Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
syf

30 Pp,tjes

Recommended Posts

oke heb vanaf gister 30 pp,tjes op 18 uur licht staan 1x 400 watt.

temp lamp aan 27,5 en lv 68 tm 70% met de lamp uit 22.5 graden en lv op 80 tot 85%.

vanaf morgen gaan ze 2 dagen onder 1x 600 watt en daarna op 2x 600 watt, om ze even aan de temperatuur te laten wennen, heb het hok ff voorgedraaid met 2x 600 watt aan dan word het ongeveer 30 tot 31 graden met een buitentemp. van 25/27 graden, zal dit goed gaan?? mijn afzuiger is een softbox van ongeveer 1500 m3 weet het niet precies,mijn hok is 1,22bij 1,50.

deze ronde geen foto verslag,volgende ronde wel!! beloofd!!

ze staan op aarde (batmix van house-garden) ph op dit moment 6.1 ec meet ik niet..

zijn deze omstandigheden goed??

 

gegroet SYF

(steel your face)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kzou er iets meer tijd tusse de lampe doen, net wat je zegt, ff wenne. :verrygood

 

4-5 dagen en dan een beetje op bouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zit zelf ook te twijfelen hoeveel dagen ik er tussen zou laten, beetje op gevoel werken denk ik :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi syf,

 

Altijd leuk hoe meer hokjes hoe meer vreugd.

Hou het met die 600W wel in de gaten met temperatuur, luchtvochtigheid en zo.

Maar verder klinkt het goed misschien kan je even een zeiltje erboven spannen zoals BiggButtBram doet.

Even de zoekfunctie gebruiken naar zijn verslagje.

LV is prima hoor voor het begin kijk wel uit dit is hoog voor je koolstoffilter boven de 80% is listig (beter even loskoppelen misschien)

Maar afzuiging klinkt prima in orde eindelijk iemand met een lekkere overcapaciteit, petje af.

Heb je foto's eventueel een verslagje, altijd welkom

 

Veel sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor je reactie, heb inmiddels 1x 600 watt al aan (hangt ook hoger dan de 400 watt) gister toen het zo bloedheet was was de temp. 30 graden en lv +/- 76 met de lamp aan, de dames geven niet veel om de eigenlijk te hoge temp ze staan nog trots overeind :welcome: en geef gewoon water aan de grond en wat rizotonic spuit ik over de blaadjes vlak voor dat de lamp uitgaat.

maar mijn grote vraag is nog steeds wanneer kan ik gaan voeden op de aarde van house and garden (batmix)? iemand een idee?

 

m.v.g SYF

 

ps denk morgen ff een foto plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi syf,

 

Ik zou zeker de eerste week niet gelijk gaan voeden, aangezien je bat-mix gebruikt want ik verwacht dat daar best wel het een en ander inzit.

Overvoeden gebeurt snel zeker met nog zulk jong spul, temperatuur hoeft niet direct een probleem te zijn.

Maar zoals ik al vermelde let op met je koolstoffilter en een te hoge luchtvochtigheid.

Ik zou zeker de eerste 7 tot 10 dagen gewoon wortelstimulator geven en zorgen dat je niet te veel water geeft.

Maar misschien zijn er andere die ook bat-mix gebruiken hier op WF even zoeken dan denk ik dat er best wat over te vinden is.

 

Veel sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke bedankt mehighto, had het forum al even over de kop gespit maar kan weinig over batmix vinden helaas :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier een paar foto,s, kijk en oordeel zelf

 

med_gallery_17587_5418_1155609.jpg

 

med_gallery_17587_5418_740888.jpg

 

med_gallery_17587_5418_280989.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi syf,

 

Ja is nog best jong spul, en ze zijn ook wat verschillend kwa hoogte.

Ik zou alleen wortelstim meegeven en ze eerst wat laten wennen.

Ik zal vanavond even voor die batmix kijken wil je het snel even google gebruiken.

Leg even wat meer uit over die pvc pijp, je inlaat verse lucht neem ik aan vanwaar deze plaats.

En je wanden, zijn die nou gewoon hout ? als dit zo is zou ik in ieder geval z/w folie erover doen.(ivm gassen die bij bepaalde temperaturen vrij kunnen komen.

Veel sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mehighto die buizen zijn idd de luchtinlaat 1 passief en 1 actief, deze plaats is voor een betere verdeling van verse lucht ik heb er namelijk allemaal gaatjes ingeboort.

de wanden zijn idd van hout maar hebben heel lang buiten gestaan dus mss dat de eventuele dampen mischien wel al verdampt zijn, z/w folie was op bij de plaatselijke GS.

gegroet maar weer

 

SYF

 

med_gallery_17587_5418_153988.jpg

 

med_gallery_17587_5418_728805.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Syf,

 

Hopen dat je geen problemen krijgt met dat hout.

Ik vind de plaatsing van die inlaten niet helemaal ideaal, maar misschien werkt het prima hoor.

Er zijn zat andere alternatieven voor z/w folie, ik zie veel mensen gewoon radiatorfolie etc gebruiken. Dit is naar mijn mening

wel minder goed maar in ieder geval beter als hout.

 

Veel sucses,

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mehighto de volgende ronde zal ik het hok afplakken en heb de inlaten ook al wat veranderd ik zuig nu lucht van buiten aan, is ook een beetje beter voor de temp,mooi kweekje heb je trouwens :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Syf,

 

Ik kijk graag naar ruimtes groot of klein en weet als geen ander dat een ruimte soms wel 4 a 5 keer moet

draaien om echt gefinetuned te worden, en er moet wel wat te (ver)bouwen en knutselen blijven als er geen dames staan.

Altijd op zoek zijn naar verbetering houd ons scherp.

Veel sucses, ik volg het zekers.

Dankjewel, eerste x is een nieuw hokkie altijd leuk en leerzaam ik ben benieuwd.

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff update: dag 4 12/12

temp 29.1

lv 33.6

ph 6.2

 

de dames groeien mooi door,op calimero na

 

deze foto is nog van zondag

 

med_gallery_17587_5418_662485.jpg

 

de rest van vandaag

 

med_gallery_17587_5418_320142.jpg

 

med_gallery_17587_5418_558899.jpg

 

rechts boven in calimero!! :(

 

med_gallery_17587_5418_902592.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...