Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BDoggjr

Langer Stoned

Recommended Posts

toen ik voor het eerst blowde was ik best goed stoned

maar n tijd daarna 2 a 3 weken was ik met n vriend en blowde n goede joint en was lang bijna 4 a 5 uur stoned

en nu soms niet eens langer dan 1 uur

hoe komt dat

en hoe maak ik het weer langer :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je raakt ook gewend aan het stoned zijn- gevolg- je denkt dat je minder stoned bent

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

hmm nooit last van gehad blow nu anderhalf jaar

en soms heb ik wel eens zo'n week waarop ik elke dag blow

de week daarna neem ik een kleinere joint gewoon rizla vloeitje en ben zo stoned als een gek voor een paar uur heel vreemd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Mijn ervaring is dat als je al lekker goed stoned ben niet door moet paffen en wachten tot je weer wat helderder ben en dan pas een nieuwe moet opsteken want als je te snel achter elkaar blowt kan je je eigen zo nuchter blowen ik heb het geregeld als ik echt hard-core zit te paffen dat ik me eigen gewoonweg nuchter zit te blowen. Dus wat dit betreft= less is more .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
of je bent te stoned om nog te beseffen dat je stoned bent  8O  8O  8O

hahahaha

neeh dat niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

we hadden eens een uitstapje gemaakt naar een vriend, maar die woont wat verder, dus wij allemaal wiet meegenomen, dan ne joint gekruld met 800frank(=20€) wiet erin, OW ZEKER!! op het einde, was ik aan het trekken van de waterpijp, ik voelde niet eens meer dat ik trok!! dan hebben we allemaal 2-3uur gevoetbalt( 8O ) hoewel we bijna allemaal een hekel hebben aan voetballen, was mega fun en mega stoned heuid, hebben dan nog paar kleindere gesmoord, en dan zo scheef als een ei door de regen naar huis :twisted: :twisted: zoiets is voor herhaling vatbaar niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn ervaring is dat als je al lekker goed stoned ben niet door moet paffen  en wachten tot je weer wat helderder ben en dan pas een nieuwe moet opsteken want als je te snel achter elkaar blowt kan je je eigen zo nuchter blowen ik heb het geregeld als ik echt hard-core zit te paffen dat ik me eigen gewoonweg nuchter zit te blowen. Dus wat dit betreft= less is more .

 

Als je goed bemerkt, merk je dat i.p.v. stoneder steeds higher gaat worden naarmate je meer blowt. je wordt dus niet nuchterder. En als je de hele dag door erg veel rookt hoopt zich dat op een gegeven moment op. Het lichaam krijgt meer THC toegediend als het afvoeren kan. Je moet dan eerst weer een dag niet blowen om te zorgen dat dat weer je lichaam uit is en dan wordt je ook weer goed stoned.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mjah, je begint meer na te denken, en te chillen, vroeger was het eerder stoned zijn, maar nu ben ik zelfs half high met shag erbij, swel de max :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
hmm nooit last van gehad blow nu anderhalf jaar

en soms heb ik wel eens zo'n week waarop ik elke dag blow

de week daarna neem ik een kleinere joint gewoon rizla vloeitje en ben zo stoned als een gek voor een paar uur heel vreemd

 

i wish i was you :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die titel van het topic is lullig man.... nu d8 ik dat er een manier was om langer stoned te zijn :P

 

Waaaahhhhhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puur toeval, ik en een paar vrienden draaide 1 normale joint (met white widow) en toen ben ik zowat 4 uur high geweest, maar de keer derop was het maar een uurtje ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door te eten na het blowen word de stonedheid minder,

daarom eet ik het liefst voor het blowen.

Als je stoned in slaap valt en je word stoned weer wakker,

dan ben je zwaarder en meer stoned bij het wakker worden,

dan voeld het aan alsof ik met me hoofd onder water loop.

terwijl ik nog vrij helder stoned was toen ik nog wakker was.

