Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Coppa

Urinetest

Recommended Posts

Vanaf over ongeveer 1 maand moet ik om de 3 weken in een bekertje pissen om het te laten nakijken op THC.

Is er een manier dat ik kan blijven smoren zonder dat ze het weten of moet ik dit nu opgeven? ;)

Edited by Coppa

Share this post


Link to post
Share on other sites

joah.. uuh mischien dat veel vruchtendranken enzo andere gezonde drinkjes wel helpe? probeer ht us ;)

maar waarom wille ze je fucking urine hebbe XD slaat ook nergens op.. naja veel sterkte

 

btw. ik ben stoned dus srry als alleen ik het snap

 

gr. BLUUH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, m'n moeder is erg tegen het gebruik van wiet, en ze wil dan ook dat ik er mee ophou..

Positieve test = 1 maand huisarrest..

 

Moet dus wel zeker zijn van een methode. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel, je dagen als wietgebruiker zitten er op lijkt mij. Tenzei door de pis van iemand anders in het potje te krijgen kun je dit soort dingen waarschijnlijk niet omzeilen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zot, de coppa, ni gezien. Laten u ouders u in een potje pisse?

 

Leek me al ongeloofwaardig da gij uit u eige ging stoppen ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plechtig moment:

 

Morgen (23 mei) om 8:00 gaat Coppa's laatste joint op. Ongeveer een maand voordat de urinetests van zijn autoritaire ouders in gaan. Deze tests zijn om de 3 weken en blijven aanhouden tot zijn middelbare school af is, wat nog zeker 2 jaar is. Voor een dagelijks smoker als Coppa kan dat niet anders dan moeilijk te slikken zijn.

 

Weer een slachtoffer van de anti wiet discriminatie, door zijn bloedeigen ouders. Waar gaat de wereld naartoe?

Veel sterkte, Coppa, Manaerts be with you.

Share this post


Link to post
Share on other sites

puh, ik kan der goe tege en opt school merkt niemand da dusja.

Niet leuk.

Edited by mikeh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoepelijk vind je iemand dat in jou plaats wilt pissen dan, zie wel dat die geen rare ziekte heeft of hero spuit ofzow :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was ie lekker Coppa, je laatste joint, hedenochtend om 08.00 opgesmookt?

Ik hoop dat ie je heerlijk gesmaakt heeft, want tja...

 

Geconsumeerde THC wordt na het roken maar voor een klein deel door het lichaam benut, de rest wordt in het vetweefsel opgeslagen... en is tot 3-6 weken na het roken aantoonbaar in de urine...

 

Je bent, vermoed ik, daarom de eerste keer al de klos... huisarrest...

 

Poor You... :rofl

 

En er zijn geen handige pilletjes of drankjes om die THC sneller kwijt te raken...

 

Probeer de test daarom een paar weken uit te stellen... bedenk alvast enkele vertragingstechnieken... :(

 

Mag ik je daarnaast adviseren om te leren mediteren... ;)

 

Dat is veel minder moeilijk dan mensen denken hoor Coppa...

 

Door mediteren wek je je lichaam op tot het aanmaken van anandamiden, ook bekend als aracidonoylethanolamiden, maar dat woord mag je meteen weer vergeten...

 

Anandamiden zijn lichaamseigene cannabinoiden en hebben ongeveer dezelfde werking...

 

High door meditatie... da's nog veel goedkoper ook...

 

Wellicht helpt meditatie je ook om de opgeslagen THC sneller uit jouw vetweefsels te laten komen en daardoor toch een negatief testresultaat te scoren, maar daar heb ik geen bewijs voor... nog niet...

 

In ieder geval zul je van de wiet af moeten blijven... tenzij...

 

de laatste strohalm die ik je te bieden heb... :)

 

tenzij je een ziekte hebt waarvoor wiet roken het aangewezen medicijn is.

 

Maar ik heb liever dat je me daarover een PM stuurt, want ik houd er niet van om jouw eventuele ziekte en plein publiek te bespreken, omdat ik meen dat ziekte in de eerste plaats een private zaak is...

