Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blommer

Blommers Winter Outdoor In Spanje.....update 12 februari nieuwe plannen!

Recommended Posts

Ha die Blommer,

 

Je planten zien er super uit hoor :smoke

Wel jammer van die zieke Big bang, zou je deze niet kunnen redden

door hem in de volle grond te zetten?

Ik hoop dat je hier meer gelukt mee hebt dan met je guerilla.

 

Succes ermee.

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen,

 

@la buena hierba.... bedankt man ik vind ze ook wel ok gaan ;) ik hoop dat ik er nog iets vanaf haal maar ik hep mn verwachtingen op nul gezet.

 

@wietvriend.....ik heb zelf 2 honden maar ik heb ze snachts boven en binnen slapen dus die horen niks hahaha en die kruiden sigaret in de tuin dat zal je tegen vallen hahaha het is hier stik heet!!!! laatste dagen alles boven de 35 graden vrijdag is het 43 graden geworden!!!! ik ben de hele dag op strand geweest en van rotsen afgesprongen voor iets anders was het te heet zelfs het zwembad was warm!!!!

 

@emilio.... hey gozer ben je er weer!!!?? haha gezellig hoor in mn topic. ja ik heb geprobeerd maar de pot is 72liter en de wrtels zitten er al hel diep in, ik heb het toevallig gister nog geprobeerd want het zag er niet al te best uit, maar het lukte echt niet zonder alle wortels te mollen wat ik al eens heb gedaan dorr hem uit de volle grond te trekken :smoke

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nou dan heeft ie mooi 2 speelkameraadjes haha enop die kruiden vinden we wel wat... :smoke

 

Dat is mij in ieder geval te fucking heet zeg pfiew.... Maar als je es wist hoe het hier is nu, hier is het tropisch warm, 30 graden en een klimaat alsof je in een vochtig bos in de tropen loopt..

Op de meter geen 40, maar het voelt als pffff.... Binnen bij ons wordt het dan ook zo 25-26 graden...

Daarnet ook, nog 26 graden en dikke druppels verse regen, lekker hoor.. 1 groot turks stoombad .. ;p

Onze hond is bijna altijd buiten trouwens! ;)

 

Succes daar man,

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen hier is blommer dan maar weer eens met een updateje.... de ko kushies staan in bloei en de ultra haze begint nu volgen mij, de onbekende plant in volle grond bloeit nog niet maar daar verwacht ik niet veel moois van, denk eerder dat ie gepikt word.... maar hier komen de fotos. ENJOY!

 

med_gallery_15253_4403_597347.jpg

med_gallery_15253_4403_480981.jpg

med_gallery_15253_4403_379542.jpg

dit is de onbekende plant

 

med_gallery_15253_4403_673770.jpg

med_gallery_15253_4403_319447.jpg

hier de ultra haze geffimd en getopt

 

med_gallery_15253_4403_645031.jpg

med_gallery_15253_4403_474665.jpg

de 3 ko kushies waarvan een goed in de bloei zit

 

med_gallery_15253_4403_536173.jpg

 

sorry voor onduidelijke fotos

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeey Blommer, dat is lang geleden. Alweer zonneschijn daar :dope:

Gaat goed he, je planten doen het uitstekend zo te zien.

Hier duikt bij menig buitenkweker al toprot op, kan ook niet anders met deze flutzomer, maar..... het word beter van het weekend hier in NL. ( zeggen ze :P )

Succes verder.

 

Grtz Lowryder :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Blommer,

 

Het ziet er allemaal puik uit hoor :P

Die ultra hazel is trouwens een mooi vol struikje geworden na het fimmen/toppen.

Wat heerlijk trouwens om te zien die zon :dope: hier zit die nog achter een dik pak wolken,

maar we mogen niet klagen want het is droog :D :P

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeeee Blommertje..... :D

 

Lekkere patio om een beetje te chillen in de zon.. :P

Je plantjes thuis zien er mooi gezond uit man,.....die gaan goed.

De ultra haze is ook een mooie struik geworden...heb je haar maar 1 keer getopt en 1 keer gefimd?

De kushies zijn idd niet echt groot geworden,maar aan de topjes te zien(die nog flink moeten groeien) gaat er wel rookwaar komen. :dope: ,dus dat zit wel goed.

Water is ook geen probleem nu..dat moet toch goed komen dan?

