Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest RrroodboRstje

Hallucinaties van wiet

Recommended Posts

Guest IDULS
Voor de mensen die wél graag willen trippen van een joint:

 

Stop een topje weed in een glazen potje, dekseltje erop ( dus luchtdicht afsluiten).

Wacht een weekje tot je de schimmel op de weed ziet zitten.

Draai hier maar een lekkere joint van, 50% kans dat je gaat trippen.

 

 

Groeten.

 

Wub wub wub blub blub......! Paddoos roken is vies, viespeuk!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor de mensen die wél graag willen trippen van een joint:

 

Stop een topje weed in een glazen potje, dekseltje erop ( dus luchtdicht afsluiten).

Wacht een weekje tot je de schimmel op de weed ziet zitten.

Draai hier maar een lekkere joint van, 50% kans dat je gaat trippen.

 

 

Groeten.

Wat een bullshit..

je wiet gaat niet eens schimmelen als je m in een luchtdichtagesloten potje douwt.. :?

verder ga je van beschimmelde wiet ook niet trippen.

 

meld je aan en post iets zinnigs!

 

laatz :(

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Praat geen onzin man, wiet gaat wel degelijk schimmelen als je het nat in een gesloten potje doet.

Dus praat aub niet alsof je er veel verstand van hebt.

Je gaat in sommige gevallen dus WEL trippen. :x

Share this post


Link to post
Share on other sites
Praat geen onzin man, wiet gaat wel degelijk schimmelen als je het nat in een gesloten potje doet.

Dus praat aub niet alsof je er veel verstand van hebt.

Je gaat in sommige gevallen dus WEL trippen. :x

oh, je moet t wel eerst nat maken... :(

djeez man, meld je eerst eens aan en ga dan in onzin & co. lopen spuien over het roken van beschimmelde dingen, want dat je daaar stoned of high van zou worden is volgens mij gewoon echt onzin. Als je t uberhaupt al zou kunnen roken, t is tenslotte nat...

mocht je zelf van mening zijn dat het ECHT werkt, veel plezier ermee

 

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vondum wel grappig 8) 50% kans op trip en 50% kans op vergiftiging zeker? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

:(

Iets wat ik vaak zag wanneer ik echt extreem stoned op de rand van mijn bed zat, was dat alles wat op 1 hoogte zat (als een soort horizon zeg maar) en felgekleurde mozaiken draaiend op me afkwam, alleen jammer genoeg was het ook zo weer weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteren besloot ik om mijn waterpijp nog maar eens te gebruiken, na een jaartje op rust te zijn (voornamelijk winter enzo). Een lekkere pure joint gerold en helemaal opgerookt. Na dat hij op was dacht ik "het word vast niks" Maar het was een fantastische ervaring eigenlijk want zo intens heb ik ze nog nooit meegemaakt, de eerste 10 minuten gingen nog, maar zo ineens kreeg ik wazige beelden en verliep alles als et ware in frames. dat ik beelden niet zo rap meer verwerkte. Ik was net een ballon met helium, en af en toe voelde ik men hoofd opblazen, Dat was wel vet(en ik deed allerlei missies, rond lopen en zo van die dingen) ; Voor ik et door had was ik dus een soort van stoomketel die de menselijke evolutie omgekeerd, en in een soort gecodeerd beeld, meemaakte. Verder was ik wel zwaar aan et schudden als van de kou maar et was eerder samentrekking van spieren en bloedvaatjes. Het leek ook alsof ik een enorme energie had gekregen.

 

twas wel lekker om mee te maken, en het heeft zo een goeie 5 uur geduurt , maar het meest intense van de trip was na een anderhalfuurtje gedaan. de laatste 3 uren waren meer heel suf en nog wat licht in het hoofd. Best wel eens cool om mee te maken.

 

misschien geloven jullie me niet, maar et is wel degelijk waar. zoiet heb ik nog nooit gehad van wiet, en ik verstond dan onmiddelijk het begrip "echt High zijn" en Hallucineren. Een halfuurtje heb ik opgenomen op video en blijkt dus da ik af en toe moet gedroomd hebbe, alhoewel ik me bewust was dat ik klaarwakker was maar vet aan et trippen was

 

Het enigste was dat ik me vandaag wat suf voelde, wat dromerig en niet bij men gedachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...