Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tommy guns

Kweken Op Batmix?

Recommended Posts

hey had effe een vraagje

 

ik kweek normaal op aarde meestal van de growshop van het merk b'cuzz, nu had die geen meer binnen en vertelde mij dat hij batmix had liggen, met bemesting van vleermuizen, in de shop vertelde me dat je 2 keer een kweek kunt draaien op batmix, 1ste keer gewoon zonder extra voedingen omdat dit al in de aarde zit, en daarna nogmaals maar dan met voeding erbij zoals op gewone aarde, nu is mijn vraag omdat ik altijd vanaf zaad start, (na het ontkiemen gaan die de aarde in) mag je ontkiemd zaad in batmix grond steken? of is dit teveel van het goeie voor het zaadje qua voedingen? moet er voorgegroeid worden in gewone aarde tot paar weken en daarna overpotten in batmix ??

 

grtz n thx for replyin in advance

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm heb nu geen cocos en als belg was het niet meer gepland om nog een trip naar de alien te maken voor cocos. kan ik dit met iets anders mengen of vb na 4 weken in gewone potgrond, als die in bloei gaan overpotten naar de batmix? wat zijn de waarden trouwens van die batmix? nog de zakken niet gecheckd.

 

 

grtz n thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo ,in de brico in Belgium vind je zoveel cocos als u wilt;),

 

ik mix batmix ; cocos ;ligtmix en scherp zand , gebruik zoekfuctie eens,grondmengsels ,samenstelling :(

 

Dan t belangrijkste! schimmels BAC 1gr per pieterpot bij lightmix bij zaailingen ,en bij verplanten 1dag op voorhand inwateren met Sannie s Bacto; en nogmaals

 

1gr.Bac schimmels bij verplanting naar de definitieve pot

 

 

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...