Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Chaz

Test: Magus Genetics Biddy Early! + Easy Sativa, Sns, Sm, Sh

Recommended Posts

Net even de kalender erbij gepakt en tot mijn verbazing telde ik al 55 dagen bloei voor de Easy Sativa's! Female Seeds raadt 7 weekjes bloei aan, maar ik ga toch voor de 9 a 10 weken :wOOt Hier de foto's!

 

Easy 1

 

gallery_11399_5077_323548.jpg

 

gallery_11399_5077_365438.jpg

 

Easy 2; dit plantje is echt gewoon bud on a stick op een paar kleine bevruchte zijtakjes na.

 

gallery_11399_5077_1252923.jpg

 

gallery_11399_5077_153136.jpg

 

Het eerste zaadje tussen een auto haze (man) en de easy sativa's (vrouwtjes) is ook binnen. Kon het niet laten om er 1tje uit te pulken waar het zaaddoosje al van was gescheurd. Zie het resultaat. Al mooi bruin maar nog iets wat groenig, dus de rest van de zaden nog even laten zitten :P

Zit alleen nog een beetje te denken over de naam voor het nieuwe soortje, misschien easy haze maar dat klinkt zo sleazy :o De bedoeling is in ieder geval dat ik volgend jaar probeer de auto's eruit te pikken en deze weer met elkaar kruis. Dat moet wel wat lekkers worden denk ik zo :verrygood Ik zal alleen wel veel planten neer moeten zetten (misschien zijn er wf-ers die me hierbij willen helpen?), want de auto flower eigenschap zal maar bij een zeer beperkt aantal planten aanwezig zijn. Ik gok zelf op zo'n 5 a 10%. Maar goed we hebben dus weer wat om mee te spelen volgend jaar!!!

 

gallery_11399_5077_130791.jpg

 

Enjoy the weekend!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit! :verrygood

Die zaden moeten idd nog wel een tijdje rijpen...Ze vallen er vanzelf uit als ze klaar zijn.

 

Zaadbanken zetten altijd de minimum op het pakje , de meeste moeten toch altijd een week of 2 langer.

 

Ik wil er wel eentje (of meer) proberen in de kast :o

 

Grtzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd nog even rijpen, komt helemaal goed!

 

Ik weet ook dat zaadbanken dat doen en ik vind het alleen maar leuk dat ze lekker lang bloeien, laten ze tenminste zien dat het "echte" sativaatjes zijn :wOOt Mooi dunne vingers ook aan de bladeren :verrygood

 

Ik ga even kijken hoeveel zaadjes ik eruit haal, wil er zelf toch wel minimaal 100 houden maar denk wel dat ik over de 100 zaden ga :P Ik hou je op de hoogte, zou leuk zijn als je er een paar kan testen!! :o

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker :o

 

We gaan ongeveer gelijk op... ik heb al wat stukjes rot moeten halen uit m'n ES, denk dat ie volgende week in z'n geheel omgaat.. lekker wit wietje, met een krachtige sativa high..

de Biddy Earlies zijn hier een stuk minder kristalrijk, maar bloeien dan ook nog maar kort.. erg luchtige topopbouw, denk dat die nog wel even moeten..

 

't scheelt dat jij ze kan verplaatsen, over het weer mogen we iig niet klagen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te horen dat de ES ook daadwerkelijk een lekkere sativa-high geeft :o Stinken doen ze ook erg goed!

 

Ach ja die biddy's bloei ik gewoon tot eind oktober af, zal vast nog wel wat lekkers vanaf komen :verrygood Zeker als we het weer zo houden! De open structuur vind ik wel weer een pluspunt...

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey blezzz hoe heb je die autoflowering haze verkregen ????

 

 

rest ziet er erg netjes uit

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker zonnig dagje weer vandaag! Dus nieuwe pica's vanaf een lekker geurend balkon!!

 

De Biddy's

 

gallery_11399_5077_172963.jpg

 

gallery_11399_5077_177076.jpg

 

Kon het niet laten nog even een macro te maken van een easy sativa topje :o Plakt lekker!

 

gallery_11399_5077_56197.jpg

 

gallery_11399_5077_91389.jpg

 

De Sage n Sours van onderen!

 

gallery_11399_5077_169383.jpg

 

De Silver haze x Aurora Indica! Deze maakt echt super veel resin aan! :verrygood

 

gallery_11399_5077_108273.jpg

 

Een lekker groen balkon!!!

