Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ert

Weer Een Testje, Met Nlx

Recommended Posts

Hier dus ook al problemen met de PB's op Wietforum ik stuur ze maar ze worden niet ontvangen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ert,

 

ziet er mooi uit die bak zo.

 

Over je pm.

 

Staat het goed bij je

 

- Instellingen

- Forum Instellingen (links onderin)

- Persoonlijke berichten uitschakelen - nee (in jouw geval misschien ja)

 

Ken ook vanuit je postvak en dan board instellingen kiezen, heb ie dezelfde opties.

 

Vond het ook al irritant een tijdje dat je pm het niet deed, moet weer gaan werken hoor.

 

Groetjes,

 

R

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker zie ik ertus

 

bakkie ga je veel opbrengen ,succes

 

iri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie opzet ben benieuwt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jik weet het ook niet hoor.

Zit niet nou zo lang dat ik de instellingen wel weetmaar niks lukt nog.

 

 

Ja het bakkie :verrygood

 

Daar ben ik ook wel blij mee he.

Das een groet katte bak.

 

Iri

HTC thanx voor je repley.

 

Ries wat een gemene opmerking van MIJN bakkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt niet uit van wie die bak is, maar het is wel een mooie :verrygood :specool

Staan der mooi bij die dames ert :whistling :lol:

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Héé Ries...etter-BAK die je bent.. :verrygood

Ben al aan het kwijlen als ik een bak zie, zo erg is het.

Ik beloof het, volgende ronde een bak onder m'n dak... ik wil niet onder doen van jullie.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk daar heeeft riesje weer een puntje he.

Ik ga er wel bij zitten ries als ze het er over hebben. Word toch weer tijd om ff een bakkie daar te doen. Miss kan ik dan gelijk de honden van de buurman STELEN. Sheeld een hoop gezeik en poen :welcome: \

 

Maar nu.

 

Gister is het klokkie om gegaan.

Dus ik gaan we kijken wat er gebeurt tijden het euhhhhh nagroeien??? Weet ik hoe het heet.

Ik heb ze gister een douch van 10L op hun harsens gegeven met de gieter met daar in Phitamin. Denk dat ze het wel fijn vonden want ze staan er fier bij en ik ben ook blij :) dus dat vald weer mee.

 

Ben nou al geil van m,n bakkie, want ooh ooh ooh, zelfs de LV blijft hoger tijdens het groeien.

 

Nou wie wil kijkt ff en geeft maar een reactie. Nog een ding. Ik kan nog steeds geen foto,s plaatsen met dit profiel, ondanks dat alles is gereset(`zelfs m,n PC is geformateerd) dus hierna word ert ERTJE mocht het niet gaan werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo Ert, ziet er weer fun uit bij jouw.

Altijd gezellig in je topics, lijkt wel beetje op een stamkroeg, ow ik neem er ook bakje koffie en dikke :welcome: bij hoor.

 

Denk zelf men tentje hier op te zetten camp.gif groen en goed weer verzekerd.

 

In elk geval veel succes weer gewenst.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben nou al geil van m,n bakkie, want ooh ooh ooh, zelfs de LV blijft hoger tijdens het groeien.

 

 

Sjesoes , ert!! Als je van alle bakkies hier op het forum geil word , heb je hele dag door een stramme kabouter in je broek hangen zeker??? :)

Ziet er wel goed uit daar!!!! :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

DLS

Ik hoef niet zo,n standaard topiccie. Vid het wel leuk om tegen alles in te gaan en dat kroeg leven bevald me ook wel ;)

 

Dus zet die tent maar op, ik denk dat je hem nog wel hebt staan van pinkpop :welcome:

 

Gr ert

 

Riesje.

Met mijn kabouter is niks mis.

Die gaat op commando staan en af.

Al is dat met de korte rokjes wel eens moeillijk.

Maar ff een knijpie in je eikel , en dan word ie weer zacht :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben we het nou over Ert z'n ertje ??? :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me ook wel eens leuk om over me PLANTJES te praten.

 

Maar voor een bierbommetje ben ik ook wel is :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er strak uit die bak, ertie,.....mis het zooitje ongeregeld aan potten wel :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben nou al geil van m,n bakkie, want ooh ooh ooh, zelfs de LV blijft hoger tijdens het groeien.

hehe da's overal momenteel ert, bij mij is het >64% terwijl ik hem juist omlaag wil hebben!

 

Wel een tip voor een fijn apparaat wat ik tegenkwam voor wèhnig, anders dan een vernevelaar: grotere capaciteit en een stuk goedkoper ook nog. Let niet op de beschrijving want die klopt niet, dit is een waterverdamper die daardoor koelt. Ook lekker wel in de zomer, want je begint wel aan de vooravond van een warme tijd met je kweek. Dit koelt de lucht 7 graden ongeveer (bij 50% lv, hoge stand)

 

Verdampt 4,5 liter water in 6-12 uur (afhankelijk van instelling) en koelt daarbij ook nog. Datasheet Daar ga ik zelf niet meer voor klooien met een krat, ventilator en filterpapier :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke site trouwens :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ert

het is weer eens erg druk in jouw topic :lol: maar gelukkig wel op een hoog niveau :huh:

hahaha maar ff zonder flauwekul ;) ben blij dat jij nu ook een aardebakkie hebt staan :welcome: en ik durf best te zeggen dat het er niet verkeerd uitziet :)

 

p.s ik kon jou ook geen PM's meer sturen (dacht dat je me geblokt had :) )

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk daar heeeft riesje weer een puntje he.

Ik ga er wel bij zitten ries als ze het er over hebben. Word toch weer tijd om ff een bakkie daar te doen. Miss kan ik dan gelijk de honden van de buurman STELEN. Sheeld een hoop gezeik en poen :) \

Daar wil jij niet tussen zitten, en ik ook niet want dan mag ik niet terug slaan hè.. :welcome:

Hoe ist trouwens met je rug want ik ga niet sjouwen, die honden wegen nu al zo'n 80kg per stuk...maar het bakkie staat klaar hoor.. ;)

 

In jou bakkie gaat het weer zoals vanouds.. die lv is nu toch nog niet zo erg, als het over een paar weken maar zakt toch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whappie.

 

Ja dat dingetje ziet er gelikt uit he. Maar is toch een ontvochtiger en geen bevochtiger :welcome:

 

Gezelligheid moet je kreeeren KFK, en domme fouten maken wil ook wel eens helpen :)

 

Daar hebben we de leukste grappen vandaan.

 

Lijkt me wel wat Nozem die honden.

Heb er nu ook al een hoor, word iets kleiner maar das wel goed voor de groene tank he anders past ie niet. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...