Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

keesthemad

Μεγαλομανια!

Recommended Posts

Hallo beste mensen,

 

Eerst zal ik even wat duidelijkheid scheppen over de roots van dit plantje... De Megalomania is tot stand gekomen toen ik een érg mooie KF dame van sannie, kleurloos maar met korte bloeiperiode kruiste met een lowryder man. Mijn doel hiervan is nooit geweest om een autoflowering plantje te creëeren maar wel een plantje dat het weer van buiten goed aan kan. De plant is in ieder geval een heel sterk plantje, kan vele verschillende omgevingen prima aan. Buiten heeft de groeiperiode al bewezen dat het een erg sterke plant is. Ert heeft ondanks enkele kleine fouten nog een prima resultaat behaald!

 

Naam: Μεγαλομανια, (megalomania, megalomanie: Grootheidswaan)

Soort: 30% Indica, 40% Sativa, 30% Ruderalis (en een beetje van kees)

Bloeitijd: 9-10 weken

Groei: Sativa achtig, wil de lucht in, vormt 1 main bud met enkele zijtakken waaraan ook nog lekkere buds groeien

Hoogte: Redelijke groeier

Gezondheid: Een érg sterk plantje, welke vele mishandeling zonder pardon ondergaat en het daarbij wint van reeds bewezen genetica

Smaak: Kruidig/Fruitig

Geur: Onbekend plezant aroma, Fruitig/petrol

Effect: Geweldig, Psychoactief gedeelte van de Ruderalis, de klap op het lichaam van de Indica en de actieve high van de Sativa kant... Een perfecte mix van alles als je het aan mij vraagt!

 

Vandaag kreeg ik een pakketje!

 

Dit pakketje was van onze beste man Ert! Deze man heeft mijn kruising gekweekt, en naar eigen zeggen was dit een succes. Een deel van het resultaat heb ik hier liggen, en ondanks het feit dat Ert niet kan knippen (haha) ziet het er toch heel goed uit! Heel erg lekker... De geur die er af komt ken ik nog niet écht... Het heeft wat sativa-stank gemengd met een onbekend aroma... Dus in zo verre kan ik het niet beschrijven... Eerst zal ik de picspam eens doen...

 

Dit is het dan! Het eerste beetje Mega dat ik in m'n handen krijg !

med_gallery_9137_5360_225819.jpg

 

M'n ipod is een graag geziene gast in bud-shots, zeker als de buds zo groot zijn... Heb ik nou een zwaard nodig om dit passend te maken voor in de verdamper ? EVERT!!! Waar blijft die MAGNUM kop!

med_gallery_9137_5360_1063289.jpg

 

Dit kan bijna niet slecht zijn hé ?

med_gallery_9137_5360_878833.jpg

 

Formaatje tennisbal ?

med_gallery_9137_5360_809212.jpg

 

Hmmm... Lekker!

med_gallery_9137_5360_1595649.jpg

 

Zelfs de kleine topjes zien er lekker uit!

med_gallery_9137_5360_1634783.jpg

 

 

 

 

 

 

 

En nee, kleine vingers heb ik ook niet, gewoon doorsnee...

med_gallery_9137_5360_132614.jpg

 

Echt waar Ert, als je een lekker wijf was geweest had ik je direct op je bek gepakt! Dit had je niet hoeven doen... Maar echt super bedankt! Beter had je niet kunnen doen! Ik ben nog lang niet jarig... Maar voel me nu verschrikkelijk jarig... BEDANKT!

 

Een Dampreport komt er zo aan, het topje ligt al klaar!

 

Vriendelijke groetjes,

 

Keesthemad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ,,,looks great!!

MEGA

Wat is het?? :verrygood

 

cheerio,

Hupla

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zo zo KTM,

 

je kan als eerste van je eigen breed proeven. ik ben vol

ongeduld aan het wachten wat hij doet in je VAPO.

de mijne(mega) moet nog wel even, ze is nog steeds wit

 

 

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

Ziet er lekker uit! Steeds leuk zulke vette sampels van een eige brouwsel maareuum wat was de achtergrond van die mega, welke ouders ? :verrygood

 

laat het smaken.

 

mazzel :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om even een korte beschrijving te geven. De Mega toppen zijn redelijk zwaar, lekker compact en plakken goed. De smaak zelf is bijna bedwelmend... Één dampie en ik voel al wat... Nou dat zegt wat. Dit spul is nu al officieel lekker...

 

Het smaakt een beetje zoetig, en de high is écht een moker, hij is overal, en ik moet nu toch écht even wennen aan het effect... Ondertussen damp ik lekker door en bemerk dat de smaak zoeter wordt, bij het eerste dampie voelde het nog kruidig/diesel achtig aan, maar het is nu overgegaan in een lekker zoet smaakje!

 

Warme tintelingen omklemmen m'n gevoel. Ik zie alles uit een ander, bijzonder interessant perspectief en realiseer me weer waarom dit zo'n mooi spul is... Je kunt de grillen van de wereld ervaren zonder er hopeloos woest van te worden... Ik zit er lekker bij en luister een lekker muziekje. Ik kijk even naar de verdamper en twijfel over een 4e dampie... Ik denk nog eens goed na, en neem er gewoon nog maar één.

 

KIJK nu weet ik het zeker, deze wiet is mijn wiet, dit is mijn kruising, mijn heilige soortje... Dit is DENKWIET! Ik ben na 4 dampjes lekker aan het denken, en dat is wat ik altijd fijn vind, denken. Van denken blijf je jong...

 

De wiet proeft nu alsof er een citroen over m'n tong wordt uitgeknepen...

