Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
omgw--d

Goes: Aarden En High Life Shops

Recommended Posts

Ik ga volgende week nieuwe voorraad halen in Zeeland vanuit Gent. Ben van plan eerst miami te doen in terneuzen (hopelijk valt er iets goeds te roken) en dan door te reizen naar Goes.

Iemand ervaring met Aarden shop of High Life shop in goes? welke soortjes verkrijgbaar momenteel? kwaliteit? shop zelf?

Alle info welkom, niet doorverwijzen naar coffeeshop.freeuk.com, heb ik al bekeken. :wtf:

 

Alvast bedankt,

 

Greets OMGW--D ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

Ik heb slechte ervaringen met de maimi in terneuzen :wtf: en met de aarden in goes ook :lol: .

 

In de maimi en de aarden is de kwaliteit triestig .Je zou beter doorrijden naar tilburg :wacko:

 

toermalijn is ok de crackers is ook goed (heb ik van horen zeggen).

 

vroome :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

doorrijden is makkelijk gezegd, heb geen auto dus kom met de bus helemaal uit gent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VLISSINGEN

alle3 super kwaliteit

alleen redelijk duur door sluiting checkpoint, ze profiteren ervan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlissingen is net iets te moeilijk te bereiken. 't Zal toch terneuzen en goes worden. Maar de High Life in goes heeft toch een goede reputatie of niet? En in miami is er momenteel een goed soortje aan 11€ waarvan ik de naam ben vergeten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

The High Life heeft wel een breed assortiment en is een ruime shop waar je ook een regenachtige dag kan door brengen, kom er altijd(als het regent) als we op camping zijn in Zeeland

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom in allebei de shops.

Meestal loop ik eerst de Highlife in en kijk daar even wat ze hebben liggen.

Is het niks of krijg je weer veel te weinig dan ga ik ff langs de aarde om te kijken watze daar hebben liggen.

Het is iedere keer anders. de ene keer heeft de Highlife betere wiet en de andere keer heeft de aarde het.

Wel zit er enig verschil qua soortjes die ze hebben.

Ik kan je nu niet zeggen wie wat heeft want tegenwoordig wordt alles voor me meegenomen en binnenkort is me eigen kweekje klaar dus dan zal ik er ook weinig komen.

 

Het beste kan je gewoon even bij allebei binnen stappen en even kijken wat ze hebben.

Wel raad ik je aan om als je eventueel een voorgedraaide zou halen die bij de Aarde te kopen

Vooral de voor gedraaide Hash vind ik daar echt 10x beter dan die van de Highlife.

 

Heb je nog voorkeuren van soortjes dan kan ik misschien v.d. week nog even voor je kijken wie wat heeft liggen en of het een beetje kwaliteit is.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

jowww,

ik ga binnekort ff naar highlife en had een vraagje is die ice hasj daar een btj van kwaliteit?

een vriend van me was daar ook geweest en t koste rond de 20eu per gram..

btj goeie prijsverhouding?

THANKS

 

shaka flow

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Miami (Terneuzen) waren er gisteren maar 2 soorten: Whide Widow en nog eentje, althans zo hoorde ik het......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verkopen ze nog paddo's in highlife? Laatste keer dat ik er was was het paddoverbod al van kracht maar verkochten ze er nog.

De ice-hasj hebbek nog niet geprobeert maar kan je altijd eens doen he flow, tis allsinds beter dan de 25-30€/gr dat je ookwel tegenkomt

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaterdag word de ice in huis gehaald,

ik laat wel ff horen hoe en wat:)

weet iemand toevallig de prijs van zo'n metale grinder daar?

 

hang loose

 

edit: met die ice hash bedoel ik van dat poeder... weet iemand hoe dit precies heet? ik wil er namelijk wat meer info over!

Share this post


Link to post
Share on other sites

net terug, is wel erg weinig maarja die geur moeilijk uit te leggen, echt te chill, btj citroen fruitig maar toch heel fris!

in het ene zakje is de ICE wat donkerder dan de andere mrja we zien wel vanavond! LOOS!

:rolleyes:

 

hang loose :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

GOES is een leuke bestemming !

en de 2 shops vind ik goed , zoals Schitzo vermeld "de ene keer heeft de Highlife betere wiet en de andere keer heeft de aarde het"

 

en als je cakjes wilt kun je die vinden in High Life

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar highlife moet je voor de hashies. Voor de wiet word er hard genaaid. Een voordeelzak is gewoon klein.

 

Gewoon naar de aarde/joker gaan op het plein. Daar geven ze normalen zakken wiet en de super crystal en jack herrer zijn daar erg sweet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naar highlife moet je voor de hashies. Voor de wiet word er hard genaaid. Een voordeelzak is gewoon klein.

 

Gewoon naar de aarde/joker gaan op het plein. Daar geven ze normalen zakken wiet en de super crystal en jack herrer zijn daar erg sweet :)

 

 

^bedoelen jullie coffeeshop AARDEN ?

 

 

wat vinden jullie van Aarden, high life en coffee dick?

 

peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...