Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest the_truth

Mods Zijn Slecht Voorbeeld

Recommended Posts

Guest the_truth

Een quote,uit het wederom verwijderde topic,wat een foute naam had.Nu heeft een geen controversiele titel,ik vraag

me af hoe lang het nu overeind blijft :rofl

 

d i s c u s s i o n b o a r d ?

 

Laatste quote,uit de laatste topic:

 

Hmmmm,

 

Het tweede topic al over een user die verbannen wordt. Nou heb ik dat topic waar the truth naar verwijst wel gevolgd.

 

Mikeh begon indd. met schelden en dan krijgt joe daarna een report aan zijn broek. Lijkt mij dat de betreffende mod aangesproken moet worden op zijn voorbeeldfunctie i.p.v. een user te gaan lopen narren. Ik heb nergens zien staan dat Mikeh zijn excuses aan heeft moeten bieden???

 

tweede discussie in korte tijd. Lijkt mij dat Stijlloos en het modteam is om de tafel moeten gaan zitten en effe duidelijke omgangsregels voor mods gaat opstellen.

 

 

Vraag me af waarom bepaalde mods vaker in dit soort discussies voorkomen?

 

Vergeet als mod niet dat je hier ook voor users van site zit dus als er een mod fout zit mag deze ook aangesproken worden.

 

Groet

 

thanks dude :(

Dat word niet vergeten.

Edited by the_truth

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ook al wel is een dag geband geweest omdat ik "een bepaalde mod" terecht op een fout wees....

hij gaf geen uitleg en ik was ook niet aan het schelden ofzo maar gewoon zonder twijfel ban ban ban

ik stelde een vraag en hij antwoorde iets dat er totaal niets mee temaken had

daar wees ik hem op en dat was blijkbaar al genoeg ....

 

maar je wat doe je eraan .....

 

 

ps: dit is nummer 300 al :(

en misschien word hij wel verwijderd :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

doet me een beetje denken aan communistisch rusland :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt uiteraard ook de mod even persoonlijk pmén, dat komt een beetje beschaafder en intelligenter over als op deze manier.

 

Je hoeft het uiteraard niet overal mee eens te zijn, maar de mods zijn aangewezen om de dingen in de juiste banen te lijden.

 

En geloof me, je kunt het niet voor iedereen goed doen, dus soms moet je kiezen, hoe moeilijk het ook is.

 

Dus laat de mods in hun waarde en los het op met de mod in kwestie en niet op deze manier.

 

Op deze manier risceer je alleen een ban en los je verder niks op, en het komt het forum ook niet ten goede.

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest the_truth

Just4fun ->

 

Zo is het ook gegaan natuurlijk...even een pm'etje...

maar vervolgens geen antwoord!

 

@ de rest ->

 

toch fijn om te weten dat er meer mensen zijn die weten hoe het soms gaat.

Die niet Joe bijvoorbaat al hebben veroordeeld,en wel eerlijk durven te zeggen

wat ze hebben gezien / gelezen. :rofl

 

Thanks to you all... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@The truth,....quote:Nu heeft een geen controversiele titel. Mod's = meerfout, nu scheer je elke mod over dezelfde kam :(

Maar even voor de duidelijkheid, hebben we het hier over het "akkefietje" op de chat ??? Waar bepaalde mensen zich aan de nickname van iemand stoorde ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat was volgens mij een ander geval BBB.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest the_truth

Nee klopt.

Wat labrat zegt,dat was weer iets anders.

Maar oke,even voor de duidelijkheid,

zeker niet alle mods zijn een slecht voorbeeld!

absoluut niet,en dat weet ik uit persoonlijke conversaties,

ofwel het handelen naar users toe,vanuit eigen inzicht door mods.

Als ik de titel anders moest gaan formulieren,aangezien het toch om een meervoud gaat indeze,

zou dat moeiljik worden :rofl

 

Dus ik hoop dat dat nu even duidelijk is!

Niet alle mods dragen bij aan deze situatie.

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eej,

 

fijn dat de verwijzingen naar het gèèn ik een probleem mee had uit het verhaal verdwenen zijn :rofl , respect voor je volhardendheid met je probleem ;) , over het onderwerp zelf heb ik nog gèèn ervaring aangaande het WF, dus daar blijf ik liever buiten :( .

