Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Maximus

Buitenkweek Nlx Mango

Recommended Posts

hey ga je mee een nepal black temple balls hasj joint gemixt met amnesia roken? hahaha idd een belachelijk lange naam, maar goed dat hij je maar heeft mogen smaken Max!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er uit als een mooi plantje, is het een indica of een sativa?

 

Oohway

Share this post


Link to post
Share on other sites

overwegend indica :D dat kan je zien aan de dikke bladeren, indica heeft dunne vingers ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ,

 

leuk om te zien dat ik niet de enige single kweker ben ;) ( dat ik maar 1 plant heb )

je doet wel iets meer met je plant dan ik zo te zien ,ik laat me plant lekker zijn gangetje gaan en

geen rare dingen zoals buigen enzo :D

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oy Max!

 

Hoho kijk es aan ondanks black balls toch aan de slag geweest :D Durven ook, schoon schoon. Je buigt de zijtakken zie ik, ik dacht dat er ook zijn die het met de hele plant doen (is allicht wat geforceerder) - heb je dat overwogen?

 

Nu, als dat zo'n resultaten geeft...mmmmh

 

En ja hier zit nog een single kweker dus Men Overwege Alles - zoals jij het gedaan hebt, vind ik wel uhmm retestrak ;)

 

slu

bgc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ E500

 

ja ik dacht ook in het begin van, ik laat mn plantje lekker zn gang gaan, maar buigen is echt niet zo n extreem moeilijke handeling ofzo. het duurt 10 min en heeft geeft gewoon een vollere plant, die ten eerste mooier is, en ten tweede meer wiet geeft ;) 2 voordelen :D

 

als je kijkt ergens bij de 2de of 3de pagina ofz kan je een foto zien van een maat van mij die zn planten ook had gebogen, wat een verschil.

 

@ graskoe

 

ja kvond het toch wat vreemd om die takken zo te buigen maar dat gaat wel, gewoon zeker niet forceren! en er zijn mensen die hun hele plant buigen maar ik zag niet goed hoe ik dit zou doen en ik vind het ook niet echt zo fijn om te zien.. misschien dat je er wat meer wiet vanaf haalt maar goed.. hij is nu ook al te groot en minder flexibel als vroeger om zo gewoon helemaal naar de grond te trekken, dan zou die afbreken.. dus ik laat het nu zo.

 

ik zie ze volgende week pas terug, ben benieuwd!

 

max

Share this post


Link to post
Share on other sites
overwegend indica :) dat kan je zien aan de dikke bladeren, indica heeft dunne vingers ;)

 

Indica heeft juist dikke vingers, sativa vaak dunnere. groeten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist! er moet sativa staan ipv indica bij dat laatste.

 

overwegend indica, dat kan je zien aan de dikke bladeren, sativa heeft dunne vingers

 

effe verward..

Share this post


Link to post
Share on other sites

sure hope so

 

volgende week update, kan ni wachten om ze binnen een week te zien. ik verwacht veel van dat buigen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knappe dame heeft u daar.

Ga je deze verduisteren of ga je mother nature gewoon laten doen ?

 

Mvg ,

 

Stoned vl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ stoned

 

ik was van plan ze te gaan verduisteren maar door vakanties die nogal dicht op elkaar volgen gaat dit onmogelijk zijn. ik ga dus hopen op een deftig najaar en ze natuurlijk laten afbloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

high all

 

UPDATE:

 

het buigen heeft zijn effect niet gemist, er zijn nog wat open plekjes maar die zullen ook wel snel volgroeien.

 

wel had ik iets vreemds opgemerkt, ik zag ergens een zaadzakje hangen, ik dacht wtf is dit? ik duw erop en het is leeg, ik heb het er dan maar afgetrokken. ik heb verder gezocht en kan nergens meer zo'n zaadzakje vinden.. wat betekent dit?

 

med_gallery_17189_5175_203661.jpg

 

med_gallery_17189_5175_707510.jpg

 

med_gallery_17189_5175_3060284.jpg

 

med_gallery_17189_5175_1116544.jpg

 

med_gallery_17189_5175_3028374.jpg

 

heb er effe een stoel naast gezet om effe de grootte aan te kunnen tonen.. ze is iets hoger als de stoel, dat zie je niet op de foto

 

med_gallery_17189_5175_2444817.jpg

 

med_gallery_17189_5175_453125.jpg

 

med_gallery_17189_5175_2865333.jpg

 

med_gallery_17189_5175_1470912.jpg

 

med_gallery_17189_5175_751496.jpg

 

vergelijkingkje: 1 week verschil

 

med_gallery_17189_5175_231194.jpg

 

med_gallery_17189_5175_203661.jpg

 

dat was het dan, het is wel heel winderig vandaag en grijs dus de foto's zijn niet echt mooi maar zo zie je toch al de vooruitgang.

 

als iemand nog iets weet over dat zaadzakje.. vind het in ieder geval niet chill

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat een erg mooi kerstboompje worden Max! Stel nou dat de zijtoppen erg zwaar worden, verbind je dan de takken terug aan de stam?

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij bedoelt de zijtakken vastmaken met bindmateriaal aan de stam zodat ze niet afbreken door het gewicht van de buds.

Ik zou gewoon wat bamboestokken in de pot steken als de zijtakken door zouden zakken en ze hiermee ondersteunen.

Die zaaddoos zal voorbloei geweest zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat ging ik dus sowiso doen want nu dat die takken eerst bijna horizontaal lopen gaan die doorknakken als die buds veel beginnen te wegen. maar daar heb ik nog wel effe tijd voor om na te denken hoe ik dit precies ga doen..

