Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Veel te nat! Die planten zijn bijna complete droogte gewend...

 

Verder tof :(.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi River@, thx voor delen hobby. Leuk weer wat anders voorbij te zien komen. Maar euh Kees heeft gelijk hoor, ik heb dit van azarius site geplukt

 

"De ephedra sinica is gemakkelijk te planten en heeft maar weinig aandacht nodig.

Plant de zaadjes in de herfst binnenshuis in een temperatuur van 20 graden Celsius. Ephedra houdt van grove, losse en droge aarde (bijvoorbeeld cactusaarde). Wees matig met water en zorg voor voldoende zonlicht."

 

En idd het lijkt alsof je de jouwe wel heel veel water gegeven hebt zo. Veel succes :(

 

 

p.s. handleiding in PDF stond daar ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je die zadjes in de tuincentrum kopen

Vg Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of je dat in de tuincentrum kunt kopen, je zou het tuincentrum misschien kunnen proberen.

 

Gekkigheid, azarius verkoopt het gewoon...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef ze van af nu 1x in de 3 dagen water maar die foto is gemaakt nadat ik ze net water heb gegeven.

In iedergeval bedank voor de reacties ik had van te voren al onderzoek gedaan Azarius geeft goede informatie en het is ook leuk de reacties te lezen van Azarius klanten, het blijkt een makenlijke plant te zijn de geen bladeren krijgt en dus maar wijnig water verbruikt.

 

Ephedra Sinica is de in Azie voor komen de soort er is ook een Amerikaanse Mischien dat ik die volgend jaar opkweek.

 

Ik denk niet dat je dit bij tuincentrums kunt vinden je kunt je zaden beter bij smartshops komen dan krijg je zeker de juiste soort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je verder zoekt... Dan kom je er achter dat Ephedra Sinica Ephedrine aanmaakt. De natuurlijke vorm van speed/ritalin achtige stoffen. De in ieder geval minder gevaarlijke versie van speed... Helaas verboden in NL maar legaal in veel andere EU landen... Zeg regering ? Wij likken toch het aarsje van de EU en daarom moeten paddo's maar verboden worden ? Waarom mag ephedra dan niet ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo even een update ze groeien erg hard en de sprijding van de takken is beter dan ik had gedacht ik heb er nu drie in een pot je zitten maar ik ga de rest van de zaadjes allemaal in een afzondelijke pot op kweken.

med_gallery_8872_5280_331523.jpg

med_gallery_8872_5280_690699.jpg

med_gallery_8872_5280_634024.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...