 

Deze wiet is erg fijn, maar misschien wel een beetje érg sterk, ik heb een heel klein topje gepakt en ben nu op ongeveer een kwart van wat ik er reëel gezien vanaf kan dampen (zonder over te gaan in smakeloze wiet) en ik zit lekker aan m'n tax, nu kan ik nog lekker actief zijn.

 

Beste mensen, dit is lekkere wiet! Lekker high!

 

Oké, wiet verkruimeld... Het eerste dampje... De smaak kan ik nog niet thuis brengen, maar erg plezierig. De damp zit in m'n longen en wil daar nog even blijven... Ondertussen wordt alles wat waziger, maar ook zoveel duidelijker, gewoon erg fijn! Supersoortje!

 

med_gallery_9137_4875_511165.jpg

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb even een soortbeschrijving er bij geplakt in het bovenste bericht!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Any Time Blauwezand... Ik zal eens kijken of ik vanavond een Damp-in kan houden... Komt wellicht nog bezoek hier!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aight :specool Mooie beschrijving Keesie! Ik krijg nu al BAR veel zin in het najaar! Wanneer ik hopelijk ook Megalomania zal oogsten!

 

KIJK nu weet ik het zeker, deze wiet is mijn wiet, dit is mijn kruising, mijn heilige soortje... Dit is DENKWIET!
Ik denk dat dit ook wel een wietje voor mij is.. :verrygood Ik ga deze ook wel leuk vinden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil nog 1 ding kwijt:

 

Ert, Verschrikkelijk bedankt!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn een paar sappige topjes die ertje daar heeft gekweekt.. klinkt allemaal erg goed, die wil ik wel eens proeven :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik word Leip hier.

Mijn profiel is echt klote op het moment. Krijg geen pm,s en de rest niet.

 

 

 

Kees het is je gegund.

 

Het was een zeer makkelijke plant om te draaien. Ook weet ik al dat de wiet zo fucking sterk is, dat de prijs heel lekker ligt.

 

Laat het je smaken, gr ertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echte lachwiet, Treelover En Ik hadden net al een lekkere lachkick... En nu weer geloof ik...

 

Kees. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is mooi om te weten kees.

Nu heb ik een idee wat het soortje doet, thanx man.

 

Groeten citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit er als ik het goed begrijp autoflower in verborgen? Dat zou er dus nog een keer uit kunnen komen met kruisingen. Wellicht toch nog een autofowerende Megaloryder in de toekomst.

 

Gefeliciteerd, en geniet ervan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vooralsnog ben ik mij er niet van bewust dat er autoflowering in zit. Wel tonen ze vrij snel geslacht. Als ze wel autoflowering zijn, dan zijn ze geweldig though... Wat een wiet... Wie vanmorgen op de chat was had het effect kunnen zien...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefelicteerd met je fantastische soortje (ik weet het, late reactie)! Ga je hem nog verder inkruizen met kf?

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neen, ik ga niet inkruisen. Althans, ik was het nog niet van plan!

 

Ik heb nu 1 oogst die klaar is, en een x aantal testers waar de planten buiten vertoeven, ook heb ik er zelf 8 buiten staan.

 

Ik ga eens kijken wat dit doet en als het dan goed gaat dan maak ik de F2 met geselecteerde planten uit de F1, je laat je opa toch ook niet met je dochter ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je die dan kriust zo ik ze wel weer een gooi willen geven.

Als deze kneus er wat van kan maken moet iedereen het lukken :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om even een indruk te geven van het soortje post ik alle foto's die ik van de verschillende testers in m'n handen gedrukt krijg hier eens bij elkaar!

 

Graaf Vaag:

gallery_9137_5360_649333.jpg

 

gallery_9137_5360_271131.jpg

 

gallery_9137_5360_988165.jpg

 

Ik zal de andere testers ook eens aansporen!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er blijkt toch iets van autoflowering aanwezig... Ik keek eens door het album van Blackbut en vond:

 

Deze foto...

gallery_15098_4992_2483062.jpg

 

En deze foto...

gallery_15098_4992_906213.jpg

 

Helaas is dit lid niet 24/7 op het forum en nu resteert mij dus de vraag wanneer is de bloei er in geschoten en is dat bij alle planten tegelijk gebeurd ?

 

De foto's dateren van mei... Dus ik vraag mij hier het een en ander af, ik heb namelijk tot nu toe alleen voorbloei geconstateerd bij de testers waar ik wel eens thuis kom... Hier zijn de planten tegen de meter aan an gaan pijlsnel de lucht in, weinig strek though.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo KTM,

 

heb men foto's net gezien. Van de 4 die ik gezaaid had waren er 2 vrouwtjes

die 2 heb ik buiten gezet. de 1e foto is de geene die bijna geen autoflowering

tekenen had. de 2e foto is wel helemaal auto en heb ik vandaag afgedaan

omdat er een beetje butrot in zat. foto in men galerij vriend

geur is super en de schaar kleefde hard. ze hangd nu te drogen

heb je vragen pm me maar, normaal ben ik wel alle dagen online(ziekte)

 

 

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel grammetjes denk je er vanaf te halen ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zo veel, als het gedroogd 10 gr is ben ik blij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor een autoflowering plantje best veel haha...

 

Hier wat foto's van Da Dende...

 

med_gallery_8789_5486_111467.jpg

 

Je kan dan misschien indica fan zijn... Maar zeg nou eerlijk, zoals een echte wietplant betaamt, dat kan maar één uiterlijk hebben... Aanschouwt en zedert...

gallery_8789_5486_103356.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...