Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

emilio santos

Auto Ak47 Zadenkweek

Recommended Posts

Bij mij zijn ze 27-01-09 uit de ijskast verhuisd naar me propagator is nu nog niets te zien, maar als ze opkomen zal ik daar wel een melding van maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ook hier een gelukkig man.. Thanx en succes met het komende jaar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ sopranos, het zijn wat trage kiemers, komt door de keihard shell! Maar kiemen doen ze allemaal :blink:

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reply's :blink:

 

@Masteryero,

Graag gedaan, we zullen maar zeggen beter laat dan nooit :)

 

@Sopranos,

Ik hoor graag hoe het er voor staat :D

 

@Sjaak,

jij ook succes, maak er iets moois van :P

 

@Chaz,

bij jou groeien ze er al lekker op los :P

 

Greetz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm mooi resultaat, ik ben zelf ook bezig met een zadenkweek maar dan indoor.

 

Er staat onder andere auto ak en dieselryder en ik kruis ook nog wat reguliere soortjes met de ak ( check mn handtekening ).

 

Hoeveel ak zou je buiten kwijt kunnen op 1 m2 denk je? Als ik het zo zie ik denk een stuk of 10? En hoeveel zou het op kunnen brengen wanneer je ze plant in mei.

 

De dieselryders maakten bij mij vorig jaar alleen een hoofdtop en heel weinig zijtakken dus er konden er wel een stuk of 25 per m2.

 

Ik weet alleen niet hoeveel ze opbrachten aangezien ik ze bevrucht had, ik gok op 3 tot 5 gr dus misschien zo'n 100g per m2 met goed weer en goede grond.

 

Gr.Grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey emilio!

 

Ik las net je verslag en vroeg mij af of je nog wat zaadjes wou ruilen. Ik heb lowryder #2 F2 zaadjes van eigen kweek. Mooie bruine zaadjes sommige wel 6mm lang en 4 mm breed :verrygood

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey emilio!

 

Ik las net je verslag en vroeg mij af of je nog wat zaadjes wou ruilen. Ik heb lowryder #2 F2 zaadjes van eigen kweek. Mooie bruine zaadjes sommige wel 6mm lang en 4 mm breed <_<

 

Greetz

 

 

Ik heb AK47 zaadjes en wil die ruilen voor lowrider #2

Gekocht bij http://www.giantsolutions.eu/ zijn geen autoflowers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) hallo nou had ik eens een vraagje misschien weet iemand het maar kun je de auto ak 47 ook stekken?

heeft iemand daar weet van?

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja... dat kan, maar wat het je er aan dan?....niks toch?

 

 

@ newby growa en @ midas52: ruilen doe je in het zaden ruiltopic op wf... ;) toch?

 

gr Carp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oud topic vriend ;)

 

En ik had de laatste keer 1300 zaden van 3 ak47 dames buiten :execute

Is niet zo heel moeilijk te halen hoor :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk toch oude topic nieuw leven in blazen??!!

 

ik ontkiem 2/3 van mijn zaden, na 2 weken ontkiem ik de rest en tegen de tijd dat de eerste mannen zich aan dienen zie ik dat ik meer als 5 kiemen van de 2e kiemronde heb liggen....

 

dan gaan alle mannen van de eerste ronde over de kling..... dan plaats ik de nieuwe kiemen erbij, zodat de dames van de eerste ronde lekker groot worden en als de mannen van de 2e ronden hun stuifmeel storten, dat ze dat dan over de grote vrouwen doen!

 

hierdoor oogst ik meer zaden van evenveel plantjes omdat ik mn vrouwen groter laat worden... kwantitatief dus he! de snelle bloeiers pak je op deze manier niet als dat is wat je zoekt!

 

Laterrrrsss....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...