 

Succes, JF. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Labrat, Dan weet ik niet waar het over gaat. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey vond dat ik me hier ook ff moest melden ....

 

tsjaa mod's zijn en blijven mensen hebben ook hun dag wellis niet en sommige schieten uit hun slof ...

 

echter heb ik hier ook wellis mot gehad met een mod de naam doet er weinig toe de gene heeft mezelf een pm gestuurd en das ook de enigste die zo'n pm gestuurd heeft ooit!!!! ( DUS DE GENE WIE HET AANGAAT WEET NU DAT HET OVER HEM/ HAAR GAAT )....

 

ik gaf ook alleen mijn mening de normaal wellis hard kan zijn in het dagelijks leven maar omdat we op het internet zitten altijd netjes geformuleert word omdat ik niet op gezeik zit te wachten ... ik gaf me visie .....of laat ik het zo zeggen ik was het ergens niet mee eens .... en melde dat in de post .... en gaf daarbij meteen een voorbeeld hoe IK iets zou aanpakken ...

 

ik kreeg een pmetje of ik dat graag ff wilde aanpassen meneer/mevrouw voelde zich aangevallen of beledigt .... wat echter niet de bedoeling was ik vodn alleen dat ik een simpeler/ efficientere manier van werk had in dat geval of misschien wel allebei ....

 

deed ik dit niet dan ZOU HIJ/ZIJ HET WEL FF AANPASSEN.... ik heb gezegd dat dit figuur moest doen wat die niet laten kon .. zelf niet meer naar dat topic gegaan om te checken !!!

 

dit vind ik zwaar jammer dat mod's onze berichten verwijderen of anders maken omdat je hiermee alles dood en de gene niet meer aan kan tonen wat die zei ... ( DIT GAAT NIET OVER DAT MIKEH BIJ MIJ EEN TOPIC HAD GEKNIPT EN GEPLAKT DAT WAS ACHTERAF GEWOON PRIMA MET HEM OOK NOG NOOIT PROBLEMEN GEAHAD :) hij eerder met mij :( en mijn spellinswijze ach ja wie niet :( ) ....

 

maar seriesu het stoort me echt dat mod's dat kunnen/mogen doen je verdraait zo hele zinnen plus waarom mogen hun wel uithalen en wij niet ... uhmmm ik betrap me er nu op dat ik bij de mod's in meer fout ben gaan praten maar voor mij dan die ene ....ik bedoel het iig in het algemeen :rofl

 

verdraagzaamheid ????? brede schouders?????

 

tuurlijk zijn er grensen en die moet je ook zetten maar ik weet 100% dat ik daar in dat topic niet over heen ben gegaan !!!!

 

nogmaals een mod ( mod's ) zijn hier geen goden gelukkig weet ik dat 90% van de mod's hier ook nog is verstand heeft van kweken maar geef geen recht om ook onbeschoft te zijn !!!

 

MOD'S DIE DIT ABSOLUUT NIET AANGAAN VOEL JULLIE NIET AANGEVALLEN... ik kn met 99% van het team door 1 deur en anders geef ik voorrang ;) maar het gaat er juist om die gene die wel storend gedrag vertonen !!!

 

netals dat we geen 'normale' members willen met associale spellingen of racistische opmerkingen !!! dat geld voor iedereen ....

 

EN LAAT TOPIC STAAN ANDERS HEB JE IDD EEN DICTATUUR .... of het moet zo zijn dat het forum ermee in gevaar kan komen !!!

 

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook 2 mods waar ik niet zo fan van ben :rofl

 

hoef niet te zeggen wie denk ik.

 

maar ik begrijp hem eigenlijk wel een beetje hoor die the truth.

 

er word vaak niet correct opgetreden, maar ja het is niet anders, klaag anders bij stijloos hij is de baas geloof ik

 

gewoon lekker normaal doen en die 2 mods lekker links laten liggen joh die hebben een probleem met zichzelf denk ik :(

 

grtzzz

 

en ik vind ook dat zulke topics moeten blijven staan anders is het indd net een dictatuur dan kan er alleen wat gezegd worden als mods het ermee eens zijn

 

 

whazzup jij ben een goede mod dat mag ook wel gezegd worden toch :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Julie vergeten hier allemaal 1 belangrijk ding

Als het wel goed gaat hoor je niemand,als het een keer mis gaat dan hoort iedereen het meteen.

