Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
meuband

inaleren

Recommended Posts

Om ff terug te komen op het onderwerp (kep de 2e pagina posts niet echt gevolgd)

 

hijsen moet je niet leren uit horen zeggen. Gewoon oefenen. Ik rook niet (amper) en het eerste wat ik ooit rookte was een joint (nog nie zo gek lang geleden) tuurlijk eerste keer vet hoesten als je grote hijs neemt, maar daar is toch nix mis mee? als je kleine hijs neemt heb je er niet eens zoveel last van... gewoon niet overmoedig beginnen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet inhouden diehoest

 

dan kunnen je trommelvliezen knappen door de overdruk gaat door je buis van eustagius ofzo naar je trommelholte en als daar te veel druk op komt te staan kunnen je trommelvliezen knappen. geen leuk idee hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogmaals, waarom zou je die hoest inhouden? Gewoon hoesten als ut moet... lekker toch nix mis mee...

Mja tenzij je heel erg gaat hoesten dan kan je iets last van je keel krijgen waardoor je wat kleinere hijsjes moet nemen maarja dat gaat zo weer over...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hou het lekker in! die hoest ken ik ieder hijs wel gaan hoesten elke keer als je hoest hoest weer een paar longblaasjes naar de maan :lol:: :P :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
niet inhouden diehoest

 

dan kunnen je trommelvliezen knappen door de overdruk gaat door je buis van eustagius ofzo naar je trommelholte en als daar te veel druk op komt te staan kunnen je trommelvliezen knappen. geen leuk idee hoor.

Waarom moet je als je gaat duiken dan om de zoveel meter je oren ontluchten? of hoe je dat ook zegt. dan knapt het toch ook en is toch ook niet echt heel erg schadelijk?

het is inderdaad wel waar wanneer je het inhoud dat je onzettend veel druk op je hoofd krijgt maar dat het slecht voor je oren is was mij niet bekend:S

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar scamp vind je de stelling ,dat lucht of gas niet echt 'door' water heen KAN niet echt logisch in je oren klinken????het gaat als 'luchtcapsules' door het water heen.het is hetzelfde als je met een slang bellen blaast in een kuip met water.

Lucht/gas gaat ook niet door water heen:

Rook is niets anders dan stofdeeltjes, die lichter zjin dan lucht en zo dus zweven. Dat ze lichter zijn komt doordat ze warm zijn, ze zijn immers net verbrand. Als je de rook door het water laat gaan, koelen de deeltjes af en slaan neer/komen in het water terecht!!!

Dus met ijsblokjes, of ijkoud water in je waterpijp, zuiver je nog meer.(geloof ik :P )

 

Blaas maar eens rook in een ballon, knoop hem dicht en laat hem een uurtje liggen/afkoelen, als je hem dan kapot prikt komt er gewoon een soort stof uit. :P

 

En om op het onderwerp terug te komen :wink: :

Neem een trekje (zuig aan de joint), haal daarna de joint voor je mond weg en zuig dan gewoon een hoop lucht naar binnen. Dan komt de rook in je longen, en als je niet teveel rook inademt en genoeg lucht erachter aan, ga je niet hoesten.

Beginners gaan hoesten omdat ze de rook niet doorhijsen naar hun longen, maar in hun keel laten zitten, dat kriebelt en daar moet je van hoesten.

 

Laters

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Hmm hoe wordt regenwater dan vervuilt met n2o en andere shit... Ook omdat gas in water kan oplossen.

:P :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar laat rook nou net toevallig eens geen gas zijn maar heeel veel kleine vaste stof deeltjes deze week geleerd bij scheikunde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...