Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb niet zoveel ervaring met drugs maar ik ben op zoek naar een hallucinerend middel waarvan je in een roes komt, waar je heel relaxed van wordt. Kortom ben ik op zoek naar de ultieme hallucinogene chill-drug. Iets dat gemakkelijk in gebruik is en iets dat je alleen kan gebruiken (maar als het echt niet anders gaat...). De manier van consumeren maakt niet uit. Ik post dit topic hier omdat ik liever planten en kruiden gebruik dan syntetische middelen (wel als het niet anders gaat).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het heeft geloof ik geen hallucinerende werking, maar van Opium in z'n originele vorm word je wel ongeloofelijk relaxed! Heb het zelf nooit gebruikt maar je moet het maar eens opzoeken. Op de traditionele manier is het ook nog een erg mooi plaatje!

 

opium.gif

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

opium is wel behoorlijk verslavend en niet gemakkelijk aan te komen... als je pech hebt krijg je troep; heroine met andere zooi erdoor..

 

Qua planten en kruiden zijn er meerdere middelen die aan je wensen zouden kunnen voldoen.. Maar dan met name middelen die voor ontspanning kunnen zorgen (kratom bijvoorbeeld), kijk anders eens op azarius.net..

 

Als je echt wilt trippen en hallucineren zou je eerder richting psychedelica zoals paddo's of LSD moeten gaan..

Dissociatieven zoals lachgas of ketamine brengen je in een roes en kunnen geluid en zicht doen veranderen. Vooral Ketamine kan een leuke 'chill' drug zijn, mits je niet teveel gebruikt; dan kun je in een k-hole belanden en dat is waarschijnlijk niet waar je direct naar op zoek bent.

 

Ik raad je wel aan om vooral heel veel te gaan lezen en op internet informatie op te doen (erowid biedt superveel goeie info) voordat je een bepaald middel gaat uitproberen.. Wees voorzichtig met doseren etc etc.... :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo tomas dat van die kratom is echt interessant! had er nog nooit van gehoord..

 

ik ben de laatste tijd ook wel nieuwsgierig aan het worden naar nieuwe dingen. thx!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mits je niet teveel gebruikt; dan kun je in een k-hole belanden en dat is waarschijnlijk niet waar je direct naar op zoek bent.

 

Ik heb nog gehoord van een K-hole maar wat gebeurt er dan juist en wat is er zo erg aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je wilt chillen met een hallucinerend middel , moet je in een voor jou chille omgeving paddos gaan eten.

Je kan er makkelijk aan komen het is makkelijk te consumeren.

 

Tenminste dan kan ik echt chillen :welcome: :)

 

LET wel op de hoeveelheid je neemt als je eerste keer doet

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha chill voor hoe lang,

 

zorg maar dat je dan in een bos zit met wat zonneschijn waar je 6 uur ongestoord je gang kan gaan. Dat kan best heftig chillen zijn. :welcome:

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Meadow, stel je eventjes voor.

:dampje:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb nog gehoord van een K-hole maar wat gebeurt er dan juist en wat is er zo erg aan?

 

op zich is er niets ergs aan maar het kan best heftig zijn, met name als je weinig of geen ervaring hebt met psychedelica.. Het komt erg dicht in de buurt bij wat mensen tijdens een bijna dood ervaring meemaken..

 

maar zoals ik al zei; google er eers eens op en lees je goed in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan iemand meer vertellen over kratom, de effecten en het gebruik? en de ervaringen :lol: :D ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou zeker niet voor paddo's gaan op je eentje, denk dat dat voor je eerste keer te heftig zal zijn

dan nog liever LSD op men eentje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga op zoek naar durban poison dit is wgewoon wiet succes !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Thomson

 

Zoals tomas al vermelde is opium verslavend.

Ooit gelezen:

"Remember, if you smoke 3 or more pipes of opium, a day, you're an addict!"

 

Vraag me eerlijk gezegd af wat je zo mooi vind aan die foto?

Mij lijkt het duidelijk dat ze ferm over die 3 pijpjes per dag heen zijn!

 

Raad aub eerst kraton aan!

Kan goed zijn, als hij niet voldoende stil blijft zitten, dat hij zo al over de pot hangt!

zeker voor een n00b.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nogmaals, is er iemand met kratom ervaring?

 

hoe te gebruiken?

de effecten?

wat niet doen?

 

;) ben erg benieuwd, en kan met de zoekfunctie niet veel vinden erover.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bruutrulez

Kraton wordt door velen gebruik als vervangmiddel van heroîne.

 

je kan er thee van trekken.

Ik raad je aan na gebruik,

je ergens rustig neer te gaan zetten,

want rondlopen, kan al voldoende zijn

om te braken.

 

Het brengt een rustig verdovend gevoel over je lichaam.

 

Je kant het krijgen in verschillende vormen.

http://azarius.nl/smartshop/psychedelics/kratom/

 

Bij deze dwalen we wel af van het topic

Kraton kan dienen als vervangmiddel van opiaten.

Je gaat er echter niet van hallicuneren

 

Het lichtste product dat ikzelf op dat vlak ooit genomen heb zijn paddo's.