 

gallery_11399_5077_30383.jpg

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die auroraX silverhaze ziet er lekker sticky uit, hoelang moet ze nog? Verder een gezellig balkon!

 

Greetz

Chrisse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb je goed gezien man! Hier ff pica met flits aan dan ziet ze er helemaal uit! Ze moet overigens nog wel lang, ze bloeit vanaf eind augustus. Ze gaat denk begin november om (dan heeft ze 10 weken bloei gehad) omdat ik half november op vakantie ga :verrygood

 

gallery_11399_5077_148176.jpg

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft dat toevallige kruisinkie van mijn maat toch nog iets moois gebracht zie ik Blezz ?? , ik heb er ook een staan niet zover in bloei en iets mee indica dan jouwn AI X SH.

 

Die van miij ruikt iets lever/rotvlees-achtig met een vleugje zoet , hoe ruikt die van jouw vraag ik mij af ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nu zwaar verkouden maar kan toch wel ruiken dat er een redelijk rotte lucht ook afkomt :)

 

Ik heb mijn plant ook verduistert, 2 weekies om hem even een klein zetje te geven!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

die arora x silverhaze rocks kei en kei hard !!!! wat een thc :)

 

keep on going mate !!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kon het even niet laten om nog wat macro's te maken van de snelste easy sativa op 63 dagen bloei! Er zitten mooie ronde bolletjes op de steeltjes en er beginnen ook al wat trichomes amber te kleuren.

 

Het wordt deze week trouwens wel bagger weer dus de planten in de kleinere potten verhuizen dan even naar binnen :) Nu maar hopen dat de 2 Biddy's in de kuipen niet te veel schade oplopen! Beginnen best lekkere topjes in te komen :)

 

Voor de SH x AI liefhebbers, daar zal ik binnenkort wel even wat mooie macro's van maken!

 

gallery_11399_5077_446723.jpg

 

gallery_11399_5077_25828.jpg

 

gallery_11399_5077_257112.jpg

 

En hier de Biddy!

 

gallery_11399_5077_513219.jpg

 

gallery_11399_5077_1342789.jpg

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er moai uit Blezzz, mooie kleuren ook.

Hopelijk trekt dat takkeweer snel over de duinen het binnenland in, maar daar heb'k een hard hoofd in :)

 

Cheeers,

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan maar meteen de grens over met dat weer want hier in het binnenland kan ik die regen ook niet gebruiken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, denk dat niemand er goed vanaf komt! Maarja we hebben een mooi afdak en als het te hard begint te waaien gooi ik ze gewoon even naar binnen :) Morgen windkracht 6 dus dat wil ik ze niet aandoen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo de easy's zijn om! Vond in 1 Easy nog wat toprot helaas, maar ach wat doet het er toe, heb weer wat lekkers en wat mooie zaadjes :tu

 

Before the chop!

 

gallery_11399_5077_209450.jpg

 

After

 

gallery_11399_5077_825314.jpg

 

gallery_11399_5077_1517737.jpg

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes hoor! Geniet er maar van, je heb er lang genoeg op gewacht. Veel rookplezier!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx BF! Jij al lekker genoten van je ierdbei?

 

Nieuwe pica's! We hebben het bagger weer van vorige week gelukkig gehad :j Komende 2 weekjes blijft het redelijk droog als het goed is. :tu

De planten beginnen er allemaal wat lichter uit te zien ondanks de voeding (3ml/l bloei 1 ml/l groei). Maak me er verder geen zorgen over.

 

Biddy #1

 

gallery_11399_5077_96885.jpg

 

Biddy #2

 

gallery_11399_5077_131571.jpg

 

Biddy #3

 

gallery_11399_5077_212082.jpg

 

Silver Haze x Aurora Indica

 

gallery_11399_5077_90466.jpg

 

Topje Sage n Sour

 

gallery_11399_5077_169361.jpg

 

Topje Biddy Early uit regular zaadje

 

gallery_11399_5077_203551.jpg

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks FH, Hier nog een bijna droog Easy Sativa budje!

 

gallery_134_246_6877.jpg

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kon jullie dit plaatje van de biddy niet onthouden. Wat een kleuren :tu

 

gallery_11399_5077_429223.jpg

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Complimenten voor al die macrofoto's! Dat levert echt mooie plaatjes op!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...