Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
marijuanaman

aaaaaaaahhhhh......winterdepressie...

Recommended Posts

NU de bladeren weer van de bomen aan het vallen zijn word ik altijd een beetje depri ik ben heel snel moe en geagiteerd. Het gevoel is te vergelijken met een xtc-kater.

Ik heb het heel erg s,morgens als ik opsta en dan is alles me teveel. Hebben hier meer mensen last van ? En weet er iemand hoe je dat klote gevoel kan vermijden en/of voorkomen? Alle reacties zijn welkom :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet in jamaica gaan wonen :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb net hetzelfde, ben zo snel op men tenen getrapt smorgens, en ben erg prikkelbaar, is echt wel klote, elke morgen kwaad vertrekken van thuis... en is er iets anders tegen te doen dan in jamaica gaan wonen? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lichttherapie helpt tegen winterdepressie.

 

Je kan regelmatig naar de zonnebank gaan, dat helpt al bij vele.

 

Is je winterdepressie echt zwaar dan heb je speciale lichtbalken(in verschillende kleuren), die kan je huren geloof ik(als ik me niet vergis hoef je het om de prijs niet te laten, maar hier ben ik niet zeker van).

 

Volgens de mensen die het gebruiken helpt dat voor 100%

 

Hoe het presies zit weet ik niet, maar ik kan het navragen voor je.

Of je zoekt ff op het net naar lichttherapie, misschien dat daar wel wat nuttigs uit komt rollen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf van de dokter vorig jaa ranti-deprssiva gehad (seroxat) maar dat hielp niet .

De zonnebank helpt wel een beetje maar ook niet altijd. Die lichttherapie lijkt me wel wat kan iemand me hier meer over vertellen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga even in mijn "resource's"(tjeee wat klinkt dat he!!! :P ) duiken om te zien wat ik aan info voor je kan opduiken.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de sites zo effe lees lijkt het me wel wat ik zal het als ik bij de dokter ben effe aankaarten kijken wat die erover te zeggen heeft .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

breng gewoon zoveel mogelijk tijd door buiten, vooral als de zon schijnt al is het superkoud daarbuiten. Binnenzitten, omdat het buiten koud is, is meer de oorzaak volges mij dan lichtgebrek ofzo ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben altijd vaak die tenentrapper hier in de ochtend :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet je chokolade eten dat help ook wel eens tegen depressie zeggen ze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...