Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
djonko88

Hoe Was Jouw Eerste Keer Blowen?

Recommended Posts

Hier dus een topic waar je in kan posten hoe jouw eerste keer was.

Graag duidelijke uitleg.

 

Mijn eerste keer:

Ik was met vrienden op vakantie, en hun blowden allemaal al best wel lang.

En toen boden ze mij aan. ik had zoiets van nee, straks word ik een junkie ofzo. ( :verrygood )

Maar toen zeiden ze tegen mij: "Aah kom op, gewoon beetje lol maken, toch?".

Nouja, 1 keer kon toch geen kwaad.

Omdat hun ook al wat langer blowden, hadden ze al wat meer wiet in een joint dan eigenlijk goed is voor een eerste keer.

Zij hadden alle 4 een joint gedraaid en ik ging dus wat bietsen van hun.

Na een aantal trekjes voelde ik hem nog niet, dus ik ging maar door.

En uiteindelijk voelde ik hem.

Eerst best wel relaxt, we hadden allemaal een lachkick.

Maar na een tijdje, ik zakte door mijn benen, ging op de grond zitten, me spieren verslapten dus ik kon nauwelijks opstaan, en werd nogal misselijk.

Dat gevoel is pas weggegaan toen ik de volgende ochtend wakker werd.

 

Maar de keren daarna waren wel vet relaxt, zonder dat klotegevoel :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had met enkele vrienden (ervaren blowers) afgesproken om eens te blowen. We waren van plan om het door de waterpijp te roken en terwijl iemand de pijp "prepareerde" rookten we al een jointje om op te warmen. Omdat het mijn eerste keer was, was ik nog niet te happig op het hele gebeuren, en durfde dus enkel minitrekjes te nemen. Toen het jointje op was, voelde ik er niet echt veel van en ik dacht: "Ik zie niet in wat iedereen er zo leuk aan vindt.". :lol:

Toen was het tijd voor het echte werk: de waterpijp. Ik zag de jongens voor mij secondenlang hun hele longen volzuigen met de witte rook alsof het niets was. Het is dan ook normaal dat ik het een beetje onderschatte :verrygood . Toen het mijn beurt was, bleef ik trekken omdat ik dacht dat ik het kommetje volledig leeg moest zuigen in 1 keer. De eerste seconden voelde ik niets, tot ik op een gegeven moment het gevoel had dat ze 1000 naalden in mijn longen prikten. Natuurlijke hoestte ik alles uit. Op dat moment werd alles een beetje wazig en werd ik misselijk :specool . Gelukkig ging dit snel over, en na een kwartiertje begon ik te beseffen hoe high ik wel was.

De rest van de namiddag liep ik constant te genieten van alles wat ik hoorde, zag, rook en proefde. Een eerste keer om nooit meer te vergeten! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn echte eerste keer heb ik gewoon niets gevoeld.

een half jaar later wou ik het nog eens proberen een klasgenoot bood de mogelijkheid hij toonde mij smorgens een brillendoos waarin 2 stronken zaten

we hebben de eerste opgepaft waarna ik niets voelde heb ik gevraagd of we de andre ook gingen doen hadde we die ook opgepaft droke keel enkele keren overgegeven....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was meteen de 1ste keer dat ik ook shag rookte.

Het was meteen een blunt bij oude vriend van me waardoor

ik hem zo erg spacede tot ik moest overgeven :welcome:

Toen ben ik blijven smoken, en overgestapt op sigaretten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste paar keren niet zoveel gesmoort, er was gewoon nooit veel, en voelde dus ook niet echt iets.

 

Tot ik eens met mn vrienden naar 'het fort' (een fort met een bos eromheen) ging met 10g ofzo. Ik had toen redelijk veel gesmoort, maar voelde niet direkt iets plaatsbaar. Tot een van men vrienden opeens verschrikkelijk onnozel begon te doen, en ik echt keihard te lachen. Ik lachte zo hard dat ik totaal het besef van tijd en ruimte verloor, en toen ik stopte met lachen was het zeker een half uur later, en stond ik 20meter van de plaats waar ik dacht te staan. Gelukkig waren er geen nuchtere mensen in de buurt om me vreemd aan te kijken :)

 

Vanaf toen wist ik dat ik er nooit mee ging stoppen.

:welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerste keer was slecht en maak het nu soms nog mee

hart die heel snel gaat verschrikkelijk hard doorzakken beetje paranoia worden als je slikt doet het ook verschrikkelijk raar geluid kwam anders aan

maar heb wel 2 zotte lachkicks gekregen:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou mijn eerste keer was toen ik 15 was geloof ik, samen met mijn oudere broer en een vriend van hem. we hadden een zelfgemaakte waterpijp. Die werkte trouwens perfect. We gingen ergens aan het water zitten, het was erg benauwd en het werd al donker. Dus wij daar gaan zitten we hadden in totaal 4 gram, Mijn broer deed vaker blowen en zijn maat ook. Hij dus flink veel wiet erin. ''oke en nu flink inhaleren'' eerst lukte het niet zoe goed, maar na een tijdje ging het wel.

Eerst dacht ik '' nou is dit alles?? '' en mijn broer zei sta eens op en kijk eens naar die mugen die daar vliegen. Dus ik opstaan super stoer stond ik daar te kijken terwijl ik vet moest lachen enzo maar ik kon niet meer fatsoenlijk op mijn benen staan....

 

Nou iig ik nog een paar flinke teugen, zeker chill. Ik had echt te veel gehad. Maar toen ging ik liggen :D ik voelde me echt zwaar klote ik wilde niet meer opstaan. Super misselijk. Ik dach boh nee dit echt nooit meer. ( week later zat ik er weer aan ) maar het was wel relax om eens te doen. Nu doe ik eigenlijk niet meer veel af entoe thuis of voor het stappen.

 

Heb nu zelf wat PW's staan, ben nog een beginner :doctor:

 

Grt Shiva :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste keer..

 

 

Ik zat in het 4de middelbaar... ik kwam al geruime tijd in contact met cannabis(sinds het 2de middelbaar ofzo) door het feit dat mijn neef en zijn vrienden vaak een jointje rookten.. en ik trok vaak met hen op, maar ik had nooit echt zelf "zin" gehad om het te proberen, ze zetten me ook niet onder druk ofzo.

 

Maar toen ik dus in het 4de middelbaar zat, ging ik naar een feestje bij iemand thuis, en daar werd gesmoort, toen ik totaal bezopen was heb ik dan enkele keren getrokken van een joint, ik was totaal van de kaart, maar dat kwam vooral door de alcohol, ik heb niet egt veel gevoeld van de wiet.

 

Alleszins, de volgende keer dat ik met mijn neef optrok heb ik direct gezegt van "dude, pass that dutch" en die keer voelde ik de eerste keer de heerlijke effecten van cannabis.. sindsdien ben ik het blijven doen. En we zijn nu tog al een aantal jaren later hoor :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...