Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
CleanGreen

***5 X Ak-47***

Recommended Posts

:P Aangezien t geld me zakke weer uitvliegt nu ik weer naar de shoppa moet, ben ik maar weer naar de lokale growshop gegaan en 5 stekkies gan halen.

 

Laatste keer hadden we 4 Power Plant plantjes in een specikuip en 1 in een pot, wat wel een lekker white-widow-achtig wietje was maar wel lang bloeide met een geringe opbrengst.

Kgeloof 140 gram droog :lol:

Kvondt nog een fototje ervan:

s6300233vi5.jpg

 

Dus dit keer laat ik de planten iets groter groeien in de breedte en hoogte. Ik top ze rond de 20cm, en 1 top knak ik om, om te expirimenteren :verrygood

 

Verlichting: groei met 400 watt en de bloei met 600 watt.

Plaatsdelict: ;) verlaten badkamer. (1.70x2.50x2.20)

Soort: Dit keer t soortje AK-47.

Schijnt een sterke plant met een lekker wietje en veel highlife-prijzen te zijn... Klinkt leuk allemaal dus meteen de startspullen meegenomen.

Aarde, house & garden groei+bloei-voeding, pk13-14, potten en nog wat klein spul.

 

En natuurlijk zijn er de overige benodigdheden zoals Lamp+vsa+dig.tijdklok. Afzuiging etc. etc.

 

... Dus ik de ak-47 stekkies geadopteerd en mee genomen naar huis.

Thuis aangekomen begonnen met de stekkies allereerst effe op een bordje met lauw/warm water gelegd en effe in laten trekken.

Ondertussen even de potten gevuld met aarde. De aarde bedraagt trouwens alle bende die ''goed zouden zijn'' voor een stel mooie plantjes :specool

 

Potten (15L) gevuld met aarde en even laten bezinken met wat lauw water.

Dan de stekkies erin gezet en de oude badkamer even gereed gemaakt.

De badkamer heb ik ''kweekklaar'' gemaakt wat reflectiefolie en wat ducktape.

 

Even alles getest en de tijd ingestelt op 18 om 6 uur.

Toen kwam t moment dat je weer mag zeggen ''shit is in de maak'' ;)

 

Zie hier: 2e échte binnen-kweek 5xAK-47. ;)

 

Start: 9 mei.

start9meiwv8.jpg

 

start9meiint3.jpg

 

Mooie stekkies met HUGE roots.. had er een foto van moeten maken :whistling (-+25 CM)

Na t ingraven de lamp aan gezet en de afzuiging geactiveert.

Stekkies staan er mooi bij en zonder slappe bladeren , misschien een teken dat het idd een sterke plant is.

 

14 mei.

 

Plantjes verkennen de omgeving en voele zich snel op hun gemak. ;) Ze staan straks vanaf de 23e 2 weekies alleen. Een maat doet de voeding.

14meiiwh8.jpg

 

14meico7.jpg

 

Terug van vakantie (moet natuurlijk ook kunnen) :P en de plantjes hebben t overleefd.

De eerste week hebben ze om de 2 dagen een half litertje water gekregen en de 2e week om de 3 dagen.

Verder geef ik de plant om de week effe wat water om te spoelen en begin ik weer met voeding geven.. beetje bij beetje steeds meer.

 

Na 1,5 week is t t programma 12-12 gestart, en de planten groeien lekker.

Dit zijn de enige foto's tot de dag van vandaag (1 juni) want het is tijd voor een nieuw plaatje van de jungle.

En ook een fototje van de geknakte/en opnieuw vast getapete top.

 

1 juni

1junijs4.jpg

1juni2jq0.jpg

1juni3th2.jpg

1juni4nd2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

En daar zijn we 'weer' :oeps telkes geen zin.. je weet hoe dat gaat.

 

Bwhoaap, tijd voor wat groene plaatjes.

 

De ak-47 stekkies staa morgen 7 weken inc. 1 week groei. De haartjes begonnen na 2/2,5 week een beetje te komen maar de stekken groeiden nog lang door dus topte ik ze allemaal een paar keer.

Ook zijn er wat takken gebroken, maar na deze ondersteun te hebben, groeiden deze vrolijk verder alsof er niks gebeurt was ;) 1 feest in dat hok ghehehe.

Van 2 planten heb ik de toppen 2x omgeknakt en er een stukkie tape omgevouwe. En ook deze draaide met een paar dagen om naar t licht.

 

Ook hebbe er weer wat veranderingen plaats gevonden in t hok.

- Softbox 500m3 met dimmer.

- Nieuw koolstoffiltertje van 1 m volgens mij.

- Nieuwe en iets grotere kap gekocht.

- 4x Easy rollers gehaald.

- 25 Liter potten.

- 3e en 4e kweekie opgezet. (Je weet tog, effe money make voor je op vak gaat ;) )

- 4x Jack herrer, deze heb ik 1 weekie gegroeid onder de 400 watt, en mogen nu meegroeien met de grote jongens(600watt) :) .

- (Vandaag) 6x AK-47 stekkies , deze staan nu onder de 400 watt set van de vorige kweek. Dit keer 1 DAG groei. De andere ak-tjes ware na een week zon 50 cm. Loei snel dus, en groeide lang door. Zie laatste foto's vorige post.

- Automatische 3kg brandblusser.

 

En verders nog wat los bevestigings spul maar de foto's zijn wat boeiender dus check die struik gewoon in me hok. :lol:

Van de Jack herrer stekkies maak ik ook nog wel es een foto.

 

kopienvn7.jpg

Tijd voor wat grotere potten, 25 L

 

26junikh8.jpg

De 6 ak-tjes vanmiddag gepot

 

26juni3ji7.jpg

Ak-struik, vandaag 26 juni. Morgen 7 weken. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...