Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cobain

Nootmuskaat

Recommended Posts

Ik ben erachter gekomen dat ik verslaafd begin te raken aan excessen. Zo heb ik me het laatste weekend half dood gezopen omdat ik wist dat ik geen wiet meer had. Dit probleem pijnigt me nou al 2 weken en dus ben ik maar andere dingen gaan proberen. Op www.erowid.org had ik gelezen dat het mogelijk is om stoned te worden van nootmuskaat en dus ging ik dit eens proberen.

 

Poging 1 :P: :

Ik had geen zin om er thee enz van te gaan zetten en dus probeerde ik het eerst te drinken. Er was alleen poeder nootmuskaat aanwezig dus heb ik zo rond de 10 gr in een blikje cola gedumpt. Het stonk al vreselijk en ik zag de nootmuskaat boven op de cola drijven. Nadat ik een slok in mn mond had rende ik naar buiten en kotste de slok en mijn avondeten uit. De rest van het blikje kieperde ik mar leeg want da zou toch niks meer worden.

 

Poging 2 :? :

Nu besloot ik het te gaan roken. Dus rolde ik gewoon een sheggie en dumpte wat nootmuskaat poeder over de shag. Het roken was neit lekker, maar wel te doen. Eerst was ik ervan overtuigd dat het niet werkte, maar naderhand besefte ik dat eht toch wel effect had. Ongeveer 1/10 van wat je bij een goede joint voelt. De high was ook meer verwarrend dan lekker. Ik heb het roken uit verveling nog wat vaker geprobeert, maar het effect was telkens nog minder dan bij de eerste keer.

 

IK ben nog steeds ervan overtuigd dat je doormiddel van nootmuskaat stoned kan worden. De vraag is alleen hoe?

Ik ben in eht bezit van een waterpijp en dit zou dus een optie kunnen zijn, maar ik zou neit weten hoe. Als iemand hier meer over weet zou ik het graag horen.

 

Alvast bedankt iedereen :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het schijnt dat je van die verse nootmuskaatbolletjes moet nemen en die zelf 'verbrokkelen' maar de high is inderdaad heel gaar en psychotisch

 

ik heb dit ook allemaal maar 'gehoord' en men raadt het ook bijna alleen maar af eigenlijk..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou maar een paar serieuze trip reportjes lezen als ik jou was voordat ik aan nootmuskaat gaat beginnen , om te trippen moet je geloof ik die bollen hebben , of je er stoned of high van kan worden weet ik niet.

maar het zijn geloof ik wel enge trips , of dat was van datura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pffffffffff........ begin niet aan die keukenrommel bucht dingen hoor

 

Stick 2 wiet

 

(and hasj :P :P :lol: :P :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wel eens nootmuskaat gegeten... als je een nootmuskaatbol opkauwd duurt het nog zo'n 2 tot 3 uur voordat je er iets van gaat merken. je wordt er zeker wel high van. niet heel erg, maar wel een vage high.

Ik heb dit maar denk ik 3 of 4 keer gedaan. het is niet echt de moeite waard. En een van de stoffen die in nootmuskaat zit is ----EDIT----verwekkend, zal niet uitmaken als je beetje over je eten doet, of een enkele keer zo'n bol eet.

Mocht je dit leuk vinden gebruik nootmuskaat dus alleen heel soms!

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites
En een van de stoffen die in nootmuskaat zit is ----EDIT----verwekkend

 

In een sigaret zitten iets van 17 (misschien wel meer) ----EDIT----verwekkende stoffen ofzo. In elke "drug" (ook cafeine enz.) zitten slechte stoffen. Ja, so wat :?: Ik denk niet dat veel mensen hier zich wat van aan trekken hoor.

 

Ik denk trouwens niet dat ik 't ens ga proberen. Rook ik liever wiet...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Oiit eens gedaan met poeder uit de supermarkt. Een beetje in water gedaan en dan opgedronken. Zeer vies en het eerste urr voelde ik me rot. Ik ben dan gaan slapen. DA was de raarste nacht uit mijn leven. Precies een trip. Klinkt misschien dom maar trok er wel op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

van nootmuskaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Yep, maar ik zou het toch niet te veel doen. Ik weet niet of het schadelijk is of niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga aan de nootmuskaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof zelfs dat Nostradamus het middel gebruikte om te trippen

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar dat is dan toch geweldig. ff wat thee trekken van nootmuskaat en ff trippe en lekker slape.

 

haha keer proberen kan geen kwaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, ik heb t ook wel es gelezen maar nog nooit geprobeerd

 

het schijnt dat je ervan kan gaan trippen maar dat dat erg psychotisch kan worden en dat je rap een bad trip kan krijgen. Ook wordt je er misselijk van. In uitjebol staat er ook wat over geloof ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het schijnt dat je het moet snuiven..... kga het zelf nooit proberen hoor 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij stopnd in de krant (de standaard) da ge 10 muskaatnote moest verkruimele en da door uwe spinazie menge en da dan opete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No offense Boys & Girls, maar toch werkelijk onvoorstelbaar dat in deze tijd nog steeds mensen met dit soort spullen zit te knoeien, terwijl men al lang beter zou moeten weten..... :D

 

Hoe zit 't nou écht :

 

Dosissen van 5 tot 30 gram muskaatnootpoeder werken hallucinogeen.

2 tot 5 uren na de orale inname treden er lichte bewustzijnsveranderingen tot intensieve hallucinaties op.

Vooral het tijds- en ruimtebeeld worden vervormd.De psychotrope stoffen hiervoor verantwoordelijk zijn fenylallylderivaten zoals myristicine, elemicine en safrol.Hun biologische omzettingsproducten bezitten op mescaline en amfetamine gelijkende structuren.De monoaminoöxydaseremmende eigenschap van myristicine werd ook bewezen.

 

MAAR :

 

Hoge dosissen muskaatnootpoeder of vluchtige olie veroorzaken hoofdpijn, hallucinaties, epileptiforme convulsies, bewusteloosheid, angina pectoris, gastroenteritis.

Toxische dosissen zijn narcotisch en LEIDEN TOT COMATEUZE TOESTANDEN.Een verlies (tijdelijk) van zintuiglijke functies en van het spraakvermogen kan optreden.

De intoxicatie kan FATAAL aflopen.

Als nawerking stelt men frequent een afkeer voor de muskaatsmaak vast.

 

Bron : Fytotherapeutisch Compendium (J. Van Hellemont).

Hét standaardwerk voor artsen en apothekers op het vlak van kruiden e.d. ;)

 

De Standaard heeft als krant klaarblijkelijk lezers in overschot.... :wacko:

 

Ik sta goed op de hoogte van dit soort producten en heb maar 1 advies : AFBLIJVEN !

 

Er vallen helaas op jaarlijkse basis nog steeds slachtoffers door dit soort rommel - sommige heb ik gekend - zij trippen nu in de Eeuwige Jachtvelden....

 

Vriendelijke groetjes en geniet veilig van een lekker Wietje ! :blink:

 

Seraphyn Damon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik sta goed op de hoogte van dit soort producten en heb maar 1 advies : AFBLIJVEN !

seraphyn_damon heeft gelijk. Ik heb het ook al 3 posts hoger gezet het effect van wiet is beter en het is gezonder :wacko: So keep on smokin :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nootmuskaat bevat een heel klein beetje LSD

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb gehoord dat je gewoon nuskaatnoten gwn 2dage in melk moet legge en dat je dan flipt

lol kweenie of et waar is

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...