 

als je langer stoned wil blijven , blow je toch weer een joint,

blowen blowen blowen , gewoon door blijven blowen, dan blijf je stoned,

 

als je high wil worden, moet je niet elke dag blowen, maar bijvoorbeeld één keer inde week.

hoe vaker je blowd hoe zwaarder je lichaam word als een steen (stoned)

minder vaak blowen werkt sterker op je geest (meer high),

vroeger toen ik net begon te blowen van pure joints ging ik spacen en visualiseren,

vroeger was het best wel een beetje tripperig blowen.,

maar nu blow ik vaak dagelijks en ben ik de THC gewend en word bijna alleen maar stoned,

ik wil dat gevoel van vroeger weer terug. ;)

vroeger was blowen meer als inspiratie

en nu is blowen meer als sedatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde eten en dan blowen.

Die peuken geven het tegenover gestelde effect.

 

En voor stoned een zware INDICA en hasj is goed

 

Eten geeft een een gelijken high/stoned en als je peuken gebruik heb je pieken.

 

hoe vaker je blowd hoe zwaarder je lichaam word als een steen (stoned)

Ben ik niet mee eens Ik gebruik elke dag en ben nog altijd high overdag.

Gaat om de soort en de manier van gebruiken wel zijn er soorten waar gewenning voor komt kan ik niet uitleggen waarom.

Stoned/high heb ook met thc en cbd en cbn te maken.

 

ik wil dat gevoel van vroeger weer terug

Stoppen met peuken en lekker gaan dampen.

 

/zODd

 

Met peuken geeft het zwaarste stoned gevoel dampen en eten minder voor Indica niet met sativa als het een echte sativa is word e high.

 

@ topic maker.

maar n tijd daarna 2 a 3 weken was ik met n vriend en blowde n goede joint en was lang bijna 4 a 5 uur stoned

en nu soms niet eens langer dan 1 uur

Er zijn veel verschilden wiet soorten.

dus je moet wat dingen bekijken.

En afwisselen van soorten en niet alleen kijken nar een hoge THC de ander stoffen helpen ook mee.

De stoned of high en lengte heeft ook te maken met de hoeveelheid THC/CBD/CBN/THCV dus vandaar ook verschillende gevoelen en lengte.

Thai sativa staat erom bekend dat ze lang werken maar die geeft meer een high effect.

 

Info in de grow guide kan ook helpen met uitzoeken wat voor soort.

Meer info wel engels over de effect van de verschillende stoffen in wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoned worden en of zijn is niet meer dan een allergische reactie van je lichaam op de THC (tetrahydrocannabinol), alleen wel een aangename ;)

Tolerantie is bij veel dope soorten nogal aanwezig, bij wiet is dat hetzelfde, stop een tijdje en 1 joint is weer genoeg

om vreselijk stoned te worden.

 

Afwisselen met diverse soorten wil ook helpen, maakt ook nog uit of je met tabak of zonder tabak rookt.,

De nicotine in tabak zorgt ervoor dat je eerder weer trek krijgt , terwijl je eigenlijk nog stoned en of high bent.

 

En beter een puur joint met een gram erin dan 4 met tabak, komt de smaak ook ten goede.

Maar ja dat is mijn persoonlijke mening.

 

Greetz, ST.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stoned worden en of zijn is niet meer dan een allergische reactie van je lichaam op de THC (tetrahydrocannabinol)

 

uhhhhh? Geen onzin lullen ;)

 

Ik ben er gisteren net achter gekomen hoe je langer stoned bent: Als je langer/anders stoned wil zijn, moet je een mango een uur van te voren eten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol en een mango is dan niet lullen?

wil je langer stoned zijn... rol je er toch gewoon nog eentje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mango is niet zomaar onzin

zit een terpeen in mango wat de bloedhersenbarriere makkelijker te passeren maakt voor thc(en andere cannabinoiden denk ik), je gebruikt het dus eigenlijk effectiever

alleen moet dat er dus wel tegelijk zijn, aangezien je een mango eet en niet rookt moet het dus een half uur tot een uur van te voren

maar schijnt het beste te werken bij slechte wuet omdat bij betere wiet er vaak al meer van dat stofje in de wiet zit en dan maakt de mango dus niet veel verschil meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

keertje dampen om dat visualisatie-proces op gang te helpen :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...