Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mister R

- 2e Guerilla - Nieuwe Locatie - Dubbelfun + 75 K2 -

Recommended Posts

Nou Hennepdesk oldskool, ik denk dat ik het dit jaar niet ga gokken op mooi weer.

Het valt namelijk bijna altijd tegen.

Dubbelfun is een maand eerder te oogsten dan pp, en kan ook beter tegen schimmel, is een echte buiten soortje.

PP is een binnen soort en kan niet echt tegen slecht/koud weer en is zeer schimmel gevoelig wat ik een maand voor de eigenlijk oogst zelf mee maakte vorig jaar. Dus daarom op safe :D .

En die dubbelfun toppen zagen er vorigjaar ook erg mooi uit.

 

zag dat je zelf ook bezig bent, succes.

 

Grtz Mister R :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch nog even een update voor de zaden de grond in gaan.

 

De brandnetels en de rest van het groen is behoorlijk vergeeld en afgestorven, plek 1 zag er nog het beste uit, jammer genoeg geen foto's van locatie 1, en locatie 3 vervalt.

Hier nog wat foto's van de locaties.

 

locatie 2

 

med_gallery_9121_5299_716704.jpg

 

locatie 4

 

med_gallery_9121_5299_792014.jpg

 

med_gallery_9121_5299_688084.jpg

 

med_gallery_9121_5299_137281.jpg

 

med_gallery_9121_5299_663147.jpg

 

med_gallery_9121_5299_776411.jpg

 

med_gallery_9121_5299_207992.jpg

 

 

Volgende week worden de zaden gezet en word het weer even afwachten wat het gaat worden op deze nieuwe locatie.

 

 

Grtz Mister R :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mr R,

leuke plekjes hoor dit jaar :( ben benieuwd hoe je DF daar gaat bloeien...

maar ga je de zaden nu direct in de grond steken? of laat je ze eerst wel thuis ontkiemen?

 

laters :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mister r

 

Als ik jou was zou ik opschieten met de zaden, aankomende week word het heel regenachtig, prima voor ontkiemende zaden :(

 

 

Ga je wel netten spannen ivm vogels?

 

 

Groeten,

 

groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiseguy

 

na een week is het middel ingewerkt en is het niet schadelijk meer.

 

wierieman

 

De zaden gaan gelijk de grond in, als we namelijk zouden ontkiemen dan is de kans groter dat ze op een één of andere manier beschadigen.

 

fcgroningen

 

idd, het word lekker vochtig weer.

We gaan geen nette spannen, word een beetje een te grote onderneming. het is wel een guerilla.

 

 

 

Hier nog een paar foto's van de zaad planten

 

med_gallery_9121_5299_370498.jpg

 

med_gallery_9121_5299_101531.jpg

 

med_gallery_9121_5299_49911.jpg

 

 

van de eerste zaadplant zijn 7o zaden geoogst, we hadden wel wat meer verwacht, maar beter iets dan niets.

Er zijn13 zaad planten, dus denk dat we wel genoeg zaden hebben :D .

 

med_gallery_9121_5299_108379.jpg

 

 

 

Grtz Mister R :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mister R

 

 

tijd om aan de slag te gaan, of ben je under de koffer al weer bezig :smoke

 

 

??

 

 

Groeten,

 

groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hay FC

 

We zijn under de koffer bezig geweest vorige week ;) .

We hebben nu zo,n 160 zaden weg gezet, en deze week komt de rest. volgende week komt er weer een update als alles gezet is.

 

Van de 10 zaden die ik probeerde te ontkiemen zijn er 8 ontkiemd :lol:, ook die groenen.

Denk dat ze zo groen waren omdat ze net geoogst waren.

 

Grtzz :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mister R.

 

You're back.

 

Ik ben een lang tijdje er van tussen geweest, leuk dat je het dit jaar weer probeert.

 

Je hebt nog hard te werken de komende dagen zie ik, zijn er al zaden boven gekomen? Je maakt het wel kort dag, hoe hoog denk je dat ze zullen gaan worden?

 

 

 

 

Groeten,

 

king

Share this post


Link to post
Share on other sites

hay allemaal,

 

Er zijn nu in totaal zo,n 250 DF zaden gezaaid en er komen dit weekend nog 75 stekken aan.

zoals kingM ook zegt is het behoorlijk kort dag maar elke gram extra is meegenomen.

2 weken geleden ben ik voor het laatst wezen kijken en er waren er zo,n 40 opgekomen, tevens is mijn camera stuk en met mijn tel maak ik geen foto's ivb met het signaal wat je telefoon uitzend en waar je op terug getraceerd kan worden.