 

ook heb ik al effe nagedacht voor een plek om de buds te drogen.. ik had gedacht aan de kelder maar daar gaat het licht soms aan enz dus dat is niet ideaal.. mn kamer is ook niet echt goed want de geur is naar het schijnt doorheen het hele huis te ruiken. hier heb ik dus nog een probleempje ;)

 

heb nog wat foto's bij de update bijgezet.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Max

 

Dit werkt ook goed om te ondersteunen dit zijn haringen ongeveer 55 cm lang kan je ver in de grond steken en dan om de stam ;)

Je kan ze ook zelf maken, de stammen waaien er ook niet uit

med_gallery_12937_5420_307435.jpg

med_gallery_12937_5420_275816.jpg

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo dat is wel handig!! is die lus vanboven dan een beetje buigbaar zodat je het rond de stengel kan plooien? anders zie ik niet hoe je dat rond je stengel krijgt..

 

waar koop je dat? in een gewone kampeerwinkel ofz? ik zou het ook kunnen gebruiken voor het buigen zelf want nu is het met elastiek en ik ging dat nog veranderen maar wist nog niet goed hoe.. maar dit zou dus een oplossing kunnen zijn. ;)

 

thanks :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ max

 

Ik heb deze bij een konijnen ren gekregen het zijn eigenlijk haringen.

Ze zijn wel sterk je kan met een tang het uiteinde ietsjes verder open buigen en dan kan de stam er makkelijk door (de diameter van de cirkels is 2,5 cm)

Je kan bij een camping winkel kijken anders zou je ze zelf moeten maken ( ze zijn 3 mm dik) het is de moeite waard omdat ze echt werken je kan ze diep in de grond steken de stammen zullen niet breken door het gewicht van de toppen ( perfect) en als je ze zelf maak kan je ze nog langer maken.

Draadeinde in een bouwmarkt zou ik niet nemen omdat dan de stam doorslijt van het heen en weer schuren moet glad zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo bazooka

 

ik dacht is na en herinnerde mij opeens dat ik in de kelder nog zo'n dingen had. ze zijn van een caviakooi voor buiten op te maken en het zijn ook staven van een metertje ongeveer met een lus op het einde.

 

ik heb ze dus de grond in gestoken en in de lus mn takken gestoken.. ik heb ze nu ook nog wat verder gebogen, ja ik bedoel niet nog meer naar beneden buigen ofz maar de uiteinden richtten zich al terug naar boven en ik heb nu dus de uiteinden terug horizontaal gezet. zo win ik weer 20 cm in breedte aan elke kant en is er nog meer plek voor scheuten om te groeien ;)

 

wel klote nu want nu lijkt het weer of ik niets ben vooruitgekomen omdat ik ze dus opnieuw wat verder heb gebogen.

 

wat ik ook heb gezien is dat één tak een scheurtje heeft waar ze aan de stam zit. aan de bovenkant.. het is klein maar ik vertrouw het niet echt met de wind die hier nu waait ( boven 60km per uur)

 

mn plant wordt echt van de ene kant naar de andere geblazen, ocharme.. nja dat scheurtje, ik ga voorzichtig zijn en als het goed is geneest dat en komt er daar een bobbel waardoor het net sterker wordt dan ervoor. hoop ik

 

en chrisse, wadistje dreiri mec :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

fuuuuuuuuck

 

door een windstoot is een grote zijtak die ik had gebogen gescheurd waar ze aan de stam vastzit. ze hangt er nog wel goed aan, ze is niet doorgescheurd maar als ik het zo zou laten ligt ze straks op de grond.

 

ik heb dus met vanalles gezorgd dat de tak vast zit tegen de stam en dat de scheur dicht is en niet verder scheurt. ik hoop dat ze terug vastgroeid maar dat denk ik wel. de vraag is gewoon: hoelang gaat dit duren?

 

voor de rest alles goed met de plant, ze wordt groter met de minuut

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de tak vastgezet zodat de scheur dus niet kan vergroten en hoop dat ze zo terug zal vastgroeien.

 

hier zie je hoe ik het heb gemaakt.. beetje improvisatie but it 'll do the trick. die ene dichtst bij de stam heft nu niet maar dat is de emergency spalk voor als de andere in de grond zakken of weg worden geblazen of dergelijks.

 

med_gallery_17189_5175_2042350.jpg

 

hier zie je de scheur, ze begint bovenaan de oksel en loopt een stukje verder naar beneden onder de vertakking

 

med_gallery_17189_5175_1650698.jpg

 

een vreemd blaadje wat ik al bij een paar mensen heb gezien hier, ze heeft een extra blaadje in het midden.

 

med_gallery_17189_5175_577384.jpg

 

med_gallery_17189_5175_1449845.jpg

 

de gehele plant nu dat de grootste tak aan de rechterkant niet wordt gebogen. dit is wel een nadeel dat ik nu die tak niet kan buigen. kan ik dit nog doen nadat de plant is genezen of is dit af te raden?

 

med_gallery_17189_5175_2145926.jpg

 

 

dinsdag ben ik voor 2 weken naar hongarije en gaat mijn moeder er voor zorgen tot ik terug ben. laten we hopen dat de plant niet ineens iets vreemds krijgt waar mn moeder niets vanaf gaat weten en de plant dus niet kan helpen. ik heb gezegd dat ze gewoon 2 weken elke dag water moet geven en niet met voeding moet lopen kloten, dat gaat alleen maar voor problemen zorgen.

 

max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...