 

Groetjes Pukkels

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker man .. ik hoop (weet het haast wel zeker ) dat je comapctere wiet mag krijgen als hier ... hier zal alles flink fluffy zijn :P

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen,

 

leuk om alemaal positieve reacties te krijgen van alle bekenden :P

 

@WL.... ja het zonnetje schijnt hier al meer dan 3 maanden non-stop ik hoop eigenlijk wel stilletjes op wat regen voor de verandering, jammer van de toprot maar ik neem aan dat er toch een lekker rokertje aan overgehouden wordt, ik hoop het in iedergeval voor je, succes.

 

@emilio...bedankt man ik vind het ook wel een mooi plantje geworden, hij begint wel een beetje voeding uit de bladeren te trekken dus ik moet maar wat bloei voeding gaan kopen, jij ook succes nog met die mooie planten van je!

 

@pukkeltje...ja is wel een gezellige patio inderdaad, er wordt ook regelmatig met wat vrienden een paar flinke toeters onder de sterren aangestoken. volgende keer neem ik fotos met uitzicht op de tuin en zwembad dan zullen jullie pas jaloers zijn haha. de kushies die zijn inderdaad klein gebleven maar wel 100 procent vrouwelijk, ik denk dat ik deze bij sannie ga bestellen want ik vond hem wel heeeeeeeel lekker, de ultra haze is per ongeluk gefimd en daarna getopt. ik hoop dat alles goedkomt anders blijf ik maar wiet kopen :D

 

@masteryero.. leuk dat je ook weer op bezoek komt :dope: ik hoop ook op lekker harde buds, maar ik wacht eerst af want de regen gaat komen binnenkort en deze meid heeft 13 weken nodig om af te bloeien, dus er kan nog van alles mis gaan. trouwens ik weet nog dat jij van plan was om een mega guerrila te doen, hoe is dat gegaan?

 

idereen veel succes met jullie kweekjes ik hoop op mooi weer voor jullie!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou plan was goed geslaagd ... een xxxx aantal planten sotnden voor te groeien ... werd er regen- achtig terwijl die week zoveel beloofde ... werkte met hele kleine bekertjes maar zonder gaatjes :dope: :D daar verzopen de eerst xxx al :( en nog erger de slakken vonden het fantastisch ( dit was door luiigheid van mij, ik was het de eerste keer vergeten terwijl ik vorig jaar het slakken fenomeen ook al had !!! ik leer het ook nooit )

 

ach ja de boel werd overzichtelijker ik had er nog zat (eigenlijk te veel ) over MAAR TOEN !!!! K*T WEGENBOUWERZZZ alles weg echt alles was weg ... niets was er meer en als je is wist hoeveel daar stond :P

 

kratten, plantjes, aarde zakken ... echt lales was mooi weg gewerkt alleen als je er stond kon je dat zien ... waarschijnlijk hebben hun het gezien !!! gek genoeg nooit het dagblaadje hier gehaalt :D want het waren er nog al wat ( nog mazzel dat de helft weg was doro verdrinking en door slakken ;) ) ....

 

wat het dubbel zo spannend maakte was dat we bekertjes van een bepaalt merk gebruikte die niet veel voorkomen, verder zaten er vingerafdrukken op bij het vullen van de potjes ... die van mij en een andere vriend staan niet genoteerd ... een ander boefje stond al lang geregistreerd !!! dat was ff billenknijpen voor ons !!! maar niks verder mee gebeurd ...

 

daarna heb ik eerst maar een maandje sip vooruit zitten staren !!! me puf leek over te zijn ... totdat ik bloeiende zaadragende lowryder 1 plantjes zag die geoogst mochten wordne bij me maatje ik kreeg weer spirit ... en heb binnen een week een x aantal lowryder2 bij een maat op zijn land gezet ...deze staan nogsteeds maar gebruik ik allemaal voor lowryder2 zaden ... de beste 8 mannen zijn overgebleven ( 2 per pot ) deze zullen de rewst van de dames bevruchten ... en zo heb ik aan het einde een arsenaal aan lowryder2 zaden :P deze krijg ik hier en daar echt wel verpats voro het een en ander :D

