Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Update Anesthesia

Recommended Posts

Zal af en toe toch maar een paar plaatjes tonen, het topic kun je volgen op opengrow, link in mijn handtekening. We gaan week 6 al in, 4 te gaan. Geloof zelfs dat dit mijn eerste indoor forum topic is.. de vorigen waren in outdoor en de testkweekjes :rofl.

 

gallery_59_33_380543.jpg

 

Van inks naar rechts en voor naar achter genummerd 1-5

 

Nummer 1

gallery_59_33_313611.jpg

gallery_59_33_113310.jpg

 

Nummer 2

gallery_59_33_28490.jpg

gallery_59_33_115839.jpg

 

Nummer 3

gallery_59_33_1478.jpg

gallery_59_33_35542.jpg

gallery_59_33_187865.jpg

gallery_59_33_86020.jpg

 

Nummer 4

gallery_59_33_135784.jpg

gallery_59_33_293847.jpg

 

Nummer 5

gallery_59_33_228355.jpg

gallery_59_33_143042.jpg

gallery_59_33_261132.jpg

 

[spam]Oh, had ik al gezegd dat ze in sannies shop staan? :([/spam]

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat wel grappig is om te vermelden is dat ze afgelopen week toen het wat koeler was en de temp niet boven de 23,8 uitkwam ze wat minder snel ontwikkelden. De anesthesia buiten blijft ook flink achter. Heb op het punt gestaan om er 600 watt in te schroeven maar met het mooie weer weer in het vooruitzicht laat ik het maar lekker stabiel. Als ze zo zwaar worden als ze er nu al uitzien dan ha ik helemaal goed! Nou de laatste 4 weken no volhouden.

 

Eén ding is zeker: De kelp en humic acid (huminezuur) doen echt goed! De planten zijn super vitaal en hoeven maar heel licht gevoed te worden. Een goede grond is natuurlijk ook een hele belangrijke randvoorwaarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee, je had die warlock nog gekkie!

 

En je hebt pm...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ben ik toch benieuwd waar dat kelp en humid acid te verkrijgen is,je planten zien er inderdaad erg gezond uit,ze glanzen!!!In 4 weken kunnen ze nog lekker aandikken en mischien als ze zo gezond blijven gaan ze nog 5 weken door.

Ik hou je in de gaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn deze zaadjes van sannie's shop?

En zijn de zaadjes van sannie feminised/female btw, want kon niet vinden?

 

xodus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die bladeren lijken wel plastic!

 

Écht stevig!!!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel watt lamp heb je er nou boven whazzup??

 

ps: zie staan

 

better safe than sorry.

 

Ook waterboy gezien?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu ben ik toch benieuwd waar dat kelp en humid acid te verkrijgen is,je planten zien er inderdaad erg gezond uit,ze glanzen!!!

Dat glanzen komt mede en welicht wel voornamelijk door de yucca en de vital in de groei. Kelp en humic acid is bij veel leveranciers verkrijgbaar, onder andere Advanced Nutrients. BioNova bundelt het als X-cel.

 

 

Zijn deze zaadjes van sannie's shop?

En zijn de zaadjes van sannie feminised/female btw, want kon niet vinden?

 

Nee, dit zijn mijn zaadjes (ik ben de breeder van Anesthesia) en ja, ze zijn te koop in sannies shop. Voor een prikkie mag ik wel zeggen :(

 

Sannie maakt nog geen feminised seeds. Dat scheelt overigens wel veel in prijs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die donkere , glanzende bladeren zijn vast de herijuana invloeden, mooi hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien domme vraag, maar ach

 

@whazzup, als je deze plant verglijkt met sannies jack; opbrengst, high, bloeitijd, thc etc?

Naar welke gaat jouw voorkeur uit.

Wil namelijk ook wel eens iets proberen van sannies shop.

 

Groet xodus

 

o ja en: Hoeveel watt lamp heb je er nou boven whazzup??

Share this post


Link to post
Share on other sites

yucca en vital :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn heri had exact dat glimmende en donkere, geen yucca en vital gebruikt. Het is gewoon een mooie plant. Ik heb ook 3 anesthesia's in de kuip staan, ben erg benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wazzup ;Is het deze van Bio Nova dan? Groei- en bloeistimulator voor alle gewassen

 

BN X-ceL is een natuurlijke groei- en bloeistimulator??en ze hebben toch kleiner busjes hoop ik?

 

 

Ps,ik heb deze dames ook besteld,lijkt verstandig om jou topic te volgen en het te doen hoe de breeder het doet :rofl ,

 

kunnen we al niet te veel verkeerd doen he....

 

 

Kan niet wachten om de Ane te proeven :(

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn man jij bent niet alleen maar goed met computers maar ook al met :(

die zien er mooi uit man :rofl en dan ook echt mooi :(

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whazzup heb je nog een antwoord op m'n vragen hierboven? :(

Jack kun je niet vergelijken met Anesthesia. Anesthesia is hoofdzakelijk indica en maakt zeer compacte toppen aan. Jack is meer sativa. Ik draai onder 400 watt, zie mijn verslag op opengrow. Aad haalde in zijn eerste kweek anesthesia bijna een gram per watt dus het is een goede opbrenger.

 

@Wazzup ;Is het deze van Bio Nova dan? Groei- en bloeistimulator voor alle gewassen

 

BN X-ceL is een natuurlijke groei- en bloeistimulator??en ze hebben toch kleiner busjes hoop ik?

