Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Aankondiging Veranderingen In De Staff

Recommended Posts

Ruim twee jaar geleden hebben stijlloos en sannie dit forum overgenomen om de zekerheid te hebben dat dit forum online zou blijven en niet zou verdwijnen in de google archieven.Dit is zoals iedereen wel weet erg goed geslaagd en twee jaar verder staat er een forum van wereld formaat op nederlandse bodem.

Tevens hebben we beiden online bezigheden waar we het erg druk mee hebben wat uiteraard een goed teken zou moeten wezen :lol: ware het niet dat juist door deze bezigheden stijlloos het zo druk heeft gekregen dat hij geen tijd meer kan investeren in de forums wietforum en opengrow.

Dit heeft tot gevolg dat stijlloos al een flink aantal maanden zijn zaken niet op orde heeft en hierdoor ook de kwaliteit van de forums niet meer kan waarborgen,hierdoor is er besloten om zijn eigenaars gedeelte af te stoten aan mij zodat de toekomst van de forums veilig gesteld kunnen worden.Ik hoop dat stijlloos in de toekomst zijn zaakjes weer een beetje op orde krijgt.

 

Aangezien ik zelf geen pc nerd ben die het zelf even in handen neemt is er besloten dat Miss_j en John Doe het gehele admin gedeelte onder hun hoede gaan nemen.Binnen afzienbare tijd zullen de forums verhuisd gaan worden naar een geheel eigen server wat de snelheid en veiligheid weer ten goede zal komen.De lijnen naar de admins en mods zullen op een meer efficiente manier kunnen gaan verlopen wat de kwaliteit van het forum weer ten goede zal komen!

Stap voor stap kunnen we nu weer de forums op een hoger plan brengen.

 

Een extra dank voor de admins en de mods voor alle steun die ik heb mogen ontvangen!

Op een goede toekomst voor de forums Wietforum en Opengrow :smoke

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok Sannie,bedankt voor de uitleg :smoke

 

Alvast bedankt

 

Thx mods,dat jullie tijd over hebben om van dit forum te maken wat het is :lol:

 

 

Grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

uiteraard blijft stijlloos wel actief, en er verandert aan de afspraken die met hem gemaakt zijn (buiten het wietforum eigenaar/admin zijn) niets!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Wazzup voor de geruststelling ;)

 

 

Dan wens ik Stijloos het beste :lol:

 

Ps,laatste keer dat ik me terug trek(te),had ik er een zoon bij :smoke

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals reeds vermeld,

 

Sannie, Miss_J, John Doe, en de rest, succes!

 

Ik zal mijn kei bijdragen... (ik durf het geen steentje meer te noemen, whaha :smoke ).

 

Stijlloos, ik hoop dat je het nu druk hebt, maar niet té druk, succes!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sucses met jullie nieuwe team.

 

Stijlloos :smoke

 

Doc,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes, dat deze site een lang leven mag hebben ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes gasten, dat wij hier nog jaren lang plezier van mogen hebben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niet eerder gelezen, maar alsnog aan alle betrokkenen: succes en keep up the good work! :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...