 

mijn feminised ultra haze #2 is sinds vorige week verdomme omvergemaait door ene trekker van de boer die vond dat plantje vast niet zo leuk :P ach ja dit outdoor seizoen is/was vallen en opstaan voor mij !!! veel geleerd en op naar volgend jaar outdoor :)

 

greetzzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey masteryero

 

jammer man, mijn guerrilla is ook vreselijk gegaan maar ik heb nu al heeeeel erg veel zin in volgend jaar dus ik kan niet wachten dus ik ga het deze winter doen met lowryder 2 en purplepineberry...ik hoop dat het wat moois word

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen ik merkte vorige week dat mn plantje steeds lichter werd dus ik heb wat bloei voeding gegeven vandaag, maar ik merkte ook dat ze verbrande bladpuntjes had en de bladeren een tikkie naar beneden krullen dus ik wil graag wat advies als het nodig is....

 

med_gallery_15253_4403_432025.jpg

de hele plant ik heb alle dooie gele bladren eraf getrokken behalve een

 

med_gallery_15253_4403_541978.jpg

hier is goed te zien dat ze een beetje krullen

 

med_gallery_15253_4403_247245.jpg

 

med_gallery_15253_4403_308011.jpg

 

med_gallery_15253_4403_317049.jpg

het ziet er niet slecht uit hoor maar hij was toch wel iets mooier dan nu ;)

 

grtz blommer

 

sinds mijn outdoor seizoen zo slecht gaat en ik zo jaloers ben op al die mooie bomen die iedereen kweekt dacht ik ik ga jullie eens jaloers maken :(

 

med_gallery_15253_4403_72845.jpg

nog lekker warm om 6 uur

 

med_gallery_15253_4403_473289.jpg

med_gallery_15253_4403_452885.jpg

;)

 

best een leuk tuintje vind ik zelf :(

 

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) , je zit er goed bij ;) .

Alleen nu nog hopen dat je iets moois en lekkers van je planten af kunt halen want dat zou helemaal goed zijn daar.

Het gaat toch goed zo te zien, om die gele bladeren zou ik mijn eigen niet zo druk maken, dat hebben de meeste hier ook die buiten kweken. Is bij mij planten ook, ik zou wel opletten dat je ze niet te veel voeding geeft want dat zou ook een oorzaak kunnen hebben dat je bladeren wat omkrullen.

Succes verder.

 

Grtz Lowryder :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de helft van je tiun zou ik al tevreden zijn als ik er ook de zon bij krijg ;)

Staat ze niet te nat , overvoeding krullen de bladeren naar boven

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

/jealous mode on/ Daar zou ik nou nooooooooooooit wille nwonen, getsie! / jealous mode off/

 

Strakke hap blommer, en nog een lekker rokertje op komst ook!

 

Greetz,

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo mensen bedankt voor de reacties,

 

@WL.... ja ik denk dat ik in iedergeval wel wat rookbaars zal hebben van de ko kush, ik denk dat ik heel erg veel last zal hebben met toprot met de haze dorr het gebrek aan regen deze zomer, deze winter gaat het dus flink regenen denk ik maar gelukkig heb ik een afdakje.... ik heb vorige week voor de eerste keer voeding gegeven dus ik denk niet dat ik teveel heb gegeven, ik denk eerder dat ik teveel water heb gegeven.

 

@buble....ja ik denk inderdaad dat ze te nat heeft gestaan, nou kom gezellig naar spanje chillen in het zwembad met een toeter in de hand zo is mijn zomer vakantie geweest ;)

 

@wietvriend...hey gozer leuk dat je er weer bent, ja het is hier toch wel erruuug relax hoor maar helaas is volgende week mijn vakantie weer voorbij, dus dan heb ik minder tijd om te genieten, maar na 12 jaar in soanje te hebben gewoond lijkt dit allemaal normaal en lijkt nederland veel leuker.

 

succes everyone!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen hier een update van het verergende probleem, mn tuinman zegt dat het te maken heft met de spaanse rupsen die dit doen maar het enige wat die doen is mn buds opvreten maar daar heb ik al wat aangedaan, ik heb nu dus ook de ultra haze flink ondergespoten met rupsen killer wat voor tomaten planten is bedoeld maar de tuinman dat het geen probleem is voor de plant maar ik wou graag wat advies van de experienced op het forum, want ik denk toch echt dat die rupsen dit niet doen: verbrande bladpunten, nieuwe bladeren zijn ook gelig de fotos zijn niet duidelijk door deze kut camera. ik heb een 10.1 megapixel maar ben de kaart kwijt dus ik moet deze prehistorische gebruiken.