 

De volende update zal zeer snel komen en dan zal er ook echt wat te melden zijn, de laatste week is het behoorlijk nat weer geweest en van de niet ontkiemde zaden zijn er waarschijnlijk ook weer een aantal opgekomen.

 

hoop dat jullie nog even geduld hebben tot de volgende update, want dan is het weer genieten van een aantal mooie plaatjes (i hope :lol: ).

 

 

Grtz Mister R :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoop dat jullie nog even geduld hebben tot de volgende update, want dan is het weer genieten van een aantal mooie plaatjes (i hope :wacko: ).

 

 

Grtz Mister R :wtf:

 

Ben wel heel benieuwd naar die 250 DF :huh:

Kom maar op met je fotos.

 

Gr knutsel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ slappezever en Driesken, ik heb er 1 geleend, ook goed :lol: .

 

 

Hay, we zijn er weer met een update.

 

Het lijkt wel wanneer ik naar de locaties ga dat het weer altijd K%$ is maar de stekken moesten snel de grond in want het weer is wel perfect voor het aanslaan van deze kleine k2 dametjes.

Van de dubbelfun waren er tussen de 50 en de 70 opgekomen, echt tellen kon ik ze niet want als ik er een paar gezien had en even weg keek zag ik ze niet meer, sommige zijn ook echt nog wel klein. eigenlijk valt dat wel tegen maar het kan komen door de droogte van vorige week dat er toch een hoop niet zijn opgekomen.

Op de lege plaatsen hebben we de K2 dames tussen gepast om toch nog een veldje te krijgen.

 

 

De K2 stekken

 

med_gallery_9121_5299_2835510.jpg

 

med_gallery_9121_5299_1000827.jpg

 

Dit niet om te slijmen bij de stekken leverancier, maar ze zien er echt helemaal goed uit

 

 

Locatie 1

 

med_gallery_9121_5299_1059380.jpg

 

med_gallery_9121_5299_891008.jpg

 

med_gallery_9121_5299_4183175.jpg

 

med_gallery_9121_5299_3779874.jpg

 

med_gallery_9121_5299_3853115.jpg

 

med_gallery_9121_5299_2053873.jpg

 

med_gallery_9121_5299_3153959.jpg

 

med_gallery_9121_5299_3182114.jpg

 

 

Locatie2

 

bij deze plek zijn de zaden 10 dagen geleden gezaaid dus hier waren de DF dames echt nog heel klein en teer.

 

med_gallery_9121_5299_2482098.jpg

 

med_gallery_9121_5299_882623.jpg

 

med_gallery_9121_5299_3799052.jpg

 

med_gallery_9121_5299_266547.jpg

 

med_gallery_9121_5299_2540369.jpg

 

De K2 dames

 

med_gallery_9121_5299_856102.jpg

 

med_gallery_9121_5299_2361181.jpg

 

 

Locatie 3

 

Hier zijn de df dames toch al redelijk gegroeid en je ziet ze ook al beter staan.

De grond is hier wel wat zanderiger dan op die andere twee plekken.

 

med_gallery_9121_5299_1558291.jpg

 

med_gallery_9121_5299_3626787.jpg

 

med_gallery_9121_5299_3138128.jpg

 

med_gallery_9121_5299_3645127.jpg

 

med_gallery_9121_5299_2800622.jpg

 

med_gallery_9121_5299_1380650.jpg

 

med_gallery_9121_5299_2783910.jpg

 

med_gallery_9121_5299_1963701.jpg

 

Dit was hem dan weer.

 

De volgende update komt weer over een week of twee..

 

Grtz too all :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey mister r het ziet er al weer veel belovend uit!!! hoeveel planten zijn het ongeveer? zal tog wel dik over de 100 zitten niet?

 

veel succes man hopelijk worden ze net zo mooi als vorig jaar maar dan zonder rot :wtf:

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hay Blommer,

 

Of het veel belovend is zullen we wel zien over een aantal maanden, vind zelf namelijk dat we veel te laat zijn gestart.

Het zijn er ongeveer met de K2 meegerekend 145, en van de dubbelfun zal de helft ook nog wel afvallen ivb met de mannen. toch zijn toch wel rond de 250 dubbelfun zaden gezaaid dus dat is wel een tegen vallertje, mis komt er nog wel wat op met de regen van laatste dagen, we zullen zien.

