Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
whazzup

Atami Bloombastic Box Voor Test Aangeboden

Recommended Posts

Vandaag waren ASgrow en ik op vitise bij Frans van thegrowshop.nl. Het was even een wederzijdse kennismaking, uitwisselen van ideeën, nieuws en actualiteiten, meer een mini-meeting eigenlijk :lol:.

 

Zo waren we over voeding aan het praten, boosters en fabrikanten. Uiteraard kwam Atami daarbij ook aan de orde. Ik ben uitgenodigd om bij Atami eens te gaan praten maar vooruitlopend daarop stelt Frans een Bloombastic box ter waarde van €45 ter beschikking om te testen.

 

17aef8030184f5361ca9d731bd42bd93.jpg

 

De box bestaat uit:

- 100 ml Root-C

- 1 liter Terra Leaves (groei)

- 1 liter Terra Max (bloei)

- 100 ml Atazyme

- 250 ml Bloombastic

 

Voor deze test zoeken we iemand die deze voeding en met name natuurlijk ook de booster wil testen in een (nieuwe) vergelijkende kweek, dus in één ruimte, van stekken, de ene helft je eigen vertrouwde voeding en in de andere helft de Atami voeding. En we hebben ook nog een mooie zwarte hooded sweater van thegrowshop.nl liggen voor de gelukkige tester :smoke

 

wie oh wie? pm naar whazzup!

 

Happy growing!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjonge jonge... wat een enthousiasme...

 

Kom op jongens, als Atami ergens wel om bekend staat is het haar supplementen. Bloombastic is voor Atami wat green sensation is voor plagron zeg maar. Niemand de laatste high tech booster testen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keesthemad was toch al zo'n setje aan het testen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

PM is onder weg :smoke

 

groeten Power p

Share this post


Link to post
Share on other sites

@robdh: ja maar da's meer een kleinschalige test / review, we gaan het wat grootschaliger doen anders kun je de resultaten niet goed vergelijken, met dus veel meer planten. Power P gaat de test doen, en Atami testen t.o.v. de door hem gebruikte Plagron. Eén veld, twee soorten voeding. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
:smoke , testverslagen zijn altijd leuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Power P sucses alvast ik ga je volgen, ik ben gek op atami :lol:

Ik zou eigenlijk 2 watersysteempjes moeten hebben, misschien weer een leuke aanpassing :smoke voor de toekomst.

Thnx

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar ik wil hier nog wel even mijn grote bek open trekken.

 

Hoewel ik een klein groepje met planten heb staan, moet dit wel iets kunnen zeggen.

 

Stel je doet een test over 100 planten, 50 wel, 50 niet en het eindgewicht van alle planten die wel krijgen is zo'n 2% hoger, dan heeft het wél gewerkt, maar wordt je er blij van ? Bij mij zie je hopelijk direct welke planten het wél gehad hebben, zie ik dat niet, tsjah...

 

Kees.

 

PS: Mijn test gaat over de booster en niet de atami voeding in zijn algemeenheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als het maar over een paar proces zal gaan dan heeft het meer geld gekost dan het oplevert.

 

GR>LULLO :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

even over de testen in deze sectie: Voor een test worden er eisen gesteld aan de test en de procedure van de test. De test moet in een gecontroleerde omgeving worden afgenomen om verschillen te voorkomen. Er moet bij een voedingstest zelfs het liefst gebruik gemaakt worden van een (grote) populatie stekken, om onderlinge individuele verschillen uit te sluiten. Bij zaad geldt hetzelfde maar nog in hogere mate: zaad is over het algemeen niet uniform en je zult dan dus een grotere populatie moeten hebben om representatieve resultaten te bereiken.

 

We gaan deze Atami nu testen met minimaal 10-20 dames voor beide voedingslijnen. Het wordt Plagron (wat de kweker normaal gebruikt) t.o.v. de Atami lijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...