Dit is niet verwijtend bedoeld en ook niet als aanval maar waar het mij om gaat is dat alle mods hun uiterste best doen en waar mensen werken worden fouten gemaakt.

ik weet niet presies waar het hier om gaat maar als een mod waar nu over gesproken word die dag niet online is en hij word voor nazi uitgemaakt dan had ik persoonlijk ook die poost verwijdert

 

Als het mis loopt met een mod probeer het dan via een andere mod of admin en blaas niet dezelfde dag nog van de hoogste torens,en geef ze even de tijd om zich te verdedigen

respekt is waar het omdraait,helemaal omdat wij het vrijwillig doen,zo blijft het leuk voor julie en voor ons en mij.

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest the_truth
@Labrat, Dan weet ik niet waar het over gaat. :(

 

weer niet he :S

 

gvd.Toen je vroeg of ik het wou uitleggen deed ik dat,

die post is weg,en nu weet je het nog niet... :(

 

maar oke,ik pm het wel :rofl

 

de rest ->

 

blijkbaar is het dus geen nieuw fenomeen.Nogmaals,bedankt voor de backup!!!

 

@TnT ->

 

Dat is geprobeerd dude!Tuurlijk.

En zeker hoor je het wel,als het goed gaat.Ik zal de eerste zijn die zegt dat je hier moet zijn

als je wilt weten hoe je een plant moet kweken,je hebt geen idee!

Er zijn mensen genoeg die dat kunnen bevestigen.Niet alleen users!

 

Maar dat is niet zo belangrijk,ik heb geprobeerd het normaal op te lossen.Ik vroeg om een antwoord

maar kreeg geen.

 

Dus ik,ga er niet voorbij voorbij het punt dat "als het gioed gaat dan..."

want das natuurlijk onzin.

En wat dan nog?Zo gaat het in de grote mensen wereld.

Je baas hoor je ook als het slecht gaat en anders niet.Dat is de wereld waarin we leven.

En nogmaals,als mods gefrustreerd raken,en vinden dat ze te veel werk hebben,

en gaan klagen oe dit en dat...moeten ze gaan!

vrijwillig!

HET MOET NIET!

En als dan frustraties,meermalen richting gebruikers worden ge uit word er vervolgens niks gedaan.

niet eens.

dus das toch apart.

Maar goed,nogmaals even ter verduidelijking:

 

respect voor de mods die wel 2the fullest hun best doen,ervaringen delen

gratis

zonder te zeiken,en altijd met respect riching users zullen handelen,of...

je moet iets anders verdienen!Joe verdiende dat niet.

 

i rest my case. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je dan net mijn poost gemist hebt

 

ps als de mods niks doen dan was het hier een gaos geweest en had niemand het meer leuk gevonden

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest the_truth

ik hem je post niet gemist.

ik weet hoe het werkt,om een site te runnen.En zo werkt het niet.

Dat lijkt me duidelijk...

Als "je" het niet leuk vind,heb je als mod niks te zoeken op een site.

simpel als 123 hoor.

users genoeg die WEL willen modden,ervaring hebben om te delen,EN het kunnen zonder zich af te reageren,ongepast richting users.

Mods kun je HEEL MAKKELIJK aan stellen,of verwijderen.Dat is niet moeilijk hoor.

 

Ik weet hoe het werkt,ik ben mede eigenaar van een x aantal grotere sites dan dit hoor.

Onze shit is anders geregeld.Wij delen WEL in de winst met mods.Maar dat is iets anders.

Het modden blijft vrijwillig,alsook het betalen van "revenue" aan mods.

Zeuren is wegwezen.Je doet het graag,met je hart of niet.En word het je teveel,

nou oke...dan ben je vrij om te gaan,even goeie vrienden.Maar mods kunnen niet hun frustratie gaan botvieren op users.

 

Als "JULLIE" werkdruk te groot word,moet je niet gaan klagen over users dit en dat!

OEEE we hebben het zo druk.holy jeeeeesus dude!

Je kiest er voor.Je moet niet.Voor "jou" 20 andere.Simpel.

Want eerlijk is eerlijk,een deel aanzien scoor je er ook mee he :rofl

"iedereen" wil wel hoor!

