Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
FCDBTILLIDIE

Alcohol En Wiet

Recommended Posts

Lees op dit forum heel veel berichten van mensen die geen prettige ervaringen hebben met de combinatie alcohol en wiet. Ik blow regelmatig en drink daar altijd veel bier bij... ik vind het juist een stuk meer relax.

 

Maar wat ik nu wil weten, hoe jullie ervaring daar mee is.

 

Cheers :wtf: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik drink voel ik niks van het roken dus dat is zoiezo al zonde :) maarja als je gedronken hebt denk je daar niet echt over :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Die vervelende ervaring komt waarschijnlijk doordat die mensen die combinatie niet zijn gewend. Hierdoor gaan ze vaak out met die combo.

 

Ik persoonlijk vind alcohol+wiet goed samen gaan, vaak eerst even lekker wat drinken en dan een jointje erbij.... Naar mijn idee word ik hier heerlijk high van, en raak ik een beetje moe dan neem ik weer een shotje wodka bij....

 

Goede combo!

 

ltr

 

groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT by mikeh; onnodig quoten!!

 

Ja dat heb ik dus ook, als ik rook word ik na verloop van tijd moe, echt moe!

Als ik er dan een paar pilsjes bij drink dan word ik weer 'fit'. Maar dan ben ik nog steeds stoned..

En ook net zoals je zegt word ik er ook heerlijk high van.

 

Greetz, Den bosch;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga volledig accoord, maar mijn ervaring leert dat het van mens tot mens afhangt en het gevaarlijk is.

Blowen doe je best voor het drinken, omdat het de alcohol versterkt.

Drink je bv eerst helemaal dronke, en rook er een joint op, dan ga je gegarandeerd kotsen.

Ikzelf kan het wel hebben, om de hele avond pilsjes te drinken & te smooren.

Al drink ik minder bier doordat ik beginnen blowen ben...

 

Als je blowt krijg je een heerlijke high, stoned. (naargelang het wietje natuurlijk)

En als je combineert met alcohol, dan geeft me dat een extra boost, een beetje aangeschoten zijn, en een blowtje. zalige combi.

grtz peter :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...