X-cel is een ml/l dus je hebt met een fles van een liter genoeg voor 1000 liter water. Het is overigens ook niet duur en maar een redelijk slappe oplossing. Ik koop het "pure spul" in granulaat bij de groothandel voor de tuinbouw. Zat links in het humic acid topic, zie daar.

 

Veel leveranciers verkopen kelp en humic acid. Let er bij humic acid op dat je de soort gemaakt uit leonardite koopt, dat is de meest zuivere. Zie de site van humintech (Pow Humus). Mijn kelp komt uit Australië bij NutriTech vandaan, maar nogmaals, er zijn vele leveranciers, onder andere advanced nutrients. Ook aptus heeft het in zijn assortiment.

 

verder: het volledige verhaal stond vroegâh hier in het engelstalige gedeelte en is daarom verhuisd naar Opengrow, HIER dus kun je het hele verslag bekijken, inclusief alle voedingsstoffen die ik gebruik.

 

Makkelijk plantje, heerlijke roker, goede opbrenger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze ook besteld samen met lady cane ik hoop dat het net zulke mooie bloemen worden :rofl

 

 

 

:(

 

 

 

:(

 

maar waazzuup ik weining ruimte wat is beter lady cane of anesthesia ? 1,80 is max

 

en is de keuze van voeding uit jaren lange ervaring ? ;)

anders stap ik ook over want ik heb nu alles van ferro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me een leuk soortje om te growen, ik heb ze ook besteld bij sannie.

Zaden zijn wel wat lichter van kleur als de rest die ik had, maar wel mooi getekend :(

 

Ik ga ze zelf denk ik op 12/12 kweken, heb hier een verslag over gezien.

 

Succes whazzup, mooi soortje :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar waazzuup ik weining ruimte wat is beter lady cane of anesthesia ? 1,80 is max

 

en is de keuze van voeding uit jaren lange ervaring ? :)

anders stap ik ook over want ik heb nu alles van ferro

180 voor je plant op totaal? Lady Cane wordt hoger dan Anesthesia.

 

Tja voeding is een persoonlijke voorkeur maar ik heb echt alles laten zien en verteld wat ik doe en je ziet wat het resultaat is tot nu toe, dus ik zal toch wel wat goed doen :(. Aad werkte met een iets eenvoudiger schema maar ook Bac voeding, schimmels, final solution, wormenmest, basaltmeel, humuszuur etc en die had ook een fantastisch resultaat met bijna een gram per watt bij zijn eerste Anesthesia kweek.

 

Zaden zijn wel wat lichter van kleur als de rest die ik had, maar wel mooi getekend ;)

Ja, optisch qua kleur zijn ze niet zo mooi maar daarentegen zijn ze wel heel kiemkrachtig :(. Ik heb ook wat last gehad van fanburn in de laatste weken.

 

Dan effe een balletje opgooien weer:

 

Triacontanol

 

EFFECT OF A LONG CHAIN ALIPHATIC ALCOHOL (TRIACONTANOL) ON GROWTH AND YIELD OF DIFFERENT HORTICULTURAL CROPS

Authors: C. Kapitsimadi, S.A. Vioryl

Abstract:

The influence of triacontanol on growth and yield was studied in tomato, sweet pepper, sugar beet, cotton, tobacco and potato plants. Three foliar sprays of triacontanol were applied to all the crops, starting at the early stages of plant growth.

 

In tomato and sweet pepper, plant height and leaf number were higher in the treated plants than the control ones. The mean cumulative yield per treated plant was significantly higher than the control ones. In sugar beet plants treated with triacontanol, the leaf number and the mean root weight were significantly bigger than the control ones. In tobacco plants the mean leaf number per plant was 11% bigger for treated plants than the control ones, whereas the mean leaf dry weight was 24% more than the control plants. In potato and cotton plants the yield per plant was significantly higher for the treated plants.

 

Klinkt interessant, niet? Google maar eens even en doe je licht op. Kortgezegd is Triacontanol een fotosynthese stimulator. Zoals je mede uit de samenvatting hierboven kunt lezen zijn de resultaten bij sommige gewassen spectaculair. Dat hebben we dus ook maar eens aangeschaft in de vorm van Black Gold van Nutri Tech. Eigenlijk een "problem solver" met ondermeer fishmix, kelp, wormenmest thee, humuszuur en fulvinezuur maar dus ook Triacontanol. Wordt geadviseerd in combinatie met extra kelp en humuszuur. We gaan er weer mee testen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty Whazzup :(

 

oke dus beter Anesthesia ja ik ga me volgde oogst helemaal sannie style sannie zaden voeding want hoe het bij jullie gaat moet het ook bij mij gaan :rofl

 

ik blijf je volgden :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hupsekee!

 

1 to 5

gallery_59_33_122604.jpg

 

1

gallery_59_33_232889.jpg

gallery_59_33_333549.jpg

 

2

gallery_59_33_213692.jpg

gallery_59_33_113651.jpg

 

3

gallery_59_33_261522.jpg

gallery_59_33_228876.jpg

 

4

gallery_59_33_305394.jpg

gallery_59_33_171194.jpg

 

5

gallery_59_33_290141.jpg

gallery_59_33_150858.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

haba haba :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm die lust irezumi ook wel

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...