Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tnt

Outdoor Speedgrowing With Double Fun

Recommended Posts

Hier de update

 

Ze stonden er mooi bij op een paar onderste takken na die door slaken aangevallen waren,deze zijn verwijdert en er is nog wat escargo gestrooit.

 

Hier de pica's

 

gallery_5624_5927_1023503.jpg

 

gallery_5624_5927_418166.jpg

 

gallery_5624_5927_1215132.jpg

 

gallery_5624_5927_1586419.jpg

 

Volgnde week zou ik weer een pica update doen

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo mooi maar zo nat :verrygood

laat de zon maar schijnen :o

ben benieuwd hoe de wiet er gaat uit zien

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt drux bunny!

1 dagje nat tussendoor is over het algemeen niet zo heel erg,wel moet je er dan even langs om ze allemaal even uitteschudden als het niet waait.

Komende week gaat het voorderest heel erg lekker weer worden en als het goed is houden we dat weertype langer vast.

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je enig idee hoe het komt dat de toppen nog ze klein zijn

ik heb dat ook

maar planten zien er lekker uit

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

He bobsen bij mij weet ik idd hoe het komt.

De planten zijn pas 23 julie gezet en door de drang om goed te ontwikkelen zowel boven de grond als onder de grond groeien ze eerst door.

Dit zie je ook bij planten die binnen gekweekt worden die meteen op 12/12 gaan,hierdoor duurt het langer voordat ze echt de bloei inschieten als dat je ze eerst bv 2 weken op 18/6 zet

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee niet echt,ik zal wel goed moeten blijven opletten voor rot.

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

soso danmm had weer heel wat achterstallig lees werk !!! maar man wat gaan die bitches hard van je !!!! erg mooie om te zien .... ik had de planten eigenlijk kleiner verwacht en minder breed als nu dus das al een possitief ding heah :) je plantne mogen nog een week of 7 dus word erg billen knijpen voor je !!!! zou neer komen op halverwege november :) ...gaan ze dat trekken denk je ????

 

zou maar weer bewijzen hoe sterk die double fun is !!!

 

succes en er komt zeker mooi weer aan ( de afgelopen 2 dagen hier niet mogen klagen ) !!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt masteryero

Maar gelukkig hoeven ze niet 7 weken meer ze staan nu 2 weken in de bloei en ze moeten tussen de 7 en 8 weken

We zullen zien hoever we gaan komen,vergeet namelijk neit dat dit alleen maar een testje is voor volgend jaar om het daar goed aan te gaan pakken

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn mooie struiken geworden TNT,

mijn Double Fun is net zo ver als die van jou, ik had ze ook pas begin juni naar buiten gadaan.

Hopenlijk kunnen ze mooi afbloeien zonder problemen, de mijne staat wel half onder een afdak in de volle grond dus misschien dat ik ze wat kan beschermen tegen regen.

Succes verder. :)

 

Grtz Lowryder :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier weer een kleine update

Er valt niet veel te vertellen behalve dat het %^&)&^%^%_@@##@$%&weer is en dat ze ondaks het weer nog steeds lekker door gaan

 

gallery_5624_5927_625283.jpg

 

gallery_5624_5927_1171480.jpg

 

gallery_5624_5927_1648010.jpg

 

 

De foorste dame is nu ongeveer 170 cm hoog en dat zal nu wel niet veel meer worden

gallery_5624_5927_1142869.jpg

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er werkelijk prachtig uit, enkel zijn ze beetje erg! laat met de bloei.. Ik heb ook een clubje zaailingen redelijk laat weggezet, maar die staan toch echt allemaal vol in bloei/klaar.. Een voordeel is dat je met zulke topjes nog geen last hebt van rot, en ik ben het met je eens, wat een *&^#@_$&%_!^#@$%Weer.. :)

 

PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer heerlijk uit zo tnt

idd wel beetje laat maar wie weet wat voor mooi weer we nog krijgen

zal duimen voor je !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt plantenkas en weedjunky

