Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
leuke Hobby

Helicopter 0515 Uur???

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Politiehelicopter boven nieuwbouwwijk laag overvliegend tussen 0500 en 0530 uur....bleef hangen en draaide wat en ging weer weg, om na vijf minuten weer terug te komen.

 

Neem aan geen tijdstip om de zolders te screenen ivm dat de hele buurt wakker is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat mag volgens mij niet, kan zijn dat ze achter een vluchtende crimineel aanzaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt sites zoals 112woonplaats waar zulke dingen gemeld worden.

Helemaal niks te vinden. Dit heb ik nog niet meegemaakt en ben ook niet snel onder de indruk, maar dit was echt weird.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou me er niet druk over maken, heb er wel eens één op 50 meter van me tuin, en nog geen 10 meter boven de grond gehad. (ik kweek daar weliswaar niet)

Waren aan het hooveren, om evt. in actie te komen. (op de vlucht geslagen personen).

 

Stond ook niks van in de krant of wat dan ook,....dit kwam naar voren, na een aantal verontruste telefoontjes uit de buurt.

 

Dat zou jij dus ook kunnen doen, gewoon even bellen :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zover ik weet krijgt een heli tussen 10.00 en 22.00, ongeacht welke firma, bijna altijd toesteming te vliegen. Buiten die tijden om moet het een prioriteit hebben vanuit de hulpdiensten. Een kwekerijtje opsporen is absoluut geen prioriteit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja, misschien zijn ze een rondje aan het maken voor de komende hennep-rooi-dag?

In de nacht staan de meeste zonnen te schijnen. Ze zullen onder het mom van een onderzoek naar echte criminelen die echte wietplanten kweken, en de maatschappij verdoemen..., wellicht wel mogen vliegen?

 

Vreemde was dat het zeker 20 minuten heeft geduurd en echt binnen een straal van 500m. Boven een woonwijk in de nacht.

Lijkt mij dat als er iets is met inbrekers ofzo, je dit wel in de krant leest.

Wie/waar zou je dan info kunnen geven/krijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhm...

 

Ik heb gebeld: Politie: Nou uh gisterenmorgen? Uh ja der was inderdaad een KLPD helicopter. Maar u hoeft niet bang te zijn hoor voor een ontsnapte crimineel hahaha. Was voor een politieonderzoek. Ik : politieonderzoek...om 0500 uur? Politie: wij mogen er geen mededelingen over doen.

 

Volgende rooidag is aanstaande denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AD folie, goede isolatie, niks aan het handje, in huis afblazen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou direct stoppen met kweken :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, begin maar snel met het ontmantelen van je hokkie, voordat de SEON het voor je komt doen.. :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wellicht geen gek idee. heb wat mensen in de buurt gesproken en die hebben ook staan kijken. Vertelden dat hij cirkelde in de hele buurt. Aangezien het een ' nette wijk is van de duurdere klasse' verwacht ik geen acties zoals eens in Leeuwarden waar de hele buurt doorgelicht werd. Er is laatst s' nachts wel in de buurt ingebroken bij huizen en autos (12 in een nacht). Misschien heeft dat ermee te maken.

 

Jammer dat je nergens iets kan vinden over het wel of niet mogen vliegen op dit tijdstip voor dit soort kleine dingen. Volgens mij is het niet toegestaan om bewijs aan te voeren als dit is verkregen door opsporing die niet geoorloofd is (vliegen terwijl er een nachtelijk verbod is).

 

En als ze al aan het vliegen zijn gaan ze dat mijn inziens niet voor 1 of 2 adresjes doen.

 

Aangezien ik geen stroom jat en ik mijn verhaal wel klaar heb wacht ik rustig af (wel wat meer gespannen...) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...