Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Chopper BoB

Pure joints: ERG zwaar!

Recommended Posts

Guest IDULS
hahahaha :P hij heeft het over mensen die "high" worden als ze onder het neuken de keel dichtgeknepen wordt :wink:  

 

 

 

:arrow: Kon vandaag geen wiet krijgen :P:   heeft iemand nog wat over??? :lol:

 

Nee oprotteh :-)) Limburg is te ver

 

 

Maarre ik bedoelde inderdaad dat truukje dat iemand twee slagaders afknijpt ofzo.hierdoor krijgen je brains geen zuurstof en val je ff flauw. Als je dit kort doet is het "veilig"en ervaart die persoon een soort minitrip doordat ie effe buiten bewustzijn raakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tips voor pure joint:

 

Voor mij persoonlijk,

- Goed gedroogde/gecurede wiet gebruiken, dan hoef j ook geen tabak te gebruiken en

curen, verzacht de smaak (geen krets=hoesten meer)

- Liever goed gekweekte buitenwiet, dan slecht gekweekte binnenwiet

- Liefst een skunkje die brand volgens mij t beste.

 

Wat wouter daar zegt is volgens mij bullshit, j gaat m nie vertellen da iemand die zelfs nog nooit een sigaretje heeft gerookt een pure rolt, opsteekt, trekt en DIEP INHALEERT daarna nog kan zeggen "lekker wietje".( :P Je moet dus wel inhaleren :P ) Tenzij je vroeger misschien 3 dagen te laat uit een brandend huis bent gehaald,dan kunnen je logen wel wa hebben. Alle rokers herinneren zich toch nog da eeste sigaretje, wel dit is dus zwaarder om over de logen te pakken. Gevolg: hoesten. Oplossing: al gezegd, wachten tot je longen rot genoeg zijn. Blijven oefenen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn eerste sigaretje was een piece of cake

 

maar ik blowde toen al een straffe maand 8)

 

ik ben verslaafd aan de sjek geraakt door het blowen

 

maar mn eerste joint dat was me hoesten nu is de weg mooi geasfalteerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tis eigenlijk niet te geloven wat mensen zichzelf wijsmaken. Hoe kan nu in godsnaam iets wat je verbrand en inhaleert een medicijn zijn. het enigste wat weed wel doet is mensen helpen die last hebben van aanhoudende pijnen zoals : ms , aids , chronische pijnen. en dan nog, volgens mij is het niet pijnstillend maar zijn de mensen zo stoned dat ze de pijn op de achtergrond verdringen en ze het gedacht hebbe dat een joint de pijn verlicht . nou ja alles is goed om felle pijnen te verdringen, en als het inderdaad zo is dat de pijn minder voelbaar is zeg ik; blowen maar, maar laten we eerlijk zijn, iets wat de keel prikkelt en de longen bevuilt noem ik geen geneesmiddel, onrechstreeks pijnverzachter mischien wel en een genotsmiddel is het zeker, maar een medicijn ? (no way). enne ik ben zelf weedroker . snap je :wink: greetings.

 

Ehhh, gevaarlijke stelling... volgens mij heb je niet zo goed opgelet bij geneeskunde... wiet heeft wel degelijk goede eigenschappen, zoals verwijding van de bloedvaten. Tis dus wel voor meer goed dan alleen "pijnstiller" (je beweerde ook nog eens dat dat niet klopt, maar dat doet het wel omdat het je zenuwen verdooft net als elke pijnstiller)

 

En ja tuurlijk het verpest je longen wel, maar er zijn zoveel medicijnen met negatieve bijwerkingen hoor... hebben de meesten wel.

 

En last but not least: Ze schrijven niet voor niets wiet als medicijn voor aan een al redelijk aanzienlijk aantal mensen. Tuurlijk niet voor een verkoudheidje ofzo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb ook unne x un pure gerookt en het was superrrrrrr licht kvoelde er nix van. Alsof ik gewoon ademde, khad snow white (3gr.) van de shop licht dat daaraan ofwa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey stoned cold, maak je geen zorgen, de volgende keer zal het wel lukken. Sinds dat ik puur rook, apprecieer de effecten van wiet veel meer; 't is dus gewoon een kwestie van doorbijten :P

 

En ivm dat hoesten, ik neem tegenwoordig een paar kauwgoms als ik er eentje ga roken; dat kan wonderen doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

elke weed is hetzelfde kwa zwaarte het licht alleen aan de kweker. met de ene soort gaat hetmakkelijker.

 

er is white widow gezien met thc 18% maar ook met 22% dus dat verschilt nogal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey zelf rook ik totaal geen sigaretten vind ik bah.

:x Maar blow echt well regelmatig ( eigenlijk elke avond 1 joint)

en rol eigenlijk in de verhouding 90/10 :P want die joint brandt toch wel beter dan echt puur.

maar van echt puur wordt ik echt prettig high en kan totaal uit mijn dak gaan upper dus.

en van 90/10 heb ik al meer last van een tak eit easy effect.

beide is op zijn tijd erg lekker.

 

en gezond kan het nooit zijn nou en pech iedereen gaat dood.

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij bent echt iemand die een keer een puurpijnpje moet aanschaffen. lijkt me zo.

 

das 10 keer makkelijker. al is een joint wellekker vind het af en toe zeer lekker om het in een puurpijpje te gooien. heerlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind puur altijd het lekkerste

 

volledig puur lukt bijna niet omdat dan dat hoereding of niet brand of hij sodemiedert half uit elkaar

ik doe er daarom altijd en klein beetje sjek bij zodat het goed blijft branden...

 

Puur is zeker wel het fijnst... ik ga dan ook het minste hoesten

je voelt er vrij weinig van als je weed puur rookt, het 'glijd' gewoon lekker naar binnen

 

Bij hasj is dit niet het geval... Dan is het weer bokkescherp

hoe je het lekkerst hasj kunt roken ben ik nog niet helemaal uit

Iets duurdere hasj is zeker wel belangrijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Vandaag mn eerste pure gedraaid. Ik merk als ik met tabak rook toch altijd nog wel iets van misselijkheid wat toch wel irritant is. Maandag ga ik die pure met een vriend opsmoken. Vertel nog wel hoe ie viel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

pijpje om die hash puur te roken misschien? Of wou je een pure hashjoint roken? ... succes.

 

Buikmans.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik rook geen cigs en vind het dan ook makkelijker om een pure te roken eerlijk gezegd

Totally agree! Als ik een joint met tabak (ook een heel klein beetje) krijg en er een hijs van probeer te nemen dan knijpt m'n keel dicht :x . Zelf rook ik alleen pure jointjes. Vrienden die wel met shag roken hebben het omgekeerde effect, voor veel van hen is een pure joint juist moeilijker te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...