Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cobain

Zelf een (on)handige pijp bouwen met een blikje cola

Recommended Posts

Niet iedereen is eht over de praktische kant van dit ontwerp eens maar toch zla ik het eens met de anderen delen. Ik zat me op een avond te vervelen dus knipte ik wat wiet om het dan later ene keer op te roken. Ik had echter geen zin om zo lang te w88 en dus ging ik maar experimenteren. Ik besloot het via een pijp te roken. Ik had toen nog geen waterpijp dus moest ik de grijze massa eens gebruiken. Ik kwam met de volgende oplossing:

 

Men neme een leeg cola blikje.

Men stompt daar met de vuist aan een kant een deuk in. In het midden vand e deuk (in eht midden van het blikje dus) maakt men een paar kleine gaatjes. Hiervoor kun je een schaar of mes gebruiken. Pas wel op dat de gaastjes niet te groot worden want hier komt straks de wiet op te liggen.

Vind nu een manier om het "drinkgat" dicht te krijgen. Ik had dit opgelost door een stukje keukenfolie met een stiekje over die rand heen vast te maken, ik denk dat het ook met kauwgom zou kunnen.

Nou maak je een flink gat in de onderkant van het blikje. Door de bolling is dit best sterk dus je zult even moeten rammen. Dit wordt dus het gat waardoor je de rook naar binnen zuigt.

Viola, het is af. Leg nu de wiet op de gedeukte kant boven op de gaatjes. Zorg dat je het blikje recht houd anders kan de wiet eraf vallen als de deuk niet goed is. Houdt nu je mond tegen de achterkant van eht blikje aan. De ring sluit mooi om je lippen heen dus er kan geen rook weg. Steek nu de wiet bovenop aan en hijsen maar. En de rest is geschiedenis...

 

Natuurlijk kun je ook gewoon een pijp kopen maar als je ent begint en je wilt eerst kijken of eht je bevalt kun je het zo doen. Via deze contructie ben ik er wle achter gekomen dat natte wiet niet lekker is om te roken, maar er wel voor kan zorgen dat je redelijk stoned wordt. Het is alleen eigenlijk wel zonde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej das eik best een slim ideetje, ik was al een tijd opzoek naar een zelf te bouwen puurpijp, thnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom het gat dichtstoppen en de onderkant door rammen??

voor de simpelheid zou ik gewoon het lipje eraf halen en zuigen maar....die onderkant is vet sterk namelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn dit vind ik een goed idee. als er een prijs was voor handigheidjes ofzo dan kreeg je toch zeker wel een mooi prijsje.

 

foto!!!! ik zou hiervoor graag een foto willen zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

xal em morge nog een x maken en fotograferen, wat mij ook een slim id lijkt is ipv kleine gaatjes een groot gat te maken en dan bij scheikunde van die metale gaasjes jatten, die tot een halve bol vouwen en die dr op leggen dan valt er helemaal nix doorheen

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zou ook een cola fles kunnen gebruiken... gaatje in het midden, buisje in et gaatje, joint in het buisje, water in de fles en zuigen. (een pure joint gebruiken is nog veel beter!)

:P :P :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is een WATERpijp, we hebben het heir over een GEWONE pijp....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest RrroodboRstje

je kunt natuurlijk ook het blikje nie leegdrinken, maar gewoon een gat aan de onderkant maken (het blikje eventueel alsnog via de onderkant leegdrinken, mocht je het zonde vinden v.d. inhoud :twisted: ) en je heb helemaal geen gat aan de bovenkant v.h. blikje :P

 

Greetz Rrrood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da lijkt me nie zo handig, lijkt me da je dan door al die kracht et blikje een beetje schud en je begint met een klein gaatje en daar spijt et dan redelijk hard uit denk ik maar tis wel een goed bed88 oplossing, xalt morge een x uitproberen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest RrroodboRstje

als je het rustig doet lijkt me dat er nix mis kan gaan..... maar idd de druk zou wel 's te hoog kunnen zijn. niet over naged8 :oops:

 

grtz Rrrood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ej gewoon een keer doen

 

lijkt me best vet

 

maar dan kan je beter een gat in de zeikant maken deden we vroeger al

 

gewoon op een hek slaan en dan ff laten spuiten en opdrinken

 

dan hoef je de bovenkan niet dicht te maken

 

maar wat dacht je van een grooter gat en een smokescreen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die gaasjes die ik bij schijkunde hep gejat zijn gewoon smokescreecs maar dan gratis ofzo dus.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wou da pijpje vandaag uitproberen. BEGINT ET INEENS TE REGENEN godverdomme maarja morge weer een nieuwe dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt ook afdakjes

 

maarja ik heb gewoon een echt pijpje

dat werkt zeker en is geweldig

 

mooi van hout en voor 2,70

 

kan veel in bijna een halve gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

kep da blikje geprobeerd maar twil nie echt heel goed werken.

hoeveel moet er eik ongeveer in een pijpje???

en hoe hoog moet je je aansteker houden???

misschien lag et wel aan mij da et nie echt werkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...