Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Domi

Oei, Mijn Wiet Is Op...

Recommended Posts

Hey guys,

 

Het overkomt ons allemaal wel een keertje, komen we s avonds thuis en zien we dat al onze wiet op is :specool

 

Dat is een serieus probleem, vooral als je geen mogelijkheid hebt om zomaar eventjes naar de coffeeshop te rijden.

Nu, dit topic heeft als bedoeling zoveel mogelijk manieren te vinden om toch nog aan een heerlijke joint te geraken voor het slapengaan.

 

Hier al eventjes een paar mogelijke oplossingen:

 

1) je belt ff een vriend, en vraagt of hij soms nog iets kan missen...

 

2) Je hebt een grinder met een THC-bakje in, dan haal je gewoon de THC eruit en rol je er een joint mee...

 

3) Je gebruikt een "plateau" (ja, ik kom uit belgië) waarop je je joints rolt, en iedere keer valt er wel iets naast. Na een tijdje heb je er voldoende 'restjes' op liggen en voila, weer een joint :verrygood

 

4) Je hebt je zakje van de wiet nog liggen... Je pakt het zakje, schudt er eerst alles uit van mogelijke restjes en vervolgens draai je hem binnenste buiten. Je pakt nu een filtertip en begin langs de buitenkant van het zakje te schrapen. Zorg wel dat je een wit blad onder het zakje legt. De THC-kristallen wat in je zakje zaten geplakt vallen nu allemaal mooi op het blad papier. als je zakje leeg is en de buitenkant mooi afgeschraapt, dan heb je normaalgezien wel genoeg THC om toch iets te voelen.

 

5) ....

 

feel free to add.

 

Boks

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bah dat zijn de methoden die ik ook zowat gebruik, meestal eindig ik dan met een onvoldoenende joint..

Ast echt al lang geleden is rijd ik wet ff naar NL of als er nog iem wakker es en wat heeft ligge, kan ook. Maar het beste is natuurlijk kweken, daarna heb je genoeg voorraad :specool kan niet wachte tot na de zomer..

 

Peace :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

een reserve aanleggen voor droge tijden

ik heb een 2tal gr liggen, waar ik niet van rook tot ik niets anders heb

heb zo nog wiet van meer dan een jaar oud

of van elke zak die je koopt een klein topje in een zak steken, na x aantal zakken heb je een goedgevulde zak, zonder iets ervoor te doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

behalve als je vorige oogst op is en je nieuwe nog moet komen !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of je rookt gewoon een avond niet :welcome: ?

 

Wablieft? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mjah die geeft het snel op hé :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou toch noch proberen naar de shop te rijden/liften/stappen...... zo nodig zelfs kruipen :( Tegen da uwe joint gerolt is me al uw restjes zit je al lang in de shop met een lekker jointje in u hand :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker een belg? Of ben je gewoon dom? Er staat toch in de titel En de coffeeshops zijn dicht....

 

 

 

 

Schaapie

 

 

 

 

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Schaap : Zeer slimme opmerking!

 

Ja mensen, niemand nog een andere manier?

 

ik heb nog 1 manier gevonden> iedere keer als je wat koopt, een klein topje opzij leggen en niet aankomen :o en als je dat een paar keer doet heb je al een lekker zakje bij elkaar voor wietloze momenten te vullen :D :(

 

Boks

:D

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Zwerf wat rond in de stad

2) Zoek donkere plekken of wat Marokanen

3) Vraag ze of ze wat verkopen en geef desnoods teveel

4) smoke se :lol: :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik probeer altijd genoeg bij te hebben, koop altijd direct 50gr, en nu met de vakantie 75gr gekocht, en heb nog een 30gr van men vorige 50gr over, + nog wat overblijfselen van vorige wietjes, heb dus ongeveer 120gr hier liggen, vanaf ik een 10-15gr over heb koop ik terug 50gr, and so on..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of ik het bewust doe maar elke keer als ik er eentje blow laat ik altijd nog net een sticky over , ..

als ik dan zonder zit vind ik altijd wel een sticky of 3 terug

blowen maar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Af en toe zit ik wel zonder, tis jammer dan, dan meestal een sigaretje en maar slapen :smoke Maar gelukkig komt het zelden voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook gewoon iets gaan doen met vrienden en 9 op de 10 (bij mij toch) heeft iemand wel wiet en kan je meeroken of misschien een jointje kopen. ;)

 

of de locale dealers, maar dan zal je waarschijnlijk teveel betalen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

naar goes rijden!!! ,,,high-life is tot 12 uur open

meestal ga je daarna gelijk naar het high-life cafe

om een dikke te roke en wat te eten of te drinken

bij ons zijn ze om 8 uur al dicht ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

optie #3 :wacko:

Ik draai altijd boven het bakje waar ik mn wiet ook in bewaar (en vervoer)

en als mn voorraadje op is heb ik altijd nog wel 2 joints over voor schralere tijden.

 

Maar tegenwoordig ga ik gewoon wat vaker naar de shop zodat dit me niet overkomt, meestal haal ik al bij als de vorige stash nog niet op is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik geen wiet heb en mn leverancier is er niet dan loop ik gewoon naar buiten en kom vanzelf wel een paar vrienden tegen van wie ik een klare joint kan kopen :dope: En met een klein beetje geluk kan ik altijd nog gratis meeblowen van een vriend :P Dan kom ik de dag wel door. Natuurlijk is het fijner om zelf te hebben maar helaas gaat dat niet altijd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verstop als ik super stoned ben altijd ergens een zakje. En als alles op is is dit de emergency stash... En eerst lekker zoeken :P

En anders naar de Mississipi die is toch bijna altijd open...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op het moment dat ik geen wiet heb en zó erg verlang naar een joint, realiseer ik me dat het richting een verslaving gaat. Dat is voldoende reden om maar even niet te blowen. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig zit je hier nooit zonder wiet ;)

Coffeeshop witte de with is bijvoorbeeld elke dag om 07:00 open en om 02:00 dicht, en tja van 02:00 tot 07:00 slaap ik meestal, en anders zorgen we wel dat we genoeg hebben om zeker de nacht door te komen, en anders kunnen we altijd nog de locale nachtdealers gaan bellen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op het moment dat ik geen wiet heb en zó erg verlang naar een joint, realiseer ik me dat het richting een verslaving gaat. Dat is voldoende reden om maar even niet te blowen. ;)

 

Inderdaad. Mensen die geen paar dagen zonder wiet kunnen of er alles aan doen om toch maar een joint te vinden moeten eens even goed nadenken over hoe ze bezig zijn vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...