Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dion

Een Joint Rollen

Recommended Posts

Goeie avond,

 

Ik rook graag een joint, maar dan het liefste niet meer zo'n voorgedraaide.

Ik wil zelf joint draaien, of laten draaien (door een hulpmiddel).

Wie kan me advies geven hoe ik het het snel leer? Of wat een goed hulpmiddel is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je je even voor willen stellen in de juiste sectie?!

 

Topic verplaatst naar roken & rollen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook van die soort buisjes kopen,, daar draai je dan de vlu omheen en vervolgens vul je je joint..

Persoonlijk zou ik gewoon een pakje shag kopen en een pakje langflu en een beetje de hele dag gaan zitten kloten. Oefening baart kunst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neirruj, dat is een Rollmate.

Een stukje aluminium, in de vorm van een joint, waar je gewoon je vloei omheen kan draaien, en dan daarna je tipje erin, en dan je stuff erin.

Zijn ook niet zo duur geloof ik.

5 euro staat op dutch-headshop.

 

Maar zoals neirruj al zegt, het handigste is om gewoon een pakje shag te kopen en lange vloei, en dan gewoon een hele dag oefenen. :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele dag oefenen is ook niet nodig. Een half uurtje en het lukt wel, rollen is echt niet zo moeilijk ze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verschilt per persoon.

ik weet nog de eerste keer dat ik een flutje vast had..

ik bedoel ik draai nu 6 jointjes in een half uur..

als beginner draai je er 2 of 3..

jij denkt dat je na 2/3 jointjes draaien, als beginnner, als je nog nooit iets hebt vastgehad, al perfect kan spinnen?

denk het niet :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het moet geen perfecte te zijn. Wat is er mis met een scheve monsterjoint als die maar oprookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

yup, iedereen heeft er wel al zo een paar gerold waarvan je dacht "wtf?! och ja, ik rook em toch lekker op, monster of niet :("

Share this post


Link to post
Share on other sites

Des beter gerolt des te beter rookt hij, klopt meestal tochwel, maarjah je kan altijd een foutje maken en om dan opnieuw te beginnen... nah :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zelf ook een beginner, en heb wat advies van een vriend gekregen.

 

-Maak je filtertip niet al te groot, hoe groter je filter, hoe dikker je je joint moet draaien, en dan bekom je op het uiteinde vaak een heel stuk dat nog open is.

-Zorg ervoor dat je een goede verdeling hebt, ook leg ik eerst een laagje tabak, dan wiet, dan terug laagje tabak, zo rookt hij beter. Van klein naar groot.

-Rol hem HARD en een klein beetje schuin.

-Stamp hem GOED aan, en stop er vervolgens nog een pak wiet bovenin... Van mij is het vaak maar 3/5 joint als ik hem heb gerold, dan gewoon nog wat shag met wiet mengen en erin proppen met sleutel. Stamp hem goed aan, en duw hem vanboven ook goed aan met sleutel.

-Maak hem vanboven dicht

 

En voila.

 

Als je echt nog niets kan, probeer dan met een kort blaadje zonder filter gewoon van klein naar groot dicht te rollen. Bij een joint is het moeilijkste vind ik, hem hard rollen, je moet een stukje van je vloei om je filter draaien, en dan dichtdraaien.

 

Op youtube vind je 100'en filmpjes, al doende leert men!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Google even op CPT-X-25 dan vind je de piepschuim vulblokjes van kulu en de bijpassende cones 100-109 mm. Dan vindt je vanzelf ook een webshop die het heeft. een tientje of twee op het web. In echte winkels vaak wat goedkoper......

 

groetjes

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic is 2 jaar oud man ! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BBB, maar blijkbaar lukt het dion nog steeds niet, en z'n recente topic werd gesloten.

Dus eerst lezen, dan pas schieten. :P

 

Zie hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehehe had ik niet eens naar de datum gekeken, 't andere topic was inderdaad dicht. ... maar nu moet 't 'm lukken hoor simpeler dan dit bestaat niet (behalve een ander laten doen dan natuurlijk......)

 

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

las dat andere topic van hem, heeft al hulp nodig om een voorgedraaide joint te kopen bij een coffeeshop, ja en dan sta je daar bij de balie.....

 

JA net als in de supermarkt waar je komt om een pak melk en broodjes te halen, gek hoor allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, leuk om te zien dit. Laatste reactie was van mij blijkbaar haha ^^.

 

Ondertussen rol ik hollandaise <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rollen is gewoon een kunst die je moet leren... en dat kost tijd, veel tijd bij sommige :lol:

Ik rol nu bijna altijd perfect maar het heeft me ook veel tijd gekost om dat te leren

 

Waar ik vooral op moet letten is dat de tabak die net na het tipje zit mooi aangerold is, dus goed aansluit met mijn tipje want daar ging ik vroeger veel in de mist (het dichtdraaien van de joint)

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha, leuk om te zien dit. Laatste reactie was van mij blijkbaar haha ^^.

 

Ondertussen rol ik hollandaise :lol:

 

ja hollandaise is echt de bom!

helft minder blaadje, dubbel zoveel smaak!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dunne joints rollen beter. Dat is mijn devies, ze roken ook lekker. 50/50 wiet -tabak of beter met bladerige fluffyzooi van de buitenkweekjes. Ik scheur mijn vloeitjes eerst op maat (korter en met een schuin randje, soort buitenom maar dan binnendoor :lol: ) Enfin, 2 maanden joints en je kan het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...