 

jij ook succes met je spaanse project :lol:

 

 

Grtz Mister R :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man,

 

De stekken zullen zeker wel goed gaan groeien en toch al minimaal 1.5 kilo op gaan leveren, das nog maar 20 gram per plantje..... ze hebben namelijk een maand te groeien denk een centimetertje op 50 dat ze worden. Vooral met hoge luchtvochtigheid als nu gaan ze lekker aanslaan en volgende week met zonnetje lekker groeien.

 

houd de moed erin....

 

 

Met de double fun zaden heb ik minder hoop.... das naar mijn mening gewoon echt te laat... met hun 4-5e internode zullen ze in de bloei schieten. Misschien ook nog wel 10-15 gram per plantje maar niet veel meer denk ik.

 

 

hmm, nja volgend jaar eerder beginnen denk ik, je hebt nu 2 mooi locaties dus knallen met die hap..... Midden mei de zaden erin, half juni weet je dan al wie er man is. DF laat dit namelijk heel snel zien. Eenmaal die verwijdert hebben de vrouwen mooi de ruimte en knallen dan als de malle.... dat lijkt mij een stuk betere aanpak als nu.

 

uiteindelijke zal je wel over de 2 kg heen komen, maar een iets fellere aanpak en je had het 5 voudige gehad!

 

Succes,

 

groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hay FC,

 

we zullen wel zien wat de stekken opleveren, als ze niet beschimmelen zoals vorig jaar, want dan hebben we helemaal niks denk ik :lol: .

 

De dubbelfun zal idd wel eerder gaan bloeien omdat ze ook een maandje eerder te oogsten is. we waren ook te laat met zaaien. Het was in eerste instantie ook niet de bedoeling om met zaden te beginnen maar met dubbelfun stekken. Alleen de moeder ruimte was niet bruikbaar meer door justitie :wacko: , vandaar dat we met zaden zijn begonnen.

 

 

hopelijk komt er toch nog een beetje lengte in de dames en hebben we een keer een goede nazomer.

 

en elke gram is meegenomen, als het beter te roken is als vorigjaar :huh:

 

 

Grtz Mister R :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mister r heel relaxt dat je tog weer de kracht gevodnen hebt dit jaar .... erg zonde allemala van vorig jaar maar wat geweest is is geweest... ben dit jaar ook al BEHOORLIJK op mijn bek gegaan met mijn guerilla ( je had me geinspireerd qua om vang :lol: maar daar dachten weg werkzaamheden anders over :wtf: ) volgend jaar geowon weer lalles beter ... gelukkig heb ik iig al een krat of 2 om de planten voor volgend jaar te vervoeren :wacko:

 

ik ben zeer benieuwd wat je dit jaar voor elakar krijgt ... nieuwe spot dus kom maar :huh: ... 1 vraagje je hebt vorig jaar geoogst tog op je vorige plek waarom gebruik je die dan ook niet ???? als zette je er maar 40 neer en dan monsterlijk groot laten worden ... ik denk namelijk dat de tegenvallende oogst vna vorgi jaar vooral met de hoeveelheid op de 250 m2 te maken had .... ga er van uit dat een plant tog zeker 2 m2 per planbt nodig hebben als je vroeg start ... dat was bij jouw neit het geval volgens mij ... ze hadden daar vele minder ruimte dus ook vele minder plek om licht door te laten schijnen ...

 

hoe dan ook de plek was wel ideaal !!

 

btw je zei dit een tijdje gelden :

 

Dit niet om te slijmen bij de stekken leverancier, maar ze zien er echt helemaal goed uit!!!

 

maar tog gefeliciteerd je hebt op iig 1 stek wat ik op de foto kon zien TMV !!

 

voor de rest veel succes

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

hay masteryero,

 

Jammer dat je kweek niet lukte, voortaan maar even in het bestemmingsplan kijken bij de gemeente voor je een spot in gebruik neemt :wacko: .

 

De tegenvallende oogst van vorigjaar had niks temaken met de mislukte oogst, dat was die verdomde schimmel :huh: .

 

Dacht idd zal het weer is proberen, nieuwe ronde nieuwe kansen :( .

Maar die superspot van vorigjaar was van jule, en daar kon ik mijn stekken planten omdat ik zelf geen tijd meer had om een spot te zoeken. Dat heb ik dit jaar wel kunnen doen en daarom gaan we het hier proberen.

 

over die tmv heb je gelijk :wtf: , maar dat zit vaak op de stekken tegenwoordig.

 

grtzz Mister R :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja helaas tmv krijg je er gratis bij ( kregen we maar gratis tmf :lol: ) wel jammer ....

 

maar goed hebbie toevallig geen fotootje hoe de spot er nu uit ziet ???

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...