Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest RrroodboRstje

Hallucinaties van wiet

Recommended Posts

Guest RrroodboRstje

Ik heb een vraagje.... Wie heeft er wel 'ns gehalucineerd van wiet en if so.. wat zag je dan? Ik had namelijk het idee bij mijn laatste blow dat alles veel mooier was dan normaal 8)

 

Greetz.. Tha RrroodboRst 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog nooit echt gehallucineerd van wiet ,maar als ik high ben dan zie ikwel de kleuren feller als normaal en daardoor ook mooier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo ik was een keer heftig aan het hallucineren van wiet- niet normaal- ik zal je vertellen wat ik zag.

Ik liep in een vaag moeras en opeens zag ik daar een witte limosine staan waar muziek uitkwam en er stonden allemaal dwergen op te dansen. Ik heb eerst een paar minuten staan kijken- vol ongeloof. Toen besloot ik maar om mee te gaan dansen, het was namelijk best wel goede muziek. Ik stond dus lekker op die limosine in het moeras te hossen tot het opeens ging regenen.....lelijk.

Maar dat viel reuze mee, want die dwerg vroeg mij met een megafoon ( ze praten namelijk onwijs zachtjes ) of ik ook zin had om in de limo te chillen, geen probleem natuurlijk. Die dwergen allemaal meteen jointjes draaien en vervolgens opsmoken, het was echt heel gezellig allemaal. Totdat er een dwerg op me afkwam en me in mijn gezicht sloeg...........en toen kwam ik uit mijn zeer zware hallucinatie, ik zat bij iemand binnen en we zaten hardcore te paffen en tijdens het kijken van een of andere film begon ik opeens allemaal rare dingen te zien, nee joh ik lul natuurlijk maar wat ik ben nu stoned sorry maaruh ff serieus nee niet echt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha maar toch zeker wel een mooi verhaal vidn ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je stoned bent zien dingen er inderdaad vaak mooier uit, ruiken of smaken lekkerder. Als je echt superstoned bent, bv door eten van spacecake of veel pure hasj/wiet, kan je best hallucinaties hebben. Vooral met je ogen dicht zie je soms dan gave dingen. zeker als je er een lekker spacy muziekje op de achtergrond hebt...

Ook met m'n ogen open heb ik weleens figuren gewoon op de weg gezien, als een soort mozaik.

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwa Hallucineren niet echt wel een soort dromen als jik m'n ogen dicht doe

en naar de muziek ga luisteren. :P

 

Maar ik zie wel dingen anders soms. Soms zie ik ergens een man en dan blijkt het

een verkeersbord te zijn, of een boom ofzo. Eeen ik heb wel eens een hogedruk

reiniger aangezien voor een stofzuiger met een brommerplaatje :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwha, laat ik het zo zeggen; ik dacht "vroeger" weleens dat ik soms hallucineerde van de wiet.

Zit je aan de waterkant te blowen helemaal te spacen en dan zag ik mezelf daar zwemmen, lekker weertje, komen er ijsschotjes aandrijven, steeds grotere, lag ik daar in het water te bibberen.... en zat ik op me stoel te bibberen. Kortom: het was behoorlijk fris inmiddels en ik zat daar in me korte mouwtjes. Maar die ijsschotsen bleven steeds weer terug komen... en ik was te lam om een trui te pakken.

 

Maar goed, ik hallucineerde ......... totdat ik een keer paddo's op had.

nu zeg ik: hallucineren van wiet.......... nee, nooit gedaan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ja, idd, je kan dr wel vaag van worde, ik eigenlijk alleen bij pure wiet, maar trippen? neej, niet dus. Ga als je dat wilt maar ff in kale koppen happen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ik ben best gevoelig voor wiet.

 

ik blowde al ruim 2 jaartjes gewoon af en toe. Toen, ineens, toen we met vrienden buiten zaten, voelde ik me ineens zo fantastisch. Toen begon er gewoon vanalles te knipperen als ik mijn ogen dichtdeed. eerst alleen groen, blauw en rood en vrij simpele mozaieken, maar nu heb ik bijna elke keer als ik blow echt gewoon TE GEKKE hallucinaties ook met goud en de mooiste felste kleuren, en de meest ingewikkelde shit gewoon. Toen ik (nu ongeveer jaartje later) dat een tijdje had, had ik het er met me beste vriend over. Toen ik hem vertelde dat ie zich gewoon moest concentreren, was hij ook "door de deur", dat wil zeggen dat je voor eens en altijd anders stoned bent. We zijn nu op een veel mystiekere manier stoned. Erg leuk al zeg ik het zelf :P

 

ik denk dat als je maar gewoon aan jezelf toegeeft dat het kan en je er open voor stelt dat iedereen kan trippen op wiet.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je high bent veranderd je smaak qua eten

 

dan is echt bijna alles lekker zolang je er maar lang op kan kauwen vind ik

 

zoals chips of snoepjes

 

van dat soort spul

 

kauwgom vind ik dan niet zo dan ga ik als een gek kauwen en kan ik neit meer stoppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

felle kleuren enzo klopt wel. de laatste keer dat ik practisch aant trippen was vorig jaar we zaten toen zo in het park en inees was alles echt ontzettend mooi. super vage kleuren enzo. dat was wel vet voor de rest heb ik niet zo echt getript

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ook welles trippe van wiet, maar kheb dan altijd dezelfde trip, bij mij miezert het dan altijd

kvoel het dan niet

maar kzie het en hoor het wel

heel vaag...

Share this post


Link to post
Share on other sites

miezerd het dan niet echt

 

want als ik stoned ben voel ik nooit miezer heel stom

 

moet je maar es als je thuis komt voelen of je broek droog is (ben ik te stoned voor om te merken)

 

maar laat dan maar es vloei in je broek zitten als je de dag erna dure wc papier heb dan regende het echt of miezerde het echt

Share this post


Link to post
Share on other sites

"vroeger" was er bij ons in de buurt een vent die een beetje lsd in water oploste en dat over zijn toppen sproeide. meestal ga je dan niet hallucieneren, alleen als je er gevoelig voor bent enzo.

verder kun je door heel veel cannabis te eten ook gaan trippen schijnt. in marokko noemen ze dat majoun geloof ik (werd door iemand anders vertaald als gek :evil: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ik heb een keer geluid gezien! :angel: .

Zag het zo door de kamer slingeren als een slang op mij af.

bizarre ervaring.

en een keer een lachkick en spierpijn dat ik de volgende dag had!

Koele smurf overigens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van THC kan je niet eens hallucineren, tenzij je een ernstige hersenbeschadiging hebt. Wel kan je er een stuk meer paranormaal door worden, omdat je andere delen van je hersens leert gebruiken, mits je ervoor openstaat. Maar dit moet niet verwart worden met hallucinaties. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Voor de mensen die wél graag willen trippen van een joint:

 

Stop een topje weed in een glazen potje, dekseltje erop ( dus luchtdicht afsluiten).

Wacht een weekje tot je de schimmel op de weed ziet zitten.

Draai hier maar een lekkere joint van, 50% kans dat je gaat trippen.

 

 

Groeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...