Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blazer

Cocospeak ?!

Recommended Posts

Hallo,

 

Hoorde een tijdje geleden iemand vertellen dat Cocospeak hetzelfde is als op aarde kweken..

Dus dat cocospeak precies hetzelfde is als aarde zeg maar en ook dezelde werkwijze heeft.

Is dit waar ?

 

Alvast bedankt.

 

Blazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok... het word gebruikt om door aarde te mengen..

Dus je kunt niet in een bak vol cocospeat kweken alsof het aarde is ?

 

Blazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi blazer ik heb zojuist een testje gedaan met cocospeat en voorbemeste arde van de gs en wat denk je de cocos peat blijt achter maar ze zijn aan het inhalen maar ja we zullen het aan het einde van de rit zien trouwens ik heb er 3 op cocospeat en de rest maakt niet zo uit hahahaha :wtf: je hoort het wel greetz bill babboo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat in de cocospeat minder voeding zal zitten als in de voorbemeste aarde van de GS, maar ik heb de nodige zakken cocospeat door m'n aardebak gemengd voor de cappilaire werking ervan en tot nu toe bevalt het uitstekend! Of echter cocospeat op zich voldoende is weet ik niet, maar als je bij voed moet dat wel goed komen denk ik.....

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En mocht je in de gelegenheid zijn om kokosnoten in je tuin te hebben kun je de schil na het nuttigen van de noot klein maken en op de composthoop gooien ,verteerd gewoon mee

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah het klopt wat je zegt moet wel meer voeden ik ben nu beginnende kwekertje 2e ronde de eerste heb ik alleen op cocospeat gedaan maar is moeilijk om op cocospeat te kweken of je moet het al jaren hebben gedaan denk ik .

het is een beetje hydrokweek maar dat was voor mij ook de eerste ronde je kan ze ook niet te nat zetten werkt ook niet bevordelijk maar wel meer voeding als de voorbemeste aarde .

en dan heb ik ook nog alles van biobizz als het warmer is schijnt de plant beter te kunnen verwerken dan als het wat kouder is maar nou dwaal ik af succes met je kweekje.

greetz bill babboo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...