Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
suffie63

Drugstoeristen Spoorloos

Recommended Posts

TERNEUZEN

 

De Zeeuwse instanties staan voor een raadsel. Ze zijn ruim 2000 drugstoeristen, die tot voor kort de Terneuzense coffeeshop Checkpoint frequenteerden, gewoonweg kwijt.

Waar naar toe de stroom aan jonge Fransen en Vlamingen is weggelekt blijft voor de gemeente Terneuzen, justitie en politie een vraag.

 

De sluiting van Checkpoint en de gevolgen ervan voor het drusgtoerisme zijn deze week besproken binnen het districtscollege (politie, justitie, burgemeester Jan Lonink). Tijdens dat beraad is volgens burgemeester Lonink van Terneuzen geconstateerd dat de stroom aan Vlaamse en Noordfranse gebruikers grotendeels is opgedroogd. ,,De politie heeft de voorbije weken de zaken goed in het oog gehouden en rapporteert dat slechts enkele tientallen gebruikers de weg hebben gevonden naar verkooppunten in de Zeeuwse steden, nog eens ettelijke tientallen zijn opgedoken in West-Brabant en een bescheiden aantal heeft Maastricht als bevoorradingsplaats gekozen. Verder heeft coffeeshop Miami laten weten te maken te hebben met een extra toeloop van zo'n tien procent. Van een uitwaaierin van de handel naar andere plekken in Zeeuws-Vlaanderen is nog niets gebleken", zegt Lonink.

 

De burgemeester houdt het er op dat het gros van de gebruikers nu inkoopt in de grotere Vlaamse steden en genoegen neemt met minder kwaliteit wiet.

 

Br0n

Share this post


Link to post
Share on other sites
TERNEUZEN

 

 

De burgemeester houdt het er op dat het gros van de gebruikers nu inkoopt in de grotere Vlaamse steden en genoegen neemt met minder kwaliteit wiet.

Het doet mij bijzonder plezier dat het een bij de pinken burgemeester is lol :execute

Dat we genoegen nemen met minder kwaliteit wiet, zal van persoon tot persoon afhangen ,ik eis kwaliteit of ik rook liever niet ,dit hadden ze in checkpoint maar inderdaad .Onder de 9 a 10 euro de gram kreeg je die daar niet ,het is al jaren dat er in grote vlaamse steden topwiet evenwaardig als checpoint is te verkrijgen aan 6 a 7 euro ,ik vraag me af waarom ik in godsnaam nog benzine moet verijden en meer betalen voor wiet die misschien wel achter de hoek hier is gekweekt.Lol ze willen er een wild west story van maken in terneuzen het ruikt naar geld en politiek ,nu ineens kan bijna niks meer !!!!! Politiestaat wordt het naar mijn bescheiden mening :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MJa maar in de grote steden hier( waarschijnlijk bedoelen ze gent fzo) moet je de wiet nog zoeken, terwijl je in nederland enkel de shop nog moet vinden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezien de 52% naaibelasting die CS Miami betaald begrijp ik het volledig dat zij slechts toegeven met 10% meer klanten te doen te hebben. Zij zullen écht wel een grotere toestroom hebben, enkelt op deze wijze hun omzet gedeeltelijk in het zwarte helpen.

 

Daarbij denk ik dat de kleine pandjes waar men even naar binnen gaat en weer naar buiten loopt ook is toegenomen. De handel is er écht wel!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kan dat nu 10% meer?? Waar gaan al de Nederlanders die in checkpoint zaten dan naartoe? Of zitten der daar geen? :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe kan dat nu 10% meer?? Waar gaan al de Nederlanders die in checkpoint zaten dan naartoe? Of zitten der daar geen? :doctor:

Die 10%zijn de nederlanders :execute :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...