 

 

med_gallery_15253_4403_552702.jpg

 

med_gallery_15253_4403_37220.jpg

 

med_gallery_15253_4403_465553.jpg

 

van ver blijft het een mooi vol struikje maar hij is toch echt een beetje ongezond :D

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha

Wat precies het probleem is is moeilijk te zeggen zonder precieze gegevens enzo. Waarschijnlijk verzoutings/ph probleem, de plant heeft in elk geval serieuze nutrienten lock-outs.

Wat ik je wel kan zeggen is dat als je hem snel in een (nog) grotere pot met verse grond zet, het probleem niet zal verergeren/verbeteren.

 

Byeeee

Share this post


Link to post
Share on other sites
dacht ik ik ga jullie eens jaloers maken

 

Dat is je gelukt :D

 

Wat een mooi stekkie :lol: Ze hadden wel groter gekunt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen hier dan maar weer een updateje vanuit spanje met alles behalve goed nieuws!

de ultra haze wordt steeds erger en ze heeft nog denk ik 11 weeken nodig dus dat zal ze wel niet halen. de bladpunten zijn helemaal verbrand bij elk blaadje en ook worden de nieuwe blaadjes steeds geler op sommige zitten soort van roest vlekken het is geen overbewatering of overvoeding daar ben ik zeker van dus ik denk dat de wortel het gewoon opgeven ik heb hem overgepot naar 72 liter maar heb niet echt tijd gehad om te kijken naar de wortels maar uit de hoek van mn oog zag ik toch dat ze niet all te wit waren meer een beetje creme kleurig dus ik neem aan dat ze aan het rotten zijn. hier wat fotos van de bladeren.....

 

med_gallery_15253_4403_38801.jpg

de onderste toppen hebben er het minste last van en zijn ook groter...

 

med_gallery_15253_4403_1076147.jpg

een van de hoofdtoppen

 

med_gallery_15253_4403_306946.jpg

:wave:

 

med_gallery_15253_4403_693634.jpg

 

med_gallery_15253_4403_1390728.jpg

hier de onbekende plant eindelijk in bloei....

 

med_gallery_15253_4403_777872.jpg

 

en tot slot de haze in zn geheel

med_gallery_15253_4403_781739.jpg

vergelijk de kleur met vorige week echt niet goed :P

 

 

ik had nog een vraagje over mijn ko kush maar heb geen fotos ze lijken niet veel trichomes te hebben en ze zitten toch al in bloei week 5 dacht ik ook zie ik enorm veel bruine haartjes maar het heeft nog nooit in hun leventjes geregend is het normaal dat ze zo weinig thc hebben?

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoo die onbekende plant doet me echtwel watertanden!

 

Die haze, tja afwachten of de verpotting haar nog gaat helpen of niet. Heb je haar misschien te nat gehouden ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is volle gornd mischien een optie?

 

ik denk het niet space-c-boy maar ik zal erop letten vanaf nu geen water meer tot het echt nodig is en als het erger word dan gaat ze de volle grond in....ze is trouwens dezelfde dag dat jij mij vertelde om te overpotten overgepot dus bijna een week.

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker, maar het is de vraag of ze nog energie gaat hebben om wat nieuwe wortels te onwikkelen.

Als de nieuwe grond in pot niet meer helpt gaat volle grond ook niet meer helpen, ze zit al in de bloeifase, dus kan niet veel wortels meer bijgroeien, zeker over een paar weken niet meer.

Ik zou gewoon nu een keuze maken in volle grond of zo houden. Als je voor volle grond kiest kan je kijken of er al nieuwe worteltjes in de nieuwe grond zijn gegroeid (met het risico dat ze weer beschadigd worden bij het overpotten..).

Share this post


Link to post
Share on other sites

space-c-boy bedankt voor alle hulp en info ik denk dat ik mn weiffie maar laat staan en zie wat er vanaf komt ik had als beginnend kweker voor een makkelijkere soort moeten kiezen om te begginnen denk ik, de ko kushies doen het kwa gezondheid goed maar weinig thc daar hoop ik ook van iemand een antwoord op te krijgen die deze soort al eens heeft gekweekt

 

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...