Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ASGrow

Review: Air-a-way Van Q-ing Chemicals

Recommended Posts

High allemaal,

 

Onlangs vroeg Frans van The Growshop of we geinteresseerd waren om in ons Eindhovens lab een korte test uit te voeren.

 

Het ging om een voor hem ook totaal nieuw product Air-A-Way van Q-ing Chemicals en Frans was eigenlijk benieuwd naar de resultaten deze stankverdrijver.

 

Nou hebben we al vaker verteld dat we aan de vooravond zitten van de grote bedrijfsverhuizing en de huidige setup is niet volledig naar wensen dus de stankverdrijver kwam als geroepen. Kunnen we eindelijk kijken of de lucht komt van onze stash of van de kast.

 

Zo gezegd, zo gedaan door Frans en we kregen snel een doosje binnen.

 

med_gallery_8797_1979_640614.jpg

 

Gelukkig zien we dat de t-shirt een nieuwe achterkant hebben gekregen want de onze kon eigenlijk niet meer door beugel volgens S.( van AS natuurlijk)

 

med_gallery_8797_1979_537620.jpg

 

Het etiket geeft een uitvoerige beschrijving van het gebruik maar helaas niets over de inhoud. Net als de website van de producent trouwens die we ook even hebben bekeken. Het gaat in ieder geval om een stankverdrijver voor industriele toepassingen, die we zien in bijvoorbeeld ziekenhuizen.

 

med_gallery_8797_1979_630649.jpg

 

We hebben aan Frans gevraagd of de producent kon vertellen voor welke toepassingen Air-A-Way allemaal geschikt was. Hierop kregen we het antwoord "alles". Makkelijk en duidelijk dus. Geen eventuele schadelijke elementen, waar we de blauwe ogen van de producent maar op moeten geloven.

 

We hebben verschillende lege luchtverfrissers in het huis opgedoken en gevuld met de groene dunne vloeistof van Air-A-Way. Een elektrische en niet elektrische luchtverfrisser. Volgens de producent kon het ook worden toegepast in je kweekruimte in de buurt van de filters of bijvoorbeeld uitgang van luchtkanalen naar buiten. Maar dan zouden we het effect natuurlijk minder merken.

 

med_gallery_8797_1979_303710.jpg

 

Je geeft de boel een plekje en dan kijken maar.

 

med_gallery_8797_1979_469818.jpg

 

med_gallery_8797_1979_405399.jpg

(inclusief sluipreclame)

 

En het moet gezegd worden, het werkt als een tierelier. Sommige stankverdrijvers werken zelf op je maag in en brengen een gevoel van misselijkheid in combinatie van een zeepachtige smaak in je mond. Dat heeft Air-A-Way zeker niet. En toch merk je goed dat de cannabis lucht zo goed als weg blijft. Ook de rooklucht wordt hier goed mee aangepakt want de handige luchtverfrissers kunnen natuurlijk overal worden geplaatst.

 

Franske bedankt, hier kunnen we zeker even mee vooruit.

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

 

Noot

Het etiket

 

med_gallery_8797_1979_458501.jpg

med_gallery_8797_1979_183930.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey AS,

 

Leuke revieuw, ik denk dat dit vooral handig is om standby te hebben voor als de stroom uit valt en de filters hun werk dus niet meer doen. Idem voor mensen met "lekke" hokjes... Een erg handig product maar ik vraag me wel af hoe het met de gezondheid zit. Ik vind het geen probleem om even in wat "foute" lucht te staan maar om dagelijks in carginogene lucht te verblijven is een ander verhaal.

 

Kees.

 

PS: Hoe open ik een testtopic want dat moet ik ook nog doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels is ook in huize whazzup dit goedje van onze Franske van thegrowshop.nl in de test. De meest vijandige omgevingen in dit huis zijn het kantoor en de kattenbak :wtf:. Kantoor omdat er druk gepaft wordt en als ik een doosje wiet openmaak of een zak openknip kun je de geur snijden hier. We zijn voor de semi-geforceerde methode gegaan. Een klein bakje met rechtop daarin een stuk filtreerpapier. Deze staat achter de ventilator, die overigens nlang niet altijd aan is. De geur wen je heel erg snel aan en dan ruik je het niet meer, tenzij je je snuffert en boven hangt. De geuroverlast is echter ook dramatisch afgenomen. Voor situaties met knippen lijkt het me ook goed inzetbaar, maar dan wel met een actieve verstuiver of verdamper.

 

Het enige wat nu nog ontbreekt is een goed eenvoudig apparaat om het te verstuiven. We blijven voorlopig even experimenteren maar de eerste resulaten zijn duidelijk positief.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...