 

Dus ik heb je post niet gemist,verre van. :(

en ik bedoel het niet respectloos,zeker niet.

Nogmaals,respect voor de mods die WEL die extra mile gaan weet je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap nog steeds niet goed wat je hiermee wilt bereiken.

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ie ze punt hebt gemaakt.

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest the_truth

correct irezumi1.

 

ik denk dat het nu wel duidelijk is,voor de meeste. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rotte appels zijn overal, ook onder moderators. Iedereen heeft wel eens een kut dag en iedereen is wel eens chagrijnig en reageerd daardoor raar. Iedereen heeft uiteindelijk het goede in zich, alleen sommige personen reageren sneller vanuit hun ego vanwege onwetendheid. Zelf kon ik zeer slecht tegen kritiek en heb er soms nog best moeite mee maar i.pv. je alles enorm aan te trekken of vanuit je ego te reageren kun je je ook concentreren op de dingen die WEL belangrijk zijn in het leven.

 

Behandel een ander niet zoals je zelf niet behandeld wilt worden

 

Peace,

 

Dub

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als je nou ziet waar deze storm vandaan komt... Werkelijk ongelofelijk. Laat één ding duidelijk zijn: Ik denk dat je hier in je handjes mag knijpen met de mods als ik het vergelijk met andere sites. Kijk eens hoe schoon de topics blijven en hoeveel er besproken kan worden. Op uk420 is er geen enkele opmerking over een mod toegestaan, alleen in pm naar de admin.

 

Zal de laatste zijn die zegt dat er nooit spaanders vallen en dat er wel eens emotioneel of impulsief wordt gereageerd maar over het algemeen vind ik dat Wietforum een redelijk strak forum is met behoorlijk schone overzichtelijke topics en een schat aan informatie die we proberen zo benaderbaar mogelijk te houden.

 

Maar om op deze manier tekeer te gaan...

 

@pure: waar was dat dan? Hier is geen waarschuwingshistorie van je bekend...

 

Opgeslagen waarschuwing logs: Pure

Gewaarschuwd door Notities

Er zijn geen opgeslagen notities van deze gebruiker

 

Dan een voorbeeld.

 

Even het stukje over mods van "the_truth": Holy moses man, wat kan jij doordraven. Geloof je nou werkelijk dat je hier zomaar 20 bekwame betrouwbare mods kunt vinden die de tijd er willen en kunnen instoppen? Je scoort aanzien? Volgens mij is het op Wietforun niet zo dat je "aanzien" of "growers respect" krijgt omwille van je titel maar hoe je kweekt, je inzet en de kennis die je met anderen deelt. Dat verhaal heb ik wel eens meer gehoord: "ja maar jij bent mod dus jij komt nog eens ergens". Wat een bullshit, dat deed ik al voordat ik mod was en dat doen andere leden ook. Als mod ben je veel eerder het pispaaltje in voltrekt overtrokken conflicten.

 

Hoe beloon jij je mods trouwens, per mod actie? Een euro per ban? Oh heerlijk om even los te mogen :rofl Zal wel aan de cheese liggen. Maar ze moeten niet zeuren anders moeten ze oprotten en voor hen 20 anderen? Hmm.. wat zegt dat over jou?

 

Nou, voldoende voorbeeld hoe je "zacht provocerend escalerend" een thread opblaast. Ontzettend flauw en makkelijk he, zo'n flame. Weinig respectvol en o zo makkelijk om er eentje te starten. Als je nou een grote kerel was geweest dan had je dat incident gewoon in het grotere kader gezien. En op een schaal van 1-100 van "wereldschokkende gebeurtenissen in het leven van een mens" moet het toch wel heel erg zijn als zoiets hoger dan 5 komt. Waarmee ik maar wil zeggen dat ik me best kan voorstellen dat je op je pik getrapt bent, maar dat ik vind dat je wel doet alsof het heel erg zeer doet.

 

Terug schelden is overigens altijd verboden. Ook als je vindt dat een mod te ver gaat. We hebben een p_report.gif knop en die kun je heel eenvoudig aanklikken. Kost ook veel minder energie. Als iemand mij in mijn been schiet mag ik niet terugschieten, tenzij ik een politieagent ben. Zo eenvoudig is het nou eenmaal. Als lid mag je iedere post waarvan je vindt dat hij om een of andere reden niet door de beugel kan rapporteren. Ook als dat een post van een mod is. Als eigenaar van een aantal grote sites zul je die structuur ongetwijfeld herkennen.