Je hebt varrianten, de ene zijn al sterker dan de andere, informeer je goed in de smartshop zou ik zeggen.

Hij kan je misschien nog iets anders aanraden...

En ook, alleen trippen, is nooit een goed id. Zeker niet als je weinig ervaring hebt.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je daar zo snel van braken dan? of raak je ook gelijk aan de diarree ;)

 

valt het ook te roken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor verdere vragen betreft kraton start je best een nieuw topic.

 

en... klik even op die link:

Gebruik Kraton

 

Kratombladeren worden meestal gekauwd. Ze kunnen ook vermalen en gegeten worden, meestal gevolgd door een kopje warm water, thee of koffie. Je kan er ook thee van zetten of een extract van maken. Voor een extract: kook de bladeren geruime tijd in water, daarna laten inkoken tot een soort gom overblijft.

 

Azarius verkoopt ook verpoederde kratom. Poeder is gemakkelijk in gebruik. Op te lossen in sapjes en water maar ook eenvoudig te mixen met iets lekkers als honing of een milkshake. Een gemiddelde dosering ligt tussen de 5-10 gram.

 

Mijn ondervindingen zijn gebaseerd op het harsextract.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraton ken ik niet. Maar wat wel een leuke aanrader is Salvia. Hier op het forum staat zelfs een topic over het kweken van Salvia. Vrij heftig spul, maar als je het goed gebruikt ben je voor een goede tien minuten in de zevende hemel met de meest vreemde dingen om je heen. Na tien minuten is het sowieso voorbij en merk je er niks meer van. Je raakt er van in een trip die heel heftig kan zijn. Je rookt het puur uit een pijpje en houdt lang je adem in. Uiteindelijk begin je wat te voelen en blaas je weer uit. Wel diepe goede hijsen nemen. Let wel; het is het smerigste wat je ooit zal roken (denk ik)

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GraveyardJunkie

 

Ik zou persoonlijk niet starten met Salvia...

een paddo tript duurt veel langer, maar je realiteitsvermogen blijft.

Salvia daarentegen....

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hazemeup

jah idd dat was ik misschien ff vergeten te vermelden... ;)

maar het is wel heel leuk. En voor als je een stapje verder gaat met trippen kan je misschien het extract van de rood-met-witte-stippen paddestoel nemen (ben ff de naam vergeten ervan) Zware heftige psychedlische trip die tot tien uur kan duren. Één keer gedaan en was flink van de kaart voor 8 1/2 uur lang. Hele mooie kleuren en geluiden en totaal geen zelfbewustzijn meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GraveyardJunkie

De middelen die jij noemt zijn niet echt chill drugs, meer psychedelica voor ervaren psychonauten.. :wacko:

amanita muscaria oftewel vliegenzwam lijkt mij persoonlijk niet echt een aanrader.. Vooral de side effects die vaak voorkomen (misselijkheid, braken) spreken me niet echt aan.. Dan neem ik toch liever een portie psylocybine paddo's, of een zegeltje.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@bruutrulez

Kraton wordt door velen gebruik als vervangmiddel van heroîne.

 

je kan er thee van trekken.

Ik raad je aan na gebruik,

je ergens rustig neer te gaan zetten,

want rondlopen, kan al voldoende zijn

om te braken.

 

Dankzij mensen als jouw is een schitterende plant als Kratom binnenkort verboden. Kratom een vervangmiddel voor heroine? Komaan man,jij weet in de verste verte iets van kratom als je zo'n dingen zegt. Kratom wordt soms gebruikt om de afkickverschijnselen van opiaten tegen te gaan,maar zeker niet als vervangmiddel voor fucking heroine. Sorry maar van zo'n domme uitspraken kan ik echt pissig worden.

 

Bovendien heb je een héle zwakke maag als je nog niet kan rondlopen na kratom geconsumeerd te hebben. Een normale maag kan heus wel wat plantenmateriaal aan.

Kratom is heus geen drug die je helemaal knock-out slaagt of iets dergelijks...Het is, en dan spreek is voor mezelf, stimulerend, maar tegelijk ook relaxed en geeft je een groot gevoel van euphorie, je hebt intresse voor zowat alles en je bent super mensvriendelijk:).

Voor de stimulerende eigenschappen kan je best geen thee zetten want die breekt de actieve bestanddelen die daarvoor zorgen af.

Gewoon kratompoeder in een kleine hoeveelheid koud water en dat doorslikken,gevolgd door wat frisdrank en je hebt hetzelfde,zoniet beter effect. Ook kan je het best op een nuchtere maag doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan DMT proberen als je het vind. Korte heftige trip waarvan je plat in u zetel ga liggen, alleen de smaak is minder :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rock fever

Ik weet niet wat het is met jou, maar je zit nu al verschillende posts achter me aan te hollen, en bitsige opmerkingen

naar m'n kop te gooien.

Je zegt zelf dat kraton soms gebruikt wordt om afkickverschijnselen van opiaten tegen te gaan.

WTF halen ze herione vandaan denk je?

Als je nog dergelijke mierenneukerij uit je duim weet te zuigen, schrijf het dan op een papierke, en hang het tegen uwe muur.

Dan heb ik er gene last van.

If you don't got the point =) Go hump an other legg.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...