 

maar als jij er geen bezwaar tegen hebt

mag je uiteraard daarover in dit topic berichten; het is jouw privacy die ik hier in bescherming neem...

 

Grtzz en sterkte met het niet-blowen

 

Ritger

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, bedankt dat je toch nog een poging waagt. :(

 

En, wat meer informatie over die ziekte mag gerust hier hoor,

lijkt me nog wel interessant.

 

PS:Dat m'n eerste test positief zal zijn weet ik ook,

ik ben namelijk 2 weken geleden betrapt, en ik had dus al 90% kans op een positieve test,

nu kan ik het gewoon als excuus gebruiken. :rofl

Edited by Coppa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedankt voor je antwoord in mijn topic. :specool

 

Wat meer informatie over die ziekten lijkt me wel interessant.

Maar dan nog denk ik dat m'n ouders er vrij lastig over zouden doen..

 

Afin, als je er nog wat info over hebt mag je die altijd doorsturen. :whistling

 

Hej Coppa,

 

Tja, ouders he... 'k leef met je mee :lol:... 't zal niet eenvoudig zijn om ouders om te turnen als ze tegen drugs zijn... onbegonnen werk meestal...

 

Maar als je een ziekte hebt... wie zou je het recht kunnen ontzeggen om je eigen medicijn te kiezen...?

De dokter niet en je ouders eigenlijk ook niet... juridisch althans... maar tja, de sociale interaktie he... je wilt toch op goede voet met elkaar leven...

 

Ziektes zijn er genoeg om met wiet te helpen genezen, ik ken er enkele honderden... ja honderden...

 

Enkele voorbeelden: ADHD/ADD/PPD-NOS, migraine epylepsie, depressie's psychosen, slaapstoornissen, angsten, woedeaanvallen...

Daarnaast is het een zeer goed werkend antibioticum tegen zowel bacteriele als virale als schimmelinfecties, maar dan moet je het oraal innemen.

Marihuanazalf kun je gebruiken bij ongeveer zeventig huidziektes en daar zijn zeer ernstge bij zoals dermatitis, wondroos en brandwonden.

Ook is wiet een antidrug voor verslavingen aan alcohol, amfetaminen, cocaine en alle opiaten...

Heb ik astma (en andere COPD ziektes) malaria en TBC nog niet eens genoemd...

 

Keuze genoeg Coppa zou ik zeggen, maar als jouw ziekte hier niet bij zit...

kun je op mijn website http://www.weedabc.nl meer informatie vinden...

 

De site wordt momenteel vernieuwd en er komen nog eens veertig beschrijvingen en behandelingswijzen van ziektes bij... de receptuur voor de marihuanamedicijnen mag je na de verbouwing gratis downloaden...

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja Coppa, dat is wel een spijtige zaak. Het is nu al ongeveer een maand geleden, hoe is het verlopen? tell me tell me.

 

Ik wou nog eens iets zeggen voor mensen die dit in de toekomst ook zouden moeten meemaken:

pas goed op als je iemand in jouw plaats laat urineren. Een vriend had net hetzelfde moeten doen als Coppa, en dacht zijn broer te laten plassen, die niet blowt. Uit de resultaten bleek dat er opium in zijn broer zijn bloed zat. Gevolg: het hele gezin werd gecontroleerd, zelf de jongste knapen van 6 tot 8 jaar. Ze dachten dat ze met een zware addict familie te maken hadden, :lol: . Niet zo grappig voor mijn vriend natuurlijk, hij had beter gewoon zelf geplast. En van die opium wist zijn broer niets :smoke .

 

En veel veel véééél water drinken reinigt het bloed en darmen enzovoort dus scheidt sneller stoffen als THC uit.

Ik heb het al altijd kunnen verbergen voor mijn ouders, die denken dat ik dat af en toe doe en hebben daar geen problemen mee. Me doen plassen zouden ze nooit doen, daarvoor moet je schijtouders (no offence) hebben.

 

Greets, OMGWEED

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ouders hebben uiteindelijk toch geen urinetests gedaan en Coppa is terug beginnen paffen.

 

Happy End. :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...