 

Er staan hier zat topics met daarin aanmerkingen op mods, en dat mag ook best, maar het is zoals je vast wel weet gebruikelijk dat als je een klacht hebt over een mod je naar een admin gaat, in dit geval sannie of stijlloos. Als je het met respect doet kun je heel veel bereiken. De directie staat altijd open voor serieuze klachten. En als die serieus aangebracht worden worden ze ook serieus genomen. Dat weet ik uit ervaring. Zullen we dat dan in ieder geval met elkaar afspreken? Eerst op een normale manier de normale wegen even bewandelen. Als wij een lid waarschuwen komt dat ook niet aan de schandpaal, tenzij het lid een hele grote overtreding heeft gemaakt en we de gevolgen daarvan voor andere leden willen tonen als waarschuwing, bijvoorbeeld bij herhaald vragen om stekken etc.

 

Kortom, als iemand een klacht heeft over een mod mag hij deze naar stijlloos of sannie sturen. En niet met al dan niet vage beschuldigingen eerst de publiciteit zoeken, daar voel ik me ook door aangesproken als mod. En daarom even dit epistel.

 

pfff.. en nou effe allemaal een jointje opsteken hoor! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

even for the record, want ook wij mods werken volgens regels. Ik heb dit topic weer geopend omdat bij navraag het niet door een sectiemod is gesloten.

 

Wat we echter NIET willen is WEER een klachtentopic doordat de procedures niet gevolgd zijn.

 

Als je een klacht hebt over een mod dan deponeer je dat bij de admins. Stijlloos had zelfs al gereageerd in pm (en niet in dit toch wel flame topic).

 

En dan nog een opmerking: dubbele accounts zijn niet toegestaan, de dubbele wordt gewoon geblokkeerd. Indien dat nog een keer optreedt volgt een ip ban. Als je je account kwijt bent kun je contact opnemen met een admin.

 

We staan dus géén discussie meer toe in dit topic over klachten over mods zonder dat deze langs de normale weg zijn afgehandeld.

 

De vorige twee topics zijn onzichtbaar gemaakt. Alleen de titels gaven daar al aanleiding toe:

 

nazi gedrag

nazi mods

 

Sorry hoor, maar als je op die manier je gram wilt halen dan kun je je toch wel voorstellen dat we een topic onzichtbaar maken he? De vergelijking met nazi's is uiterst ongepast en kwetsend. Laat dat nou maar aan Geert Wilders over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit protest zou ik eigenlijk niet moeten posten. negative aandacht is ook aandacht. maar ik gooi toch even mijn principes overboord om de mod's te steunen. al dit gezeur van een stel ezels gaat helemaal nergens heen. niemand wordt hier vrolijk van en de sfeer op het forum wordt steeds grimmiger. ik weet niet precies wie het voorstel deed maar er kwam iemand met het idee om een forum te maken waar je eerst door een keuring moet komen. ik begin hier toch steeds meer in te geloven. :rofl

zoals gewoonlijk moeten de goede weer onder de slechte leiden en dat is toch wel donders jammer. laten we allemaal de strijdbijl begraven en gewoon door gaan met ervaringen delen. er valt nog zo veel te leren hier op het forum maar met al dit gekabbel komen we nergens. het lijkt wel een kleuterklas. ik wijs nu niet in de richting van de mods of die van de mensen die van een olifant een mug maken. maar ik bedoel dit in het algemeen. laten we gewoon vooruit kijken en niet naar achteren. en vooral veel leren zodat de cola's strax 20 liter vaten worden ;)

ik wil geen reclame maken voor muziek maar zoek de tekst van: Normaal- doe effen normaal is op. dan hebben die 'domme boeren' het nog niet zo slecht bekeken.

 

zo nu heb ik me wel weer genoeg bemoeit met deze onzin. tijd om me tijd zinniger te besteden: rolling rolling rolling :(

 

Peace P2 :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed gesproken P-2

Mensen laten we het leuk houden , je hoeft hier niet te zijn

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...