veel sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BBB

Tnx man..

Dat doosje is de overkapping voor de temp/LV en klimaatbeheerser sensor.

 

@PP

Of ze in de shop komen is nog niet zeker, dat hangt van de plannen af die Sannie heeft. Een tweede selectie lijkt wel nodig te zijn om het soortje nog wat stabieler te maken. Er zijn een aantal verschilende pheno's te vinden met name de geur varieert onderling. De bloeitijden lijken wel gelijk op te gaan (10 á 11 weken) ...

 

@Tomas

Tnx man, een beetje mazzel kon ik wel gebruiken ja :D

Ik heb gedurende de kweek om de paar weken wat foto's genomen..

 

Dag 1 bloei

445905-145.jpg

 

Dag 22 bloei

445905-146.jpg

 

Dag 35 bloei

445905-147.jpg

 

Dag 42 bloei

445905-148.jpg

 

Dag 67 bloei

445905-149.jpg

 

De rest van de foto's zijn te zien in het Album

 

@Stampertjuh/Mehighto

Tnx luitjes...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed hokje geeft mooie toppen mits er nog wat groene vingers zijn!

 

Mooi gedaan Paffie! Ik ben verliefd op je hok ! En je planten... Een perfect voorbeeld over hoe het WEL moet!

 

Succes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :) :D :o ;) :yummy:

Ik heb ze gezien en daarom ook geroken en naast het prachtige veld vond ik de geur erg opvallend en zeeeeeeeeeer de moeite waard.Deze Blue Kronic man weet heerlijke treats door te geven.

 

Wel mooi dat je met weinig te voeden toch zulke resultaten haalt,nog een mooie ronde waar de tabletten hun werk goed gedaan hebben :tu

 

Ik kan niet wachtten om dit te proeven

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@KTM

Tnx man, het is even zoeken geweest met het nieuwe hokje, maar werken doet het wel...

Nu nog een oplossing zoeken tegen de rot. :o

 

@Sannie

Die BK man doet hele leuke dingen met de dames ;) Zo zijn de toppen echt vol en hard, de groei na het omzetten van de klok is iets toegenomen wat een uitkomst is voor het scroggen, en de geuren lopen uiteen van de ongekende shack geur tot een fruitig feestje... :D

 

Die tabletten zij tha bom, ik heb totaal geen tekorten gezien en icm de schimmels en de bacto houden ze de plant enorm gezond, deze dames waren al bezig met een derde internode bloei... :D

 

Als je nou ergens volgende week wat tijd maakt en je komt gezellig een bakkie doen,

 

Edit AS Grow Sannie mag het resultaat proeven. Weggeven van Cannabis is verstrekken zonder tegenvergoeding.

 

:)

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vriend

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

he Paffie!

 

Zijn die koffiebezoekjes voor iedereen? :D

 

Doet me denken aan verjaardagsfeestjes van vroeger. Wat we gaan doen is een verrassing (maar neem je lange vloei mee) en je krijgt een snoepzakje mee naar huis :o

 

Maar ff on-topic en serieus van een newby:

Errrrrg mooi kassie (wat ben ik zelf dan toch een amateuristische micro-prutser) en erg mooie oogst. 2700 gram nat met 600 watt.

Denk je nog iets te kunnen doen aan die toprot volgende keer? Meer ventilatie?

Hopelijk ligt een gestabiliseerde zaad van de volgende generatie over een paar maanden in de shop :D

Ik ga maar eens lezen over die kalktabletten. Klinkt wel erg stabiel, voedingstechnisch. Iets voor mijn 2e kweek.

 

Kortom: very good busy! :)

 

Groetsels!

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghehe, koffiebezoekjes zijn altijd leuk :)

Die verjaardagsfeestjes waar jij het over heb, heten tegenwoordig meetings geloof ik :D

 

Wat betreft die top rot heb ik een klein beetje aan mezelf te danken, zoals je kan zien hangt er een klein ventilatortje dat niet zwenkt en ook niet erg veel lucht verplaatst. daarbij is de rot ontstaan in de toppen aan de kant van het ventilatortje dus er is aan die kant een stuk minder lucht verplaatst dan nodig. Verder heeft deze gedurende de eerste 7 weken bloei op de klok mee geschakeld waardoor er in de nachturen helemaal niet geventileerd is.

 

Ik heb al een heel mooi klein buisventilatortje liggen dat ik de volgende keer van onder uit laat blazen zodat er wat meer circulatie plaats vindt, ik denk dat het euvel dan al een heel stuk opgelost zou moeten zijn...

 

Die kalk tabletten werken echt perfect naar mijn idee. Er zijn geen tekorten ontstaan en zoals je ziet zijn de planten op een paar opstaande bladranden (warmte) heel erg gezond gebleven ondanks ze al bijna 10 weken stonden te bloeien. Ze hebben de hele cyclus op 8 tabletten per bak gestaan zonder enige toevoeging van voeding. Vanaf week 7 ben ik 10 ml PK booster mee gaan geven en dat 2 x per week. Voor de rest enkel kraantjes water (ph 7.6)

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good to know!

Nu zie ik wel wat meer uit naar de komende meeting btw. :D

Gelukkig weer een goede uitkomst,mooi gedaan Paffie. :D .

Enjoy :)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Paffie,

 

Goed om te lezen dat het goed met jou en je planten gaat!!

Mooie plant die BK !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Purple buddious

 

Sorry voor de late reactie :lol:, Inmiddels heeft Sannie wat samples kunnen zien, en het is aan hem of er in de toekomst nog wat met deze cross gedaan gaat worden. Op dit moment zijn deze zaden niet beschikbaar..

 

Het duurde even voordat alles droog was, maar dat komt alleen maar ten goede voor de kwaliteit. Het eindresultaat is uieindelijk 575 grammetjes geworden. Dit ondanks de toprot die ik uit 4 toppen heb moeten knippen, en tevens door dit probleem zijn ze een 1,5 week te vroeg geoogst.

 

Mij hoor je niet klagen :D

 

Grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...