 

Ik weet dat ze laat zijn maar voor een plant die nu nog maar 9 weken oud is vind ik dat ze het heel erg goed gedaan heeft

 

De planten zijn mooi open wat de kans op toprot gelukkig weer wat verkleind

 

TnT

 

Bedankt plantenkas en weedjunky

 

Ik weet dat ze laat zijn maar voor een plant die nu nog maar 9 weken oud is vind ik dat ze het heel erg goed gedaan heeft

 

De planten zijn mooi open wat de kans op toprot gelukkig weer wat verkleind

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

jemig.. 9 weken!? hoe heb je dat voor elkaar gekregen!

ze zien der erg mooi uit :) hoeveel dagen bloeien ze al?

 

Noga

Share this post


Link to post
Share on other sites

!thanks noga, ik heb het niet helemaal corect neer gezet ze staan 9 weken op hun plaats maar daarvoor hebben ze 2 weken voorgegroeit onder een hps lamp in 1 liter potjes met 18 uur licht

Ze hebben dus nog wel een iets langer leven en een heerlijke start

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn het toch mooie planten voor outdoor en indoor trouwens ook , tijd geleden heel stuk gelezen over double fun ,

vind ze echt zeer mooi .

 

met zeer vriendelijke groeten nlx 77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je reactie nlx77

Ik bewonder me ook altijd over haar,en binnen is het ook een echte opbrenger waar de meesten het alleen als buitenplant asosieren

 

De naam double fun staat ook eigenlijks dat het en voor binnen en voor buiten een hele geschikte plant is

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

aight je zou de 2de week kunnen oogsten met je double's ... als ze dan nog rotvrij zijn of slechts licht beschimmelt hier en daar dan denk ik dta je vele hebt weten te overtuigen .... dat die toppen ook nog lekker mogen harden en dat je (jonge) planten veel op mogen brengen ...

 

dit zal zeker het soortje zijn waar ik me volgend jaar weer op ga storten !!! soweiso binne kort een mooie moedertje zoeken ... te veel aan stekkies slijt je altidj wel WANT!!! wat je al zei deze is voor binnen ook zeer geschikt :tu

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

update time

ze hebben zwaar weer gehad maar het gelukkig zonder te veel kleerscheuren overleeft,nu maar weer opw at beter weer hopen.

Wel heb ik last van een slakkenplaag,ikdenk dat ik er wel 100 van de dames heb afgehaald en meteen weer escargo gestrooit

 

Hier de foto's

gallery_5624_5927_1300493.jpg

 

 

gallery_5624_5927_1130631.jpg

 

 

gallery_5624_5927_870944.jpg

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

hello ,

je planten zien er nog steeds goed en gezond uit B)

stomme k.t slakken ;) strooi maar genoeg korrels

en nu hopen dat ze in een sprint tempo verder afbloeien :(

groetjes db

Share this post


Link to post
Share on other sites

slakken,spint,regen onweer, storm blablabla maakt niet uti deze dames gaan om begin november almost toprot vrij ... ik voel het :D B)

 

super waanzinnig hoor hoe die dammes zo zijn gegroeit blijft me verbazen B) moet je is na gaan als het perfect weer zou zijn ... dan waren ze nog een stukkie groter en als je dan ziet wat je van 1 plantjes weet te oogsten :o das niet mis!!!!

 

helaas das alleen maar de (natte)droom ... veel mooie weer zullen we niet meer krijgen

 

 

gisteren zou het dacht ik 18 graden worden .... zeker 11 graden overdag en 7 graden savonds :( :D ;)

 

 

suc6 man

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey tnt

 

Ze staan er nog mooi bij man .

Toppen gaan nog wel wat dikker worden dit weekend , word mooi weer zeggen ze .

Dat word een lekker rokertje tnt ;)

 

Gr knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

DF prima plant, als je hem vroeg in het jaar zet kunnen ze behoorlijk groot worden, binnen voorgroeien en begin mei